
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کرج
حضوری
کرج
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
97553
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر رقیه قلیچ
تلفن مطب
636 دیدگاه
ب
بهروز دارابی
کاربر پذیرش 24
13 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
ایشون پزشکی حاذق متهد و دلسوز هستند آزمایش رو با دقت چک کردند و به نکات ریزی اشاره کردند که مخفی مونده بود تموم برنامه دارویی ورزشی و تغذیه ای رو اول پرسش بعد پردازش کردند و در آخر داروی مناسب رو زحمت کشیدند قاعدتا همچین پزشکی باید سرش شلوغ باشه از قبل تعیین نوبت کنید چون تعداد مراجعین از زمان ویزیت ایشون چیزی کم نمیکنه متعهد و خوش برخورد هستند آرزوی موفقیت دارم برای ایشون
م
مجید آقائی
کاربر پذیرش 24
07 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام یکی از بهترین پزشکانی بوده که تا کنون دیده ام بسیار صبور .با اخلاق .مهربان و باشخصیت و مسلط بر امور پزشکی .همه مراجعه کنندگان از ایشان راضی بودند ما هم راضی هستیم و خداوند هم راضی باشد ولیکن منشی حاضر در مطب در شان ایشان نبود .به مراجعه کنندگان توصیه میکنم در مواجهه با منشی احتیاط کنند رفتار درستی با بیماران دردمند ندارد ولیکن هرکه طاووس خواست جور هندوستان کشد
کاربر نوبت
31 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
کانسر تیروئید، از نوع پاپیلری،با تجویز fna توسط سر کار خانم قلیچ و انجام پاتولوژی و مشکوک به کانسر توسط دکتر قلیچ به جراح سرطان شناس دکتر عباس علی بخشی معرفی و جراحی شده و غده تیروئید به طور کامل برداشته شد و پس از آزمایش پاتولوژی از بافت تیروئید، کانسر تایید شد و جهت دریافت ید رادیو اکتیو به درمانگاه هسته ای بیمارستان معرفی گردیده و ید دریافت نموده و بهبود یافتم.
ف
فرهاد محمدی
کاربر پذیرش 24
09 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
بسیار خوش برخورد بعد از اینکه صحبت های من رو گوش کردن با توجه به آزمایش های گذشته من که واسهی چهار ماهه پیش بوده تمامی داروهای من رو لغو کردن و خواستار آزمایش مجدد شدن به نظر ایشون حتی این آزمایش ها هم با داروهای تجویزی هم خوانی نداره و باید دوز بسیار پایینی داده میشده که تا آزمایش مجدد به من دارو ندادن من یسیار راضی بودم از ازوضعیت تایم وامکانات ممنونم
ز
زینب حسنلو
کاربر پذیرش 24
06 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
من امروز ویزیت شدم هنوز آزمایشهامو انجام ندادم که نظر بدم اما رفتارشون عالی بود دختر5 ساله ام همراهم بود وخوابش میومد وخانم منشی اجازه دادن تو اتاق استراحت کنه .خانم دکتر هم برای بیمار ها تایم میذاشت و سوال میکردو سوالهای منو با حوصله جواب میداد مثل بعضی از دکترها نبود که زودبیمارو از سرش باز کنه .درکل خیلی راضی بودم و پیشنهاد میکنم دکتر قلیچ عزیزرو
ن
ندا نجفی
کاربر پذیرش 24
13 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
دکتر خوبی هستند .فعلا فقط ویزیت شدم . با حوصله گوش میکنندو پاسخگو هستند . ولی از نوبت دهی راضی نیستم . چون من اول وقت بصورت آنلاین نوبت گرفتم و سروقت حاضرشدم . ولی چند بیمار قبل من مطب حضور داشتند و بنده را بعد از همه ی بیماران و با یک ساعت تاخیر به داخل فرستادند .نوبت آنلاین چرا پس دارید وقتی قراره همه را داخل بفرستید ؟
ن
نرگس مرادی
کاربر پذیرش 24
16 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
باتشکراز سایت پذیرش 24 .بنده اولین نوبت ویزیتم توسط دکتر قلیچ بود یکم دیر رسیدم چون ادرسو دیر پیدا کردم.ت*********ولی خانوم دکتر بسیار بسیار خوش اخلاق و باسواد هستن برخورد اول دکتر خیلی تاثیر داره توی روحیه ی بیمار و همچنین جذبش.فعلا آزمایش نوشتن تا ببینیم خدا چی میخواد.در کل راضی بودم.ممنون از خانوم دکتر و سایت شما
م
مصطفی حشمی پور
کاربر پذیرش 24
24 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام طی این چند روز گذشته که خدمت خانم دکتر قلیچ تحت درمان بودم با داروهایی که داده تقریبا حالم بهتر شده دکتر خوبیه خوب به حرفهام گوش دادن تا جلسه بعدی باید داروهارو ادامه بدم بعد آزمایش بعدی معلوم میشه کاملا حالم خوب شده یا نه در مورد رفتار پرسنل حرفی ندارم چون مدت کمی در انتظار خانم دکتر بودم ولی در کل خوبند
ز
زهره سیاهپوش
کاربر پذیرش 24
14 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
من اولین جلسه بود رفتم مطب خانم دکتر قلیچ متاسفانه معطلی فراوانی داره من ساعت 5ونیم وقت داشتم ولی ساعت 9شب تونستم ویزیت بشم این تایم خیلی زیادی هستش نکته بعدی نبود آبسردکن ونبود تلویزیون که حداقل باعث بشه این همه تایم که از آدم گرفته میشه رو سرگرم بشه این معطلی واقعا کلافه کننده اس وغیر منطقی هستش.
ف
فاطمه زندکریمخانی
کاربر پذیرش 24
19 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقت بخیر خیلی خوب معاینه و سوال و جواب کردندو آزمایشهای قبلی و سونوگرافی قبلی رو هم با دقت نگاه کردند و آزمایشهای تکمیلی رو نوشتند و قرار شد داروهای خانم دکتر کبیری قبلی متخصص زنان رو ادامه بدهند و برج اردیبهشت با جواب آزمایش جدید دوباره مراجعه به خانم دکترقلیچ بکنیم.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی