
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کرج
حضوری
کرج
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
100645
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر حبیب معظمی گودرزی
تلفن مطب
492 دیدگاه
کاربر نوبت
29 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
دکتر خیلی توانایی ضعیفی در برثراری ارتباط با بیمار دارن،بنده در طول ویزیت هرچی صحبت میکردم احساس میکردم دکتر بی توجهند و اینکه برخی نکات مهم که در دوره درمان باید رعایت میکردمو به بنده نگفته بودن و اطلاع نداشتم.درکل توانایی برقراری ارتباطشون با مراجعه کننده شدیدا ضعیفه
کاربر نوبت
10 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک حاذق و خیلی خوش برخوردی هستن فقط ای کاش روی جوابدهی تلفنی مطبشون نظارت بیشتری بکنن و این موضوع رو هم بهبود بدن، من هروقت برای نوبت گرفتن تماس میگیرم گوشی رو برمیدارن و قطع میکنن، مجبور میشم حضورا برم نوبت بگیرم
کاربر نوبت
05 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
حدود ۲سالی هست که پدرم بخاطر دیابتشون تحت نظر آقای دکتر هستن ، واقعا متین و باشخصیت و باسواد و خوش برخورد هستن، خدا خیرشون بده قند پدرم از ۶۵۰ کنترل شد با یکبار ویزیت
کاربر نوبت
17 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام و عرض ادب و احترام خدا نگهدارتون باشه ان شاالله آقای دکتر بنده تیروئید سمی ، عفونی ، پرکار و عصبی داشتم حدود ۹ماه تحت درمان دکتر بودم خدا رو شکر کاملا رفع شد..
کاربر نوبت
14 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دو سال درگیر دکتر های مختلف بودم تومور هیپوفیز داشتم و جز بدتر شدن حالم هیچچچچی. اما دکتر گودرزی فرشته نجاتم شد و فقط با یه نسخه همه سردرد و سرگیجه هام برطرف شد
کاربر نوبت
10 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
دیابت. تشخیص خوب تجویز دارو هم خوب آقای دکتر کمی بی توجه به بیمار هستن یعنی خوشرو نیستن و خیلی جدی هستن بیمار رو نگاه هم نمیکند ولی دکتر خوبیه.
کاربر نوبت
12 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
حدود ۲ سال زیر نظر ایشان هستم بسیار عالی هستن بنده ناراحتی تیروئید دارم وباید دارو مصرف کنم وطی این سال با مصرف دارو تیروئیدم کنترل شده .
کاربر نوبت
09 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
کیست تیرویید. تیروئیدکتومی شدم. قبل چ بعد عمل زیر نظر ایشون بودم و هستم. بسیار حاذق و قاطع هستند و مدیریت خیلی خوبی در طول درمان دارند.
کاربر نوبت
25 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دکتر عالی و خوش اخلاق ، دخترم خیلی جوش تو صورتش داشت دکتر تشخیص دادنند که مشکل هورمونی داره الان خیلی پوستش خوب شده
کاربر نوبت
20 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم برای قند خون بالا پیش ایشان رفتند و کاملا کنترل شد بعد خودم و پسرم پیش ایشان رفتیم و الان در مرحله ازمایشات هستیم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی