طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان
  3. فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
doctor profile picture

دکتر لیلا اشرفی

فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

4.4

(292)

292 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

مشاوره

تلفنی

اولین نوبت خالی: 1 ساعت دیگر

15 دقیقه گفتگو


600,000تومان

درباره دکتر لیلا اشرفی

تخصص

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

درجه علمی

فوق تخصص

کد نظام پزشکی

92612

خدمات

بوتولیسم

سیتومگالوویروس (CMV)

زگیل مقعدی (کندلیما)

آمیبیازیس

سلولیت (عفونت بافت)

درمان تبخال ناحیه تناسلی

آسپرژیلوزیس

ژیردیازیس

آبله مرغان

کلامیدیا

اطلاعات تماس

امتیاز و دیدگاه کاربران

292 دیدگاه

ف

فرنگیس شریفیان

کاربر پذیرش 24

22 مهر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

دکتراشرفی واقعادکترحاضروخوش اخلاقی است وبحرف بیماروحتی همراه بیمارتوجه میکندووقت به اندازه کافی میگذاردوپرونده بیمارراهم برسی میکندوآزمایش وداروی موردنیازبرای بیمارراتجویزمیکندودکترخیلی خوبی میباشدامیدوارم همیشه درکارش موفق باشدولی متاسفانه برای حضوردرکلینیک امام علی جای پارک مناسب وجودنداردومراجعه کننده همیشه دچاراین مشکل هست که امیدوارم فکری دراین خصوص صورت بگیردولی درکل ازخانم دکترراضی هستم وبه دیگران هم توصیه اش میکنم

کاربر پذیرش 24

24 اسفند 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من به خاطر کم کاری تیروئید مراجعه کردم ،دکتر آ زمایشهای فبلی من رو دید وسنو تشخیصی برایم نوشت ،از سنو کلینیک راضی نبود ویک سنو گرافی دیگر درسطح شهر که دقت بیشتری داشت پیشنهاد داد و در سنوگرافی دوم تمام جزییات رو بررسی کرده بود ودکتر با خیال راحت دارو برایم نوشت وپیشنهاد دادهر ۶ ماه یکبار سنو را تکرار کنم

ف

فاطمه توکلی هفشجانی

کاربر پذیرش 24

05 آذر 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

3

با سلام. طبقه همکف صبح ها برای نوبت دهی شلوغ بود، دکتر اشرفی آزمایشی برای مادرم نوشته بودند دو ماه پیش که الان گفتن باید دوباره ثبت شود و ما آزمایش رو به یک پزشک عمومی داخل کلینیک دادیم و باعث ناراحتی پزشک شد، شما فوق تخصص در دیابت دارید پس باید بیماران با ناراحتی غدد و دیابت رو قضاوت نکنید

ز

زهرا اسدی

کاربر پذیرش 24

01 آبان 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

دکتراشرفی خیلی خوش برخوردندوخوب رسیدگی میکنندولی کارآموزان زیادی نزددکترهستن که باعث کندشدن ووقت بسیاربردن ازهرمریض منجرمیشودوبیمارممکن است روش نشودکه جلوی آنهابیماری خودرامطرح کندواینکه اخلاق پرسنل پذیرش افتضاح است وبامردم بشدت بدرفتارمیکنندانگارارث پدری خودرامیخواهند

ن

نفیسه احمدی

کاربر پذیرش 24

20 اردیبهشت 1402

این پزشک را توصیه نمی‌کنم

1

باسلام خدمت همه ی عزیزان خانم دکتر شرح حال زیادی ازمن نپرسیدن .همکارشونم همون لحظه وارد اتاق شدن ودیگه اصلا منو ندیدن .من دوتا جمله که ازخودم گفتم گفتن از عوارض کروناست باید آزمایش بدی .حالا فردا باید برم آزمایش بدم حتما بعدازاینکه جواب آزمایش را بهشون دادم دوباره نظرمو میذارم

کاربر پذیرش 24

13 آبان 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با وجود اینکه هر بار که مراجعه میکنم خیلی بیمار دارن، اما ایشون بسیار خوش برخورد هستن و به تمام سوالاتم هم پاسخ میدهند. تجویزهاشون دقیق و حرفه ای هست‌ طوریکه من اثرات درمان رو کاملا در آزمایش خون هام و در حال عمومیم میبینم. خیلی راضی ام. خدا حفظ شون کنه. براشون سلامتی آرزو دارم.

م

محمود وفایی گندمانی

کاربر پذیرش 24

11 تیر 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

3

بدک نبود اما از ساعت 9تا 1 من حتی نفر 92 هم که شماره بهش داده بودن را دیدم یعنی به طور میانگین هر بیمار کمتر از دو دقیقه من که رفتم داخل دکتر فقط به سرعت دوز دارم را عوض کرد و زنگ زد تا بعدی بره داخل منشی هم بهش حق باید داد با این حجم شلوغی کنترل از دستش خارج میشه بخواد لبخند بزنه

ن

نصرالله یوسفی

کاربر پذیرش 24

15 مرداد 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

4

ویزیت با صبر و حوصله انجام و علی رغم شلوغی و ازدحام بیماران رفتار پرسنل تقریباً مناسب ولی گاها نوع صحبت پرسنل با بیمارانی که مسن سال تر و سالخورده می باشند در شأن و منزلت آنان نیست که اگر این موضوع اصلاح شود مطمئنا موجب رضایتمندی بیماران خواهد بود

ف

فاطمه رئیسی

کاربر پذیرش 24

23 آبان 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

1

بسیار دکتر بد برخورد کردن با مادرم به شدت بهشون استرس وارد کردن پرخاشگری کردن حتما حتما موضوع را پیگیری میکنن بیمار ک از نظر جسمی ضعیف هست چرا از نظر روحی هم با حرف آزار میدن بسیار دکتر عصبی هستن اصلا پیشنهاد نمیدم بااینکه چندماه زیر نظرشون هستن .

ز

زینب ابراهیمیان

کاربر پذیرش 24

26 اردیبهشت 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

باسلام وخسته نباشی ،دربیشتر مواقع نوبت اینترنتی داده نمیشود و باید حضوری برای نوبت گرفتن از این پزشک مراجعه کنیم که وضعیت نوبت گیری به این شیوه بااصول صورت نمیگیردوباعث ناراحتی این که انسولین که برای بیماران دیابتی وجود ندارد

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

مشاوره

تلفنی

اولین نوبت خالی: 1 ساعت دیگر

15 دقیقه گفتگو


600,000تومان

بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام