طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان کرج
  3. غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
doctor profile picture

دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

کرج

4.8

(7914)

7914 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

کرج


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


در صورتی که دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی هستید، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

درباره دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی

تخصص

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

کد نظام پزشکی

70716

⮜ بیوگرافی

امکان ارتباط آنلاین با پزشک در زمینه های دیابت، هیپوفیز، گواتر، پاکراس، غددلنفاوی، غدد فوق کلیوی، غدد درون ریز، مشکلات هورمونی، دیابت بارداری، چربی خون

دكتر مهدی دهقانی محمد آبادی در سال 1377 موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شدند. سپس در سال 1388 دوره دکترای تخصصی بیماری های داخلی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به پایان رسانده و در سال 1392 با مدرک دکترای فوق تخصصی غدد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل گردیدند. 

دکتر مهدی دهقانی فوق تخصص غدد در کرج با20 سال سابقه طبابت و 12 سال سابقه تخصصی پزشکی در حوزه تشخیص و درمان بیماری های داخلی به فعالیت پزشکی مشغول می باشند و خدمات درمانی به بیماران ارائه می نمایند. برخی از خدمات درمانی که توسط دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی فوق تخصص غدد در کرج ارائه می شود شامل درمان فوق تخصصی انواع بیماری ها و اختلالات غدد، دیابت، غربالگری دیابت، درمان اختلالات تیروئید، اختلالات هورمونی جنسی، درمان بیماری های مزمن مانند چربی خون، چاقی، کنترل وزن و تغذیه، تست سنجش تراکم استخوان و غیره می باشد. 

اطلاعات بیشتر در مورد آدرس و شماره تلفن مطب، روزهای حضور در مطب و غیره را می توانید در ادامه پروفایل دکتر مهدی دهقانی محمد آبادی فوق تخصص غدد در کرج مشاهده نمائید.

 

خدمات

بوتولیسم

سیتومگالوویروس (CMV)

زگیل مقعدی (کندلیما)

آمیبیازیس

سلولیت (عفونت بافت)

درمان تبخال ناحیه تناسلی

آسپرژیلوزیس

ژیردیازیس

آبله مرغان

کلامیدیا

اطلاعات تماس

مطب دکتر مهدی دهقانی محمد ابادی

کرج، خیابان شهید بهشتی، بین هلال احمر و اداره دارایی، جنب ساختمان شهر کتاب، ساختمان پزشکان نور

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

7914 دیدگاه

کاربر پذیرش 24

20 اردیبهشت 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

پزشکی عالی با اخلاق و حاذق هستن پزشک دوم هم همینطور .اما من شخصا انتظار دارم وقتی آزمایشم رو میارم خودم هم حضور دکتر باشم و توصیه های پزسک رو بشنوم پزشک دوم هم با حوصله ومهربانانه پاسخگو هست اما گاهی ...مثلا من باید آزمایشی انجام میدادم که فراموش کردم وآزمایش دوم رو انجام دادم اما ایشان در مورد آزمایش قبل که انجام ندادم سوالی نکرد .وهم اینکه در آزمایش دوم قند من بالا بود ایشان فرموردن مشکلی نیست و موارد دیگری که توی آزمایش مشخص بود . شاید اینکار پزشک محترم بخاطر ذیغ وقته. اما هر بیماری مایل هست پزشک خودش آزمایش رو اگر می بینه خود بیمار هم حضور داشته باشه .دکتر اون وقتی رو که برای توضیح به پزشک دوم میذاره حتی لحظه ای خب خود بیمار رو بپذیره . من حقیقتا از هر دو پزشک نهایت رضایت وسپاس رو دارم اما مایلم خودم آزمایشی که دارم رو حضور پزشکم ببرم.شاید سوالی داشته باشم وفقط جواب پزشکم برام قابل پذیرش من باشه. سخنان من ناسپاسی به پزشک دوم نیست .اما خیلی بیماران دیگه هم میگن ولی چرا با خود دکتر در میان نمیگذرن اینم از فرهنگ وسیستم ما ایرانیهاست.خب دکتر میتونه منو با آزمایشم بپذیره سوالاتم رو جواب بده بعد طبق روال خودشون وسیستم داروها رو که وارد سیستم کرد پزشک دوم هم کارای مربوط رو به بیمار توصیه کنه. از هر دو پزشک نهایت سپاس رو دارم امیدوارم حمل بر بی سپاسی انتقادم رو ندانند .ولی من همیشه شک وتردید دارم اگر آزمایشم رو خودم نزد پزشکم نبرم.

کاربر پذیرش 24

01 اردیبهشت 1405

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

آقای دکتر خیلی مهربان در کارش بسیار دقیق و مسلط بودند من ۳۳ ساله تیروئید دارم تحت درمان دارو هستم فشارخونم بالا بود دکترهایی که قبلا میرفتم دارو نمیدادند می‌گفتند زیاد بالا نیست ولی آقای دکتر خدا خیرش دهد وقتی ازمایش هایم را دید و فشارم را گرفت گفت حتما باید قرص بخوری تا فشارت کنترل شود و تاکید کرد که نگران اصلا نباشم من وهمسرم اولین بار بود که میرفتیم من مشکل تیروئید و قند و چربی داشتم همسرم هم مشکل چربی و فشار خون دکتر خیلی با دقت یکی یکی آزمایش‌ها را می‌خواند و می‌گفت برای همین آدم خیالش راحت میشه وبه صحبتهایمان با حوصله گوش میداد عجله در کارش نبود برای ما دارو تجویز کرد دکتر خیلی خوشرو و مهربانی هست خدا عمر طولانی و سلامتی بدهد محیط مطب خیلی تمیز و دلنشین بود هردو منشی ها در کارشان خوب و دقیق بودند فقط تنها چیزی که هست اینکه اگه خط تلفن ازاد باشه که مریضی که راهش دور است و می‌خواهد سوالی در مورد دارویش بپرسد باشد در کل همه چی عالی بود من همیشه پیش همین دکتر میرم

خ

خوشه فرزام

کاربر پذیرش 24

23 آذر 1400

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با عرض سلام و خداقوت من دوبار خدمت جناب دکتر رسیدم و از نظم حاکم بر مطب ایشان در پذیرش بیماران خیلی خوشم اومد .اول حدود وقت رو از طریق اینترنتی دریافت کردم و بعد از مراجعه به مطب در حداقل زمان ممکن منتظر نوبت شدم که هر بار حدود نیمساعت بود . اول خانم منشی و جناب دستیار دکتر هر دو آزمایشات لازم و سابقه ی بیماری من رو گرفتند و در پرونده ثبت کردن و در اختیار اقای دکتر گذاشتند اینکار باعث شد که ویزیت من توسط خود آقای دکتر در حداقل زمان ممکن صورت بگیره و ایشان با ادب و متانت با بیمار برخورد کردند که در خور شخصیت هر پزشکی هست و به بیمار حس اعتماد و ارامش دادند که به نظر من ایجاد این حس لازمه ی پیشرفت در روند درمان هست و حتی به جرات میتوان گفت نیمی از روند درمان بستگی به این حس اعتمادی است که دکتر در بیمار به وجود میاره . کلا من از طبابت ایشان و نظم حاکم بر مطبشون خیلی راضی بودم و مراجعه به ایشون رو به نزدیکان و بستگانم هم توصیه کردم

کاربر پذیرش 24

25 اردیبهشت 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

4

باعرض ادب ایشان به شخصه پزشک حاذقی هستن ولی مناسفانه زمان انتظار پذیرشی که به بیمارداده میشودطولانیست امروزمن وهمسرم که به مطب ایشان با وقت قبلی مراجعه کرده بودیم با 20دقیقه زودتررسیدن به مطب 80دقیقه منتظربرای ویزیت نشستیم ...درضمن منشی مطب به هیچ عنوان تماسهای مراجعین راپاسخ نمیدهندکه این خودیک توع بی توجهی به من بیمارمیباشد..ومتاسفانه سامانه ثبت نسخ اینترنتی بسیارضعیف عمل میکندوما هنوزموفق به دریافت نسخه الکترونیکی ودریافت دارونشده ایم ...وحتی پیام برای انجام ازمایش وسونوگرافی راکه پزشک ثبت کرده اندهنوزدریافت نکرده ایم ..به همین دلیل من با مطب تماس گرفتم که متاسفانه کسی پاسخگونیودممنون میشم اگربه این مواردرسیدگی کنید..مسافت من با پزشک درکرج مستلزم هزینه گزافیست واگرپاسخ تماسها به این روال داده نشودنه تنها من بلکه تمامی اشخاص که الکترونیکی ثبت نسخه درمانی میشوندبه مشکل میخورن ...سپاسگذارازشما ونظرسنجیتون

م

مریم موسوی

کاربر پذیرش 24

22 بهمن 1400

این پزشک را توصیه می‌کنم

من اولین بار بود آمدم؛ باید چند ماه بگذره تا بتوانم در مورد تشخیص آقای دکتر نظر بدم.. چون آزمایش نوشتن و هنوز دارو نگرفتم... اما، در مورد برخود خود دکتر و پرسنل بی‌نظیر بودند.. با ادب، با احترام، صبور. فضای مطب تمیز، منظم، مرتب، خود پرسنل با نظم و دقیق، پر گل.. این‌ها فعلا از نظر من بی‌نظیر بودند که خیلی به چشم من اومدن... اینهمه نظم و دقت خیلی جذابه برای من... نحو‌ه‌ی برخورد صبورانه و با احترام... خود اتاق آقای دکتر پر کل خودشون منظم مرتب و دقیق... من بی‌نهایت لذت بردم... شاید هم دلیلش شغل خودم هست... در هر حال قطعا خیر بوده که آشنا بشم و مراجعه کنم... حتما در ویزیت‌های بعدی نظرم رو در مورد تشخیق آقای دکتر خواهم داد.... یک دنیا ممنونم از اینهمه تمیزی و نظم و ادب... چون فضا پر از آرامش بود... بخصوص گل‌های زیبای سالن انتظار و داخل اتاق آقای دکتر... برای تک تک شما عزیزان آرزوی شادی و آرامش دارم از صمیم قلبم....

م

معصومه حقیقت پژوه

کاربر پذیرش 24

15 آذر 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

باعرض سلام و خسته نباشید من برای بیماری قند به پیشنهاد یکی از همکاران به ایشان مراجعه کردم با اینکه خودم به علت ترافیک نیم ساعت دیر رسیدم ولی اصلا معطل نشدم بسیار برخورد عالی برای تشکیل پرونده به هیچ عنوان اذیت نشدم آقای دکتر هم که عالی بودند برخورد مناسب با آرامش و توضیحات کامل من خودم چند بار سوالات مختلف از ایشان پرسیدم و در کمال آرامش ایشون توضیح دادند قبل از مراجعه هم تمام نظرات رو خونده بودم ببخشید گفتم شاید دیگه زیادی تعریف می‌کنند ولی وقتی خودم مراجعه کردم متوجه شدم بالاتر از این تعریفات هم بودند حتی از دو تا از بیماران هم پرسیدم گفتند ما سالهاست که خانوادگی مراجعه میکنیم و واقعا راضی هستیم به نظر بنده حضور چنین دکترانی در جامعه نعمت است بنده که بسیار بسیار راضی بودم و دو ماه دیگر باید به ایشان مراجعه کنم در ضمن وقت گرفتن اینترنتی هم راحت بود و روز قبلش من وقت گرفتم

کاربر پذیرش 24

13 مهر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

4.33

اینکه در مورد تخصص و مهارت پزشک در سوالات نظرسنجی پرسیده میشه، وقتی که اولین مراجعه هست، خیلی نمی‌توان پاسخ دزستی داد، چون بخشی از مهارت در درمان مشخص میشه، و در مورد مساله ما، برای بخش تشخیص، خوب ازمایش خون مشخص کننده بوده در مورد توضیحات کافی پزشک، در اینجا، همکاری هست که قبل از رفتن نزد پزشک، آزمایش رو بررسی میکنه و توضیحاتی می‌دهند که خوب هم در وقت بیمار موثر هست، (چون تنها وقت پزشک مهم نیست!) لذا این موضوع باعث میشه که خواه ناخواه،بیمار توضیح کمتری از پزشک می طلبه ... اما برخورد پزشک خوب بود و برخورد پذیرش، جدی اما خوب و موثر و کار راه انداز بود از اونجا که در ۹۹ درصد مطب‌ها پزشک و پذیرش برخورد نامحترمانه ای با مراجعه کنندگان دارند، میتونم بگم اینجا خیلی خوب بود ... به امید روزی که پزشکان و منشی‌ها متوجه رفتارشون و اهمیت اون بشوند

ف

فرخنده خوشنویسان

کاربر پذیرش 24

11 تیر 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با سلام.رفتار پرسنل مطب بسیار بسیار مودبانه است وایشان با صبر وحوصله فراوان به امورات مربوط به بیماران و پرونده ها رسیدگی میکنند و بنده بارها وبارها در مراجعه به مطب شاعد این امر بوده ام و محیط مطب نیز کاملا آرام وبدون هیچگونه ازدحام و تشویش و شلو5ی همیشه اداره میشود و بابت این نظم و برقراری این آرامش سپاسگزاریم.و درمورد نحوه ویزیت هم جناب دکتر واقعا پزشک با اخلاق و حاذقی هستند و کاملا به صحبتهای بیماران گوش کرده و زمان بسیاری را برای بیمار اختصاص میدهند و من بعنوان یک بیمار عرض میکنم که بعد از مراجعه به مطب با خیال آسوده وخاطری جمع از بابت درمان بیماری ومراحل آن از انمکان خارج میشوم وبرای جناب دکتر و همکارانشان سلامتی و موفقیت روز افزون را از خداوند مهربان خواهانم.

ح

حمیدرضا خاقانیان

کاربر پذیرش 24

05 اردیبهشت 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با سلام بنده مبتلا به بیماری دیابت هستم تا آبانماه سال99 دکتر معالجم فرد دیگری بود به دلیل عدم نتیجه مثبت و بالا رفتن میزان قند خون، از طریق یکی از دوستان دکتر دهقان به بنده پیشنهاد شد از آذرماه 99 تحت نظر ایشان هستم خوشبختانه از آن تاریخ به بعد با توجه به روشِ معالجه منطقی ایشان میزانِ قند خون سیرِ نزولی و نزدیک به نرمال است. طریقه نوبت دهی بسیار مرتب و به سهولت انجام میگردد پرسنل مطب با رفتار مودبانه و متین امور مربوطه را مدیریت میکنند در تمامی مراجعات، شخصِ پزشک با متانت به توضیحات بیمار توجه و به تمامی سوالات و ابهاماتِ بیمار پاسخِ میدهد. در مجموع میتوان گفت نتیجه حاصله بسیار مطلوب و رضایت بخش است. با تشکر از جناب دکتر دهقانی و پرسنل مطب شخصِ پزشک

ا

الهام حاجی مرادی

کاربر پذیرش 24

28 آذر 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

بیمار آقای دکتر هستم و مطبشون پرونده دارم . زمان انتظار بیشتر از 1 ساعت از زمانی هست که نوبت گرفتیم ولی ارزش انتظار رو داره. نظم مطب و مراحل کار عالیه. منشی و دستیار بسیار خوش اخلاقی در مطب هست که صبورانه جوابگوی شما هستند. سوابقت رو خیلی خوب بررسی می کنند و ثبت می کنند . پزشک صبورانه به صحبت هات گوش میده و با توجه به شرایطت و در صورت نیاز دارو تجویز میشه. برخلاف بعضی از پزشکان که به زور و سختی نسخه الکترونیک ثبت میکنند، ایشون خیلی راحت نسخه برات ثبت می کنند و کد رهگیری رو هم میدن. چندین بیمار که تحت درمانشان هستند،رو در مطب صحبت کردم، همه راضی بودند از روند درمان . در کل احساس آرامش بهت میدن و روند درمان هم عالیه با نظرم. دعای خیر من که براشون هست

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

کرج


بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی