
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 08 تیر - 02:00
تهران
400,000تومان
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
درجه علمی
فوق تخصص
دانشگاه
شهید بهشتی
سال فارغ التحصیلی
1375
کد نظام پزشکی
29930
متخصص داخلی از دانشگاه مشهد فوق تخصص غدد درون ریز از دانشکاه شهید بهشتی یا ملی سابق .از سال 1375 .شاغل به کار در کلینیک تامین اجتماعی مرکزی ابوریحان.
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر فرید فتاحی در تهران
تلفن مطب
مطب دکتر علی نیلی احمدآبادی
406 دیدگاه
م
مرجان نوری
کاربر پذیرش 24
01 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.5
پزشک حاذق و قابل اعتمادی هستند در تشخیص و دارویی که تجویز می کنند هم بسیار تبحر دارند فقط کمی کم حوصله بنظر می رسند البته در کمال احترام مریض را ویزیت می کنند ولی شاید اگر کمی برخوردشان دلنشین تر باشد در روحیه بیمار خیلی موثر باشد. ویزیت کوتاه و سریع ایشان معمولا باعث می شود سوالات مربوط به بیماری را فراموش کنیم البته قبول دارم بعضی بیماران هم توضیح زیاد می دهند و حوصله سر بر هستند...
پ
پروانه
کاربر دکترتو
12 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
با سلام و خسته نباشید.من در این تاریخ آنلاین وقت گرفتم و هزینه ویزیت رو هم پرداخت کردم، اما متاسفانه مشکل برام پیش آمد و نتونستم در تایم نوبت گرفتن در مطب حضور پیدا کنم و ویزیت بشم، یعنی در کل ویزیت نشدم. من چطور می توانم هزینه ویزیت رو پس بگیرم. ممنون میشم ، راهنمایی بفرمایید.
کاربر پذیرش 24
15 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
3.33
پزشک بسیار با تجربه و دقیق هستن تشخیصشون عالی من در درمانگاه منطقه 6 به مدت 2 سال تحت نظر ایشون بودم بسیار دکتر خوب و عالی هستن فقط یکم برخورد تندی دارن و جدی هستن اجازه زیاد توضیح دادن و سوال پرسیدن نمیدن
ف
فریده لامعی
کاربر پذیرش 24
21 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من ی بار ویزیت شدم ولی کاملا تجربه کردم که ایشون بسیار تو کارشون مهارت دارن و بسیار با اخلاق هستن. به بیمار فرصت کافی برا صحبت کردن میدهند واین نقطه قوت پزشک هست. ممنونم از ایشون
ل
لیلا اکبر نژاد دوشانلو
کاربر پذیرش 24
14 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
4
با سلام دکتر با دقت مشکل بینار رو درکمترین زمان بررسی و به بهبود بیمار با توجه به شرایطش دارو تجویزمیکنن پزشکی خوش برخورد می باشند.
م
محمدعلی فکورنوین
کاربر پذیرش 24
17 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
من قند در مرز دارم وتحت نظر دکترفتاحی میباشم وبمدت دوسال با ایشان آشنا شدم داروی مصرفی متفورمین بود در حال حاضر منیجت مصرف میکنم
کاربر نوبت
26 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
تشخیص ایشون کاملا درست بود،تیرویید من کم کار بود بعد از تشخیص اشتباه دکتر دیگه ای دارو رو کنار گذاشتم الان پر کار شده
س
سمیه کشاورزهدایتی
کاربر پذیرش 24
14 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی خوبیه . طبق مدارک و شواهد دارو نیده . فقط به خاطر کرونا یاچی زیاد جواب سوال نمیده و دیوار باهاشون خلاصه هست
کاربر نوبت
06 اسفند 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار با دانشی هستند ،با تشخیص به موقع مشکل توده آدرنال منو درمان کردند و همچنان تحت نظر ایشون هستم
ن
نجمه قربانی
کاربر پذیرش 24
21 بهمن 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای کنترل قند خون پدرم مراجعه کردیم دارو تجویز کردن که خیلی موثر بوده و میزان قند خونشون به نصف رسیده
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفن مطب