طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها
  1. خانه
  2. پزشکان تهران
  3. غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
doctor profile picture

دکتر ندا حاتمی

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

تهران

4.6

(287)

287 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

تهران


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


در صورتی که دکتر ندا حاتمی هستید، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

درباره دکتر ندا حاتمی

تخصص

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

کد نظام پزشکی

133133

خدمات

بوتولیسم

سیتومگالوویروس (CMV)

زگیل مقعدی (کندلیما)

آمیبیازیس

سلولیت (عفونت بافت)

درمان تبخال ناحیه تناسلی

آسپرژیلوزیس

ژیردیازیس

آبله مرغان

کلامیدیا

اطلاعات تماس

مطب دکتر ندا حاتمی

تهران، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان غربی، بلوار درختی شمالی، کلینیک تابان

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

287 دیدگاه

ح

حمید اکبریه

کاربر پذیرش 24

18 مرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

دکتر حاتمی یک پزشک بسیار باتجربه و با اخلاق هست.قطعا من برای موارد مشابه حتما خدمت ایشان مراجعه خواهم کرد.تنها مشکلی که شاید برای شخص بنده آزاردهنده بود نحوه پذیرش کلینیک تابان بود.من برای گرفتن تاییدیه عمل رفته بودم ولی مبلغ 40000 تومان مازاد بابت تشکیل پرونده گرفتند که عملا نیاز نبود،حداقل برای. شخص بنده.ضمنا پذیرش و ویزیت خیلی زمانبر بود.تقریبا یک ساعت و نیم دیرتر از زمانی که سایت تعیین کرده بود.

ک

کاربر دکترتو

کاربر دکترتو

16 آذر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

برای بیماری دیابت مادرم مراجعه کردیم برخورد دکتر عالی بود تجویز هم تا اینجا کاملا مآثر بوده تازه بعد گذشت فقط یک هفته ، آزمایش و سونو هم انجام شده که جوابش رو امروز دیدن و توضیحات کامل و کافی را ارائه کردن در کل خانم دکتر ندا حاتمی خوش برخورد و حرفه ای عمل می‌کنند، جوان و در عین حال با تجربه هستند.ازشون ممنونم

م

مریم صالح

کاربر پذیرش 24

02 مرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

کلینیک تابان بسیار مجهز و مجرب هستن رفتار پرنسل مودبانه بود و پزشک حاذق و امیدوار کننده سرکار خانم دکتر ندا حاتمی که بی نظیر بودن و ازشون بی نهایت سپاسگزارم فقط تعداد باجه های پذیرش کم هستن و خیلی زمان بر هستش اینطوری مردم وقت بیشتری تلف میکنن ولی در کل همه چی عالی بود و از تمام پرسنل و پزشکان سپاسگزارم

ح

حمید رضا

کاربر پذیرش 24

30 مرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با سلام دکتر بسیار خوش برخورد،خوش انرژی و خوبی هست. متاسفانه زمان زیادی برای نوبت گیری و نوبت دهی صرف میشه من برای چکاپ رفته بودم ،تشخیص خانم دکتر با توجه به آزمایشاتم خوب بود و گفتن مشکل خاصی نداری از اینکه به الکی بخواد دارو تجویز کنه برای بیمار واقعا دستشون درد نکنه که بدور از این مسائل هستن

کاربر پذیرش 24

08 بهمن 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

3

اولین دفعه ای بود که مطب خانم دکتر رفتم،زمان انتظارم نیم ساعت بود ولی دکتر خیلی عجول بودن و سریع جواب دادنو نفربعدی رو به داخل خواستند،سوالاتم نصفه موند و نتونستم توضیح دقیقی از ایشون راجبه مشکلاتم بگیرم،طبق نظرات بیماران دیگه فک میکردم خیلی برای بیمار وقت میذارن که متاسفانه اینطور نبود

کاربر پذیرش 24

31 فروردین 1405

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من خانم دکتر رو حتما پیشنهاد میکنم ایشون خیلی با حوصله و دقت به حرفام گوش دادن و راهنماییم کردن منتهی کلینیک تابان دکان باز کردن، مبلغای الکی، بابت قند خون، وزن، قد و چکاب کبد.. من رفتم آزمایش خونمونو نشون بدم اما نزدیک ۵میلیون پیاده شدم امیدوارم یکی پیدا شه این موضوع رو پیگیری کنه

ف

فاخره

کاربر دکترتو

09 آذر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

مادرم دیابت دارن ، برای کنترل دیابت مراجعه شد خانم دکتر حاتمی عزیز زحمت کشیدن وقت گذاشتن و مادرم را ویزیت کردن با اخلاق حرفه ای مناسب رفتار خوب و علم زیاد حتما از این به بعد مادرم تحت نظر ایشان درمان خواهد شد ، بس که از رفتارو منش خانم دکتر جوان راضی و خشنودی.

کاربر پذیرش 24

07 دی 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام ایشان خیلی صبورانه ومهربان من رو راهنمایی کردن من چون از شهر دیگه خدمت ایشون معرفی شدم تمام راهنمایی ها رو برام برای بستری شدن توضیح دادن من هم از همین جا انجام دادم تا اون جا معطل وسر گردان نباشم ان شااله خداوند پست وپناهشان باشد دعا گویشان هستم

ا

امیر

کاربر دکترتو

11 آذر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام من دیابت دارم و مراجعه کردم به خانم دکتر واقعا میچسبه خیلی حرفه ای و کاربلد ومهمتر از همه چیز تشخیص خیلی خوب واقعا برای وطن از این دست پزشکان متخصص و مجرب لازم و ضروریست کمال تشکر را دارم وار خداوند متعال آرزوی سلامتی برای ایشان خواستارم 🙏🌿

کاربر پذیرش 24

17 بهمن 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام من دیابت نوع دو وکم کاری تیروید دارم نمی‌توانستم وزن کم کنمبا نسخه. خانم دکتر تونستم اعتماد به نفسم بالا رفته وبه کم کردن وزن ادامه میدهم البته دکتر هم برای قندم وزنم تدبیر کرده آمپول نوشته که خیلی بهم کمک کرده.ممنونم از زحمات خانم نداحاتمی.

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

تهران


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025