
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 16:00
تهران
500,000تومان
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
59922
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
دکتر هما یادگاری
تلفن مطب
516 دیدگاه
کاربر نوبت
16 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
از چندین سال قبل به دلیل مشکل دیابت تحت نظر ایشان هستم که پزشکی حاذق ، با اخلاق و مخصوصا با حوصله و دقت معاینه و نتایج آزمایشات رو بررسی می کنند، با کمک ایشون دیابت بنده بخوبی کنترل شده و بینهایت از ایشون راضی و سپاسگزارم ارادتمند حسین محمدزاده
س
سکینه گلزاری
کاربر پذیرش 24
08 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار پزشک خوش برخورد و آرام هستند و به خاطر آرامشی که در رفتار و گفتارشان هست قوت قلب بیماران هستند و من و خانواده ام تحت نظر ایشان هستیم و بسیار از ایشان راضی هستیم .
ل
لیلا اخمدی
کاربر پذیرش 24
25 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
تنها پزشکی که مشکل بیماری من رو پس از دوسال مراجعه به پزشک های متفاوت تشخیص دادن و در بهبودش من رو همراهی کردن یک پزشک بینظیر از هر نظر تخصص، اخلاق، درمان موثر
کاربر نوبت
20 فروردین 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام دکتر یادگاری به نظر بنده یه دکتر باانرژبالا وکاردرست می باشد که بنده وهمسرم ازش راضی هستیم مشکل خانومم تریید می باشد که تحت درمان ایشان است
کاربر نوبت
20 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
قند من رو 15 سال هیچ دکتری نتونست کنترل کنه ولی ایشون در عرض کمتر از 3 ماه تحت کنترل درآوردن واقعا ایشون دکتر خوش اخلاق و حرفه ای هستن
کاربر نوبت
18 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
پس از بارداری دچار دیابت شدم، تحت نظر ایشون قند خونم کنترل شد و خیلی زود بهبودی حاصل شد. دکتر بسیار باتجربه و خوشرویی هستند.
کاربر نوبت
29 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتربسارخوبی هست من چند ساله بودتوبیمارستان میلاد بیمارایشان بودم بخاطراینکه ازبیمارستان رفته ادرس مطب رو پیداکردم
کاربر نوبت
07 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل تیروید و ازمایش مجدد داده شده وخانم دکتر برای دیدن جواب ازمایش وویزیت مجدد ودستورات جدید خانم دکتر
کاربر نوبت
04 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون بسیار بسیار دکتر خوبی هستن ، با اخلاق ، بسیار مجرب و توانمند، با یک جلسه ویزیت بسیار نتیجه گرفتم
م
معصومه دهقانی فیروز آبادی
کاربر پذیرش 24
22 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادر من دیبت دارد و چندین سال هست که برای کنترل قند خون به خانم دکتر مراجعه می کند و بسیار راضی هستند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.