طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان لنگرود
  3. غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
doctor profile picture

دکتر سحر رجب زاده کنفی

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

لنگرود

4.7

(465)

465 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

لنگرود


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


در صورتی که دکتر سحر رجب زاده کنفی هستید، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

درباره دکتر سحر رجب زاده کنفی

تخصص

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

کد نظام پزشکی

111450

خدمات

بوتولیسم

سیتومگالوویروس (CMV)

زگیل مقعدی (کندلیما)

آمیبیازیس

سلولیت (عفونت بافت)

درمان تبخال ناحیه تناسلی

آسپرژیلوزیس

ژیردیازیس

آبله مرغان

کلامیدیا

اطلاعات تماس

لنگرود، لنگرود - خیابان امام - کوچه ابوذر (دکتر طلوعی) - جنب داروخانه دکتر باباپور - ساختمان آریان - طبقه 2

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

465 دیدگاه

ص

صدرا قاسمی

کاربر پذیرش 24

25 مرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

رفتار دکتر کاملا محترمانه و خوب بود و خیلی خوب راهنمایی میکرد .ولی متاسفانه زمانی که هنگام دریافت نوبت درج میشود با زمان حضور دکتر حدود بیشتر از یه ساعت متفاوت است و خیلی معطلی دارد و برای وقت بیمار ارزشی قائل نیستند و زمان معطلی در آزمایشگاه که بیشتر از دو سه ساعت است که با توجه به میزان بیمار تعداد پرسنل کم است و به همین علت بسیار آزار دهنده است

ن

ندا کریمان

کاربر پذیرش 24

08 شهریور 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خانم دکتر خوب و خوش برخورد و با حوصله ای هستن فعلا تازه به ایشان مراجعه داشتم و تا همین جا از ایشان راضی هستم ولی ساعت معطلی در بیمارستان و جای نامناسب برای انتظار و صندلی‌های ناراحت بیشتر مورد ناراحتی هست امید وارم بیمارستان ارش در مورد معطلی زیاد نامناسبی جا و بقیه موارد بیشتر توجه کند تا حد اقل ساعات انتظار برای بیمار خسته کننده نباشد

ا

اعظم زمانی مقدم

کاربر پذیرش 24

21 شهریور 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

وقت گرفتن کمی سخته .دکتر به خوبی ویزیت کردن اما سونو از گلو نوشتن که برای دو ماه و نیم دیگه نوبت دادن . ازمایش هم برای دوماه دیگه گفتن انجام بدم .من مجبورم دوباره برای ازمایش و سونو ویزیت بشم تا تاریخ انجام سونوـو ازمایش به روز باشه اگر طوری باشه که با ویزیت اولیه بشه سونو یا ازمایش دادخیلی بهتره ..متشکرم

ش

شهناز مزینانی

کاربر پذیرش 24

31 خرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

رفتارپرسنل خوب بودخیلی محترمانه وباحوصله جواب میدادن نحوه ویزیت خوب بودش هیچ مشکلی نداشتم خانم دکترسحررجب زاده کنفی فوق العاده دکتر باحوصله ی بودن خیلی قشنگ به حزفهام گوش دادن فعلادارویی بهم ندادن تاازمایش ببرم خدمتشون بعدبرام تجویزدارو کنن واقعاممنونم ازخانم دکتر خیلی دکترخوب وحاذقی هستن

گ

گیتا بهمنی

کاربر پذیرش 24

13 خرداد 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

4

ایشون دکتر خوبی هستند و رفتارشون خوبه ولی این بار یه دارو برای پای مادرم رو فراموش کردن بنویسن بازم باید بابت دارو فراموش شده مراجعه کنم ان شاله که مثل دفعه قبل نشه که مامانم دوبار ویزیت دادن چون فراموش کرده بودن کد رهگیری رو بدن ،برای ما هم پیامک نیومده بود رفتار منشی شون هم بد نیست قابل تحمله

ز

زهرا عمیدی

کاربر پذیرش 24

08 شهریور 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

مدتهاست تحت درمان هستم وبیماریهای گوناگون وزمینه ای که همشون با نظر پزشک مورد نظر کنترل شده واینکه آزمایش اسکن وسونو هم تیروئید هم سینه داشتم خدارو شکر فعلا خوبه وباید دوره ای به ایشان مراجعه کنم خدارو شکر که هستن تعداد دکتر غدد در بیمارستان کمه وانتظار زیاد طول میکشه لطفا بر رسی کنید

ع

عصمت ملا اسماعیلی

کاربر پذیرش 24

28 مرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

همه موارد ذکر شده خوب هست ممنونیم. فقط اگر دکتر ساعت 9 ونیم میاد چرا باید 8 صبح بیایم برای پذیرش در حالی که قبلا نوبت اینترنتی گرفتیم واقعا یک ساعت ونیم تو محیط بیمارستان بسیار کلافه کننده وزجر آور است .بهتره که مریض نیم ساعت زودتر بیاد برای پذیرش .اگر این امکان اتفاق بیفته خیلی خوبه

م

ماهرخ محمدی

کاربر پذیرش 24

04 خرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من اولین بار بود که توسط دکتر رجب زاده ویزیت میشدم ؛ خیلی باحوصله به حرفهام گوش داد مدارک پزشکیم رو با دقت نگاه کردو دقیق معاینه ام کردن و راهنماییهای لازم رو ارائه دادن...پزشک با اخلاق و خوش برخوردی بودن بنده راضی بودم و به سایر بیماران هم ایشون رو توصیه میکنم.

ز

زهر مددی

کاربر پذیرش 24

28 مرداد 1402

این پزشک را توصیه نمی‌کنم

5

من راضی نبودم از، ویزیت دکتر، چون هم ناراحت بود و اعصابش خرد برای اینکه بیرون اتاق شلوغ بود هم اینکه 10 تا شماره بیشتر داده بودن، وقت زیادی هم برای من نذاشتن فقط میخواستن من زودتر خارج بشم بعدی بیاد، هر سوالی هم پرسیدم فقط میگفتن مشکلت به تخصص من مربوط نمیشه

م

منیژه کربلائی علی گل

کاربر پذیرش 24

02 آبان 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با سلام.الحق و والانصاف همه چیز صفر تا صد عااالی بخصوص رفتارِ عالی' منش 'بزرگواری 'صبوری 'متانت و حاذق بودن خانم دکتر عزیز از مشخصاتِ بارزِ خانم دکترِ مهربان میباشد.من ارادتِ خاصی پیدا کرده ام به ایشان.انشالله خدا به خودش و خانواده ش سلامتی و طول عمر بدهد.

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

لنگرود


بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی