
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
شیراز
حضوری
شیراز
تلفنی
متنی
تخصص
کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
24854
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
آدرس و تلفن مطب دکتر سعید بهزادی
تلفن مطب
216 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
16 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر بی نظیر هستن چه از نظر برخورد و حوصله و اخلاق خوبشون و چه از نظر نحوه درمان آقای دکتر کارشون عالیه مامانم با اینکه فقط 20 درصد از کلیه اش مونده و فقط همون یه کلیه داره با درمان و داروهای مصرفی تجویز دکتر تونستن نیاز ب دیالیز پیدا نکنن و ثبات پیدا کنه
ا
اعظم جهانگیری
کاربر پذیرش 24
03 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
جناب دکتر بنده دو ماه هست که با نسخه پزشک دیگه ای دارم دیالیز میشم یک هفته پیش خدمت رسیدم فرمودید همه چی خوبه ولی الان متاسفانه سه روز میشه که اسهال شدید هستم دلیلش چی میتونه باشه راهنمایی کنید ممنون میشم
ا
الهه بنایی
کاربر پذیرش 24
18 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام من وبرادرم سالهاست که بیمار دکتربهزادی هستیم.واقعا خوب متعهد، باتجربه، مهربان، مردم دار هستند. رفتارپرسنل خوب، امکانات خوب وهمه چیز خوب بود.
کاربر نوبت
24 آبان 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام وخداقوت ودست مریضادخدمت آقای دکتربهزادی بدلیل نوسانات فشارخون مادرم چندین بارمراجعه کرده ایم واقعاخداخیرشون بده به موقع به دادمادرم رسیدن
کاربر نوبت
06 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دفع پروتیین داشتم به خاطر بیماری لوپوس و 70 درصد کلیه هام از کار افتاده بود با کمک خدا و دکتر بهزادی کلیه هام برگشت به حالت طبیعی
کاربر پذیرش 24
02 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
پرونده بسار با خلاق با سواد و با تجربه هستند مشکل نارسایی کلیه داشتم الان کاملا بهبود پیدا کردم بهترین نفرولوژیست شیراز هستند
ا
اعظم جهانگیری
کاربر پذیرش 24
03 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
من تازه یک هفته پیش به پزشک مراجعه کردم هنوز نتیجه ای ندارم که بنویسم من دو ماه میشه که با نسخه دکتر دیگه ای دارم دیالیز میشم
کاربر نوبت
30 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
تجربه بسیار خوبی داشتم. کارشان بسیار عالی و از دقت خیلی خوبی برخوردار است. پزشک فوق العاده ای است. خداوند حفظش کند.
س
سلوه سلماوی
کاربر پذیرش 24
21 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتربهزادی بهترین دکترکلیه هستن خدابهشون سلامتی بده باعث شدن کلیه های مامانم ازنظرعملکردنارسایی بهتربشه
کاربر پذیرش 24
20 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
پروماتوزن مصرف میکردن به خاطر تنبلی کلیه وبه مرور قطع کردن والان سالی یه بار آزمایش میدن ودکتر چک میکنن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی