طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان تهران
  3. فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
doctor profile picture

دکتر علیرضا رضایی منش

فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

تهران

4.5

(112)

112 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

اولین نوبت خالی: 07 تیر - 16:30

تهران


500,000تومان

درباره دکتر علیرضا رضایی منش

تخصص

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

درجه علمی

فوق تخصص

کد نظام پزشکی

64807

خدمات

ذات الریه (پنومونی)

عفونت معده

زخم دیابت

سینوزیت

کرونا

اسهال

عفونت ریه

کبد چرب

عفونت تبخال

سرخک

اطلاعات تماس

مطب شریعتی

تهران، تهران، شریعتی، ابتدای میرداماد، پلاک 8

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

112 دیدگاه

ک

کیارمین

کاربر دکترتو

31 تیر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

در رابطه با صفحات رشد برای نوجوان بیست و یک ساله و درخواست کمک راجع به بلند شدن بیشتر قد، که دکتر حاذق و بسیار باسواد و اگاه ، کاملا توضیحات قانع کننده ای رو ارائه داد و مارو از درماندگی نجات داد ، ایشون بدون این که به منافع مادی خودشون فکر کنن واقعیتی رو که دکترهای دیگر نمی‌گفتند رو توضیح دادند و برای نوجوان ما که اصرار بی دلیل و اشتباه داشت روشن کرد و به من والد کمک کرد که بتونم فرزندم رو به آگاهی برسونم ، از ایشون سپاسگزارم ، دلیل زمان طولانی انتظار هم بی سبب نبود ، چون وقت زیادی برای بیمار می‌گذاشتند ، حلالشون باشه ، من پیشنهاد میکنم که هر کس در این مورد نیاز به این تخصص دارن مراجعه کنند چون حتما جواب میگیرن ، انشالله سلامتی برای همه باشه و دکتر عزیز در صحت کامل باشه و خدا برای ما نگهش داره

م

مجتبی

کاربر دکترتو

30 اردیبهشت 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

برای دیابت و تری گلیسرید بالا مراجعه کردم ، بسیار دکتر حاذق و حرفه ای در کارشان بودند ، خیلی با حوصله و صبر به صحبت بیمار گوش میکنند و در مورد داروهایی که تجویز میکنند توضیح کامل میدهند ، ۶ ماه قبل هم یکی از آشنایان به ایشان برای قند بالا مراجعه کرده بودند در حال حاضر کامل قندشون تحت کنترل هست ، حتما به سایرین دکتر رضایی منش را توصیه میکنم

س

سمیه

کاربر دکترتو

05 اسفند 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

من نه تنها در مطب توسط دکتر رضایی منش ویزیت شدم بلکه در بیمارستان هم تخت کناریمو ایشون عمل کرده بودند... واقعا من تحسین می‌کنم ایشون رو که چندین بار بالا سر بیمارشون روی تخت حاضر شدند. کدوم دکتری بیشتر از یکبار سراغ بیمارشو میگیره ؟ دکتر من همون روز اصلا بالا سرمم نیامد. دکتر رضایی منش واقعا دلسوز و حرفه ای هستن

ک

کاربر دکترتو

کاربر دکترتو

07 بهمن 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

دکتر علاوه بر پزشک خوبی بودن از انسانیت بالایی هم برخوردار بودن با روی باز در مورد بیماری توضیح دادن به سوالاتم جواب دادن راهنمایی لازم رو انجام دادن بااینکه از دکتر تو نوبت گرفته بودم باکمترین معطلی توسط پزشک ویزیت شدم وراضی بودم ازمراجعه به ایشون برای ادامه فرایند درمانم به ایشون مراجعه میکنم

س

سارا

کاربر دکترتو

05 شهریور 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خود دکتر ازهمه لحاظ عالی و بی حاشیه هستن،کلا دستشون شفلس ،وهرنسخه ای که به مریض تجویز میکنن بدون شک عالی و جواب هست،من چندین سال هست مریض ایشون هستم،نه تنها من بلکه خانوادگی مریض ایشون هستیم.خداوند انشالله تن سالم و عاقبت به خیری برای این دکتر عزیز وتوانا مسئلت بفرماید

گ

گلناز

کاربر دکترتو

15 اسفند 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

پزشکی بسیار با محبت و با حوصله و اینکه دقیقا بیماری رو تشخیص میدن بسرعت . دارو یا آزمایشی رو تجویز نمیکنن. من بسیار از برخورد و آرامشی که من بدست آوردم، از ایشان کمال تشکر رو دارم و به دیگران آقای دکتر رضایی منش رو معرفی میکنم. از کلیه پرسنل کلینیک خورشید تشکر میکنم.

س

سید محمد صالح

کاربر دکترتو

04 آذر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

4

برای قد پسرم مراجعه کردم که ایشان با توضیحات علمی برای پسرم ایشون رو قانع کردند که یک قد متناسب با ژنتیک دارند و در واقع دارو هیچ تاثیری ندارد و صرفا هرچه در فضای مجازی هست تبلیغات میباشد . اگر پسر قد ۱۶۰ و دختر قد ۱۵۰ دارید احتیاجی به دارو نیست و تجویزی نمیکنند

ک

کاربر دکترتو

کاربر دکترتو

13 خرداد 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

3

سلام به عزیزان دکتر بسیار مهربان بود ولی نوبت در این مطب تعریف نشده بود یعنی طبق ورود افراد اسامی نوشته میشد وپذیرش میشدن واگر یکی از قبل هم‌نوبت داشت تفاوتی نداشت برای همین خیلی معطلی داشت من بار اول بود میرفتم وامید وارم‌نتیجه خوب باشه

س

سیروس

کاربر دکترتو

17 مرداد 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با سلام و ادب، اینجانب بالغ بر بیست سال هست که مریض ایشون هستم و برای چکاپ خدمتتون می رسم. ایشان بسیار مومن، متعهد و با حوصله و اخلاق مدار می باشند . تشخیص درجه ا و از همه مهمتر روانشناس بسیار عالی هستند. خدا عمر با عزت بهشون عطا بفرماید

س

سیده افسانه

کاربر دکترتو

20 آذر 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

چندین باری که بهشون مراجعه کردم فقط ایشون بیماری منو تشخیص دادن ،خیلی حاذق با حوصله وبا ایمان وتعهد اخلاقی وپرشکی ،توصیه میکنم اگر مشکلی دارید که پزشکان دیگر تشخیص نمیدن به ایشون مراجعه کنید چون تشخیصشون عالیه

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

اولین نوبت خالی: 07 تیر - 16:30

تهران


500,000تومان

بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

تیروئید

دیابت (قند خون)

یبوست

بی اشتهایی