
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
بیرجند
حضوری
بیرجند
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
79095
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر راضیه آیتی
تلفن مطب
479 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
14 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دیابت و تیرویید بارداری داشتم،دکتر خودم تو شهر زاهدان نتونست قند و تیروئیدم رو کنترل کنه خیلی حالم بد میشد دوز دارو رو خوب کنترل نکرد همیشه غش میکردم تا اینکه بیرجند خونه پدرشوهرم بودیم، حالم بد شد رفتم پیش خانم دکتر ،به خوبی انسولینم رو کنترل کردن که نه قندم بالا میرفت نه پایین،تا پایان بارداری اصلا حالم بد نشد،خیلی ازشون راضی بودم حتی زاهدان اومدم اینترنتی باهاشون در تماس بودم و قندم رو کنترل میکردن،خدا خیرشون بده و خدا ازش راضی باشه ،واقعا توانمند و با سواد و با تجربه هستش،
کاربر پذیرش 24
16 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
من قند با مشکل روبرو شده بود اینترنتی نوبت گرفتم سر ساعت رفتم خیابان خلوت بود جای پارک بود در مطب چند دقیقه منتظر ماندم تا نوبتم شد دکتر بسیار خوش اخلاق بود حتی آدرس سایتی را در ایتا به من داد چون بنده پرستارم به بیماران بدهم تا خود مراقبتی کند کلاس ها را انسان گوش کنن
کاربر پذیرش 24
20 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
من قند با مشکل روبرو شده بود اینترنتی نوبت گرفتم سر ساعت رفتم خیابان خلوت بود جای پارک بود در مطب چند دقیقه منتظر ماندم تا نوبتم شد دکتر بسیار خوش اخلاق بود حتی آدرس سایتی را در ایتا به من داد چون بنده پرستارم به بیماران بدهم تا خود مراقبتی کند کلاس ها را انسان گوش کنن
ط
طاهره سهرابی فرد
کاربر پذیرش 24
24 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار خوش برخورد و مهربان بودند و احترامی که برای بیمار قائل شدن در هیچ پزشکی ندیده بودم تا حالا ندیده بودم در ابتدای ورود بیمار، پزشکی به احترام بیمارش از جای خودش بلند بشه و در انتها هم همینطور خدا خیرشون بده منشی ها هم رفتار مناسب و شایسته ای داشتن
کاربر پذیرش 24
20 خرداد 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای اولین بار مراجعه کردم،خانم دکتر کلیه آزمایش های منو نگاه کردن،فشار منو گرفتن،تصاویر ام آر ای منو دیدن،تیروئید منو چک کردن ،خیلی اخلاق خوبی داشتن،دقت بسیار بالایی داشتن و مهم تر از همه اینکه صبوری کردن و با حرفاشون بهم آرامش دادن
کاربر پذیرش 24
31 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خسته نباشید من کم کاری تیروئید داشتم و پارسال رفتم پیش خانم دکتر کلا یک بار ویزیت شدم و تیروئیدم خیلی بهتر شد و انسال هم چون سابقه تیروئید داشتم و باردار شدم رفتم پیششون و اینکه رفتار خانم دکتر و پرسنل با مراجعه کننده ها عالی بود
ع
علیرضا رضائی
کاربر پذیرش 24
09 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام مدیریت زمان مناسب، برخورد شایسته و مناسب مجموعه کاری تخت نظر خانم دکتر بسیار خوب بود برخورد مناسب خانم دکتر و شنیدن تمام موارد بیمار و درنهایت تجویز همراه با راهنمایی از جمله برجسته تربت شاخصهای ایشان بود.
ز
زهرا
کاربر دکترتو
26 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من به خاطر مصرف کورتون دچار قند شدم.با معرفی اقای دکتر حسینی راد به خانم دکتر مراجعه کردم.خانم دکتر بسار متین و خوش اخلاق هستند وبا جدییت قندم رو کنترل کردند وهنوز تحت درمان هستم.بسیار نتیجه بخش جواب گرفتم.
ف
فاطمه بنیاسدی
کاربر پذیرش 24
30 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر آیتی بسیار پزشک ماهر، صبور وبا اخلاقی هستند ،بسیاری از پزشکان برای دیدن جواب آزمایش ویزیت می گیرن ولی ایشون فرمودن که جواب آزمایش رو از طریق تلگرام براشون ارسال کنم در اسرع وقت جوابم رو دادن
م
مطهره مظهری
کاربر پذیرش 24
27 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
رفتار منشی عالی بود؛ مؤدب و متین. رفتاری که متاسفانه در اغلب منشیهای پزشکان دیده نمیشود. دکتر آیتی برای هر بیمار وقت کافی اختصاص میداد و هیچ عجلهای برای نوشتن دارو و رد کردن مریض نداشت. عالی...
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی