
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
اردبیل
تلفنی
اولین نوبت خالی: 15 ساعت دیگر
15 دقیقه گفتگو
385,000تومان
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
35637
تیروئید
دیابت (قند خون)
غدد
مطب دکتر علی هادیان
تلفن مطب
500 دیدگاه
کاربر نوبت
22 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا دکتر خیلی خوبی هستن برای مریض زیاد وقت میزارن از سرسون باز نمیکنن مریض رو، واقعا من دکترای زیادی رفتم ولی هیچکدوم مثل اقای دکتر دقیق نیستن، خوش اخلاق هستن با مریض ب سوالات مریض پاسخ میدن خلاصه از اقای دکتر هرچقد از خوبیاشون بگم کم گفتم، مشکل تیرویید دارم و تحت درمانم و خیلی بهترشدم
کاربر نوبت
29 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من دیابت نوع ۲ داشتم چند متخصص مراجعه نمودم هرکدام داروهای متفاوت تجویز کردند که .نهایت با داروهای دکتر هادیان ۷سال است همه چیز نرمال است هر۳ماه مراجعه دارم واز حسن برخود دکترکمال تشکر دارم.پارس آباد بلندی
کاربر نوبت
05 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من از وقتی دکتر هادیان در پارس آباد بود دکتر من بود در واقع فرشته نجات من شد چون من رو با تشخیص اشتباه یک دکتر به تبریز برای نمونه از تیروئید میفرستادند که با تشخیص دکتر هادیان من درمان شدم و نیازی به نمونه هم نشد
کاربر نوبت
03 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من کم کاری تیروئید دارم ایشون واقعا دستشون طلاست خدا خیرشون بده با دارویی که تجویز کردن خیلی حالم بهتر شد و تونستم یه دختر خوشگل بدنیا بیارم چون کم کاری تیروئید نمیذاشت بچه دار بشم
کاربر نوبت
12 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل تیروئید داشتم هرجارفتم خوب نشد خدا حفظشون کنه بهترین دکترن با یبار ویزیت بهترشدم تنشون سالم فقط کاش نوبت دهیشون یکم نزدیک باشه خیلی دیر به دیر وقت میدن
کاربر نوبت
12 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار خوب و با معلوماتی هستن خداوند توفیق بده بهش من ایشون رو از زمانی ک اسلامشهر بودن می شناسم.واقعا راضی بودبم
کاربر نوبت
05 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
اولین باریه ک مراجعه کردم ایشان خیلی دکترخوب و مهربانی هستند و با حوصله بیمارانشونو معاینه میکنند عالیییین
کاربر نوبت
12 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل من تیرویید کم کار بود درمان شدم ولی بعد مراجعه کردم نوبت نمیدن از منشی هم راضی نیستم
کاربر نوبت
05 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دیابت بسیارعالی اززمانی که مراجعه کردیم تقریباقندش کنترل شده ودچارافت شدیدقندنشده اند
کاربر نوبت
03 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
خیلی دکتر خوبیه ولی ویزیتش سه ما به سه ماهه وما که امکانشو نداریم با مشکل مواجه میشویم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.