
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 09 تیر - 15:00
تهران
400,000تومان
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
135600
پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
تخصص بیماریهای داخلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی ایران
رتبه برتر بورد فوق تخصصی غدد
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر معصومه آزادی
تلفن مطب
4.6
(بر اساس نظر 62 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
2
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
1
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
1
62 دیدگاه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
م
محبوبه اسلامی
کاربر پذیرش 24
23 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دیابت دارم وکاندید عمل رینوپلاستی هستم وخدمت دکتر ازاادی رفتم برای مشاوره البته این درخواست پزشک جراح بوده وایشون مقدمات لازم را برای یک عمل جراحی موفق البته از نظر غدد بررسی کردند ونتیجه مثبتی اعلام کردند که عمل بینی برای من بلامانع هست البته باسفارشات لازم وتوضیحات پزشکی مناسب ورعایت مصرف داروهای دیابت ازصمیم از همکاری وزحمت ایشان سپاسگزارم دکترآزادی رابه دیگران پیشنهاد میکنم خیلی صبور وباحوصله وبا اخلاق هستند 😊
م
معصومه قربانی
کاربر پذیرش 24
11 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکل تیرویید مولتی ندولر داشتم با گره های متعدد که باعث پرکاری گهگاه شده است. خانم دکتر با دقت و احترام به صحبتهای من گوش کرده و آزمایشات و سونوگرافی های قبلی را بررسی کرده و راهکارهای مناسب ( اقدامات پاراکلینیک، درمان مربوطه) و پیگیری را به من پیشنهاد کردن. معطلی برای دیدن دکتر نداشتم و این واحد از نظم و انضباط خاصی برخوردار بود که روحیه انجام کار تیمی را برای من تداعی کرد. در حال حاضر در حال ادامه فرایند درمان هستم.
ع
علیرضا تکبیری
کاربر طبیبی نو
05 آبان 1404
این پزشک را توصیه نمیکنم
1.33
بنده مشاوره تلفنی داشتم ولی دکتر اصن جواب نداد و دستش بند بود همون زمان در مطب بیمار دیگر ویزیت میکرد این رفتار درست نیست آخه نوبت هم زمان به دوتا مریض باهم چرا میدید مگه میشه دکتر باید در ساعت که مطب نیست اگر خواست مشاوره تلفنی کند برنامه ریزی افتضاح راضی نیستم
ط
طیبه خوش ترکیب
کاربر پذیرش 24
12 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
من برای رشد دخترم و قدو وزن پسرم رفتم .مرحله اول ازمایش و عکس مچ وست نوشت .ویزیت دوم اونارو دید و دارو داد . تنها مشکل اینکه پذیرش بیمارستان واقعا الاف میکنه ادمو اینترنتی رزرو کردیم یه ساعت بیاد بشینی اونا تایید کنن دوباره برای پرداخت بری یه دستگاه دیگه.
ز
زهرا سروش راد
کاربر پذیرش 24
04 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام من اولین بار بودپیش ایشون رفتم تو بیمارستان رازی کمترین معطلی و خیلی با حوصله و بدون عجله گوش دادن و خیلی خوب توضیح دادن به نظر من با اینکه دکتر جونی هستن و تجربه شون زیاده من خیلی راضی بود و ایشون رو به بقیه معرفی میکنم
ا
اکرم کریمی
کاربر پذیرش 24
29 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار با دقت . گوش دادن . و تمامی نکات بررسی کردن . و برای رشد قد پسرم هم ازمایش هم عکس از زانو نوشتن که کمتر از ۵ دیقه تو بیمارستان انجام دادن جواب فرستادن برای دکتر همون موقع مراجعه کردم برای بار دوم و با صبوری جواب دادن
م
ملیکا جاوید
کاربر پذیرش 24
03 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من چند سال مشکل تغییرات هورمونی دارم دکتر آزادی با صبر زیاد به تمام صحبت های من گوش دادن و درمان من با ایشون شروع شد خیلی مهمِ دکترت شنونده خوبی باشه واسه حرفات و همچنین باتجربه و حرفهای در امر درمان🙏🏼
م
مونا حیدری دولت اباد
کاربر پذیرش 24
08 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
منپسرمروبهخاطرقدووزنشبردمدرجلسهیاولبرخوردایشونخیلیعالیبودوهمهچیزروبانکتهتوضیحمیدادبرایپسرمفعلاآزمایشوعکساززانوشنوشتنوتحتدرمانهستش
س
سیده زهرا حسینی
کاربر پذیرش 24
20 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر آزادی بسیار دکتر خوش اخلاق و صبور و وقت لازم برای بیمار اختصاص میدن و تمامی گزینه هایی که ممکنه مرتبط با بیماری باشد را درنظر میگیرن و بعد دارو تجویز میکنن.خدا ان شاالله خیرشون بدهد.
کاربر پذیرش 24
04 دی 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من برای چاقی بهشون مراجعه کردم خیلی خانم دکتر صبور و باسواد هستن و بهترین درمان رو انجام دادن بسیار بسیار با آرامش و دقت تمام به حرفها گوش میدن و راهنمایی میکنن