طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان بیرجند
  3. غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
doctor profile picture

دکتر راضیه آیتی

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

بیرجند

4.6

(479)

479 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

بیرجند


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


در صورتی که دکتر راضیه آیتی هستید، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

درباره دکتر راضیه آیتی

تخصص

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

کد نظام پزشکی

79095

فوق تخصص غدد بالغین.متخصص داخلی.استاد یار دانشکده پزشکی بیرجند

خدمات

بوتولیسم

سیتومگالوویروس (CMV)

زگیل مقعدی (کندلیما)

آمیبیازیس

سلولیت (عفونت بافت)

درمان تبخال ناحیه تناسلی

آسپرژیلوزیس

ژیردیازیس

آبله مرغان

کلامیدیا

اطلاعات تماس

مطب دکتر راضیه آیتی

بیرجند، طالقانی 18 ساختمان بینا طبقه 2

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

479 دیدگاه

ک

کاربر دکترتو

کاربر دکترتو

14 مرداد 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من دیابت و تیرویید بارداری داشتم،دکتر خودم تو شهر زاهدان نتونست قند و تیروئیدم رو کنترل کنه خیلی حالم بد میشد دوز دارو رو خوب کنترل نکرد همیشه غش میکردم تا اینکه بیرجند خونه پدرشوهرم بودیم، حالم بد شد رفتم پیش خانم دکتر ،به خوبی انسولینم رو کنترل کردن که نه قندم بالا می‌رفت نه پایین،تا پایان بارداری اصلا حالم بد نشد،خیلی ازشون راضی بودم حتی زاهدان اومدم اینترنتی باهاشون در تماس بودم و قندم رو کنترل میکردن،خدا خیرشون بده و خدا ازش راضی باشه ،واقعا توانمند و با سواد و با تجربه هستش،

کاربر پذیرش 24

16 خرداد 1405

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من قند با مشکل روبرو شده بود اینترنتی نوبت گرفتم سر ساعت رفتم خیابان خلوت بود جای پارک بود در مطب چند دقیقه منتظر ماندم تا نوبتم شد دکتر بسیار خوش اخلاق بود حتی آدرس سایتی را در ایتا به من داد چون بنده پرستارم به بیماران بدهم تا خود مراقبتی کند کلاس ها را انسان گوش کنن

کاربر پذیرش 24

20 خرداد 1405

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من قند با مشکل روبرو شده بود اینترنتی نوبت گرفتم سر ساعت رفتم خیابان خلوت بود جای پارک بود در مطب چند دقیقه منتظر ماندم تا نوبتم شد دکتر بسیار خوش اخلاق بود حتی آدرس سایتی را در ایتا به من داد چون بنده پرستارم به بیماران بدهم تا خود مراقبتی کند کلاس ها را انسان گوش کنن

ط

طاهره سهرابی فرد

کاربر پذیرش 24

24 مهر 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

بسیار خوش برخورد و مهربان بودند و احترامی که برای بیمار قائل شدن در هیچ پزشکی ندیده بودم تا حالا ندیده بودم در ابتدای ورود بیمار، پزشکی به احترام بیمارش از جای خودش بلند بشه و در انتها هم همینطور خدا خیرشون بده منشی ها هم رفتار مناسب و شایسته ای داشتن

کاربر پذیرش 24

20 خرداد 1405

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

برای اولین بار مراجعه کردم،خانم دکتر کلیه آزمایش های منو نگاه کردن،فشار منو گرفتن،تصاویر ام آر ای منو دیدن،تیروئید منو چک کردن ،خیلی اخلاق خوبی داشتن،دقت بسیار بالایی داشتن و مهم تر از همه اینکه صبوری کردن و با حرفاشون بهم آرامش دادن

کاربر پذیرش 24

31 تیر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام خسته نباشید من کم کاری تیروئید داشتم و پارسال رفتم پیش خانم دکتر کلا یک بار ویزیت شدم و تیروئیدم خیلی بهتر شد و انسال هم چون سابقه تیروئید داشتم و باردار شدم رفتم پیششون و اینکه رفتار خانم دکتر و پرسنل با مراجعه کننده ها عالی بود

ع

علیرضا رضائی

کاربر پذیرش 24

09 مرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با سلام مدیریت زمان مناسب، برخورد شایسته و مناسب مجموعه کاری تخت نظر خانم دکتر بسیار خوب بود برخورد مناسب خانم دکتر و شنیدن تمام موارد بیمار و درنهایت تجویز همراه با راهنمایی از جمله برجسته تربت شاخص‌های ایشان بود.

ز

زهرا

کاربر دکترتو

26 آذر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

من به خاطر مصرف کورتون دچار قند شدم.با معرفی اقای دکتر حسینی راد به خانم دکتر مراجعه کردم.خانم دکتر بسار متین و خوش اخلاق هستند وبا جدییت قندم رو کنترل کردند وهنوز تحت درمان هستم.بسیار نتیجه بخش جواب گرفتم.

ف

فاطمه بنی‌اسدی

کاربر پذیرش 24

30 شهریور 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خانم دکتر آیتی بسیار پزشک ماهر، صبور وبا اخلاقی هستند ،بسیاری از پزشکان برای دیدن جواب آزمایش ویزیت می گیرن ولی ایشون فرمودن که جواب آزمایش رو از طریق تلگرام براشون ارسال کنم در اسرع وقت جوابم رو دادن

م

مطهره مظهری

کاربر پذیرش 24

27 بهمن 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

رفتار منشی عالی بود؛ مؤدب و متین. رفتاری که متاسفانه در اغلب منشی‌های پزشکان دیده نمی‌شود. دکتر آیتی برای هر بیمار وقت کافی اختصاص می‌داد و هیچ عجله‌ای برای نوشتن دارو و رد کردن مریض نداشت. عالی...

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

بیرجند


بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی