
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کرج
حضوری
کرج
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
64448
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر ارزو منوری در کرج
تلفن مطب
606 دیدگاه
م
مهتاب تاروردی
کاربر پذیرش 24
25 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار عالی هستند دختر منو نجات داد هر دکتری رفتم متوجه وضعیت دخترم نشد ولی ایشون با تشخیص درستش جون دخترمو نجات داد بسیار مهربان و دلسوز هستن وقتی به موقع بری مشکلی نیست ولی اگر از نوبتی که برات تعیین کردند نری براحتی نمیشه وقت گرفت البته بخاطر شلوغی بیش از اندازه بیماران هست و واقعا برای ایشان وقتی نمیمونه ولی اگر در مورد نوبت دهی هم زود نوبت بدن عالی میشه من پیشنهاد میکنم هر کسی مشکل تیرویید و غدد داره حتما بره پیش ایشون من 10ساله دخترم رو میبرم پیش ایشان واقعا عالی هستن خیلی با تجربه و تشخیص درست و مهربان و دلسوز هستند منکه خیلی دوسشون دارم خداوند بهشون توفیق بده
کاربر نوبت
30 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
برادرم ده سال پیش دچار بلوغ زودرس شدن خانم دکتر بلوغشون عقب انداختن و با داروی خوبی که دادان الان داداشم قدشون 180 سانت می باشد بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستند ایشون قبلا در درمانگاه بیمارستان کودکان عظیمیه بودند
کاربر نوبت
11 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
تیروئید کم کار دارم و مادرم هم دیابت دارند انسولین مصرف میکنند، از وقتی پیش خانم دکتر اومدن نتیجه بسیار خوبی گرفتند قندشون کنترل شده و انسولینشون هم داره هر سه ماه کمتر تجویز میشه، بسیار بسیار دکتر عالی هستند.
کاربر نوبت
24 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دیابت نوع دو دارم چند سالی هست زیر نظر ایشان هستم دار وانسولین مصرف می کنم ایشان بادقت ووسواس زیاد مریضی مرا دنبال میکنند ازایشان خیلی ممنون هستم
ا
احترام عاملی
کاربر پذیرش 24
16 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
برای مادر شوهرم مراجعه کردیم دقیق توضیح دادند که مسکل ایشان قلبی اسن و ما را ارجاع دادند به متخثث قلب. برای خودم هم مراجعه کردم با حوصله ویزیت شدم.
کاربر نوبت
08 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام خانم دکتربسیارآدم دلسوز خوش برخوردی هستن،من دوران بارداری تیروئید داشتم که باکمک ایشون تونستمکنترل کنم وحالم خیلی خوب شدباکمک های ایشون
کاربر نوبت
14 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان بسیار صبور هستند وبا بیماران خود با احترام برخورد میکنند وخیلی خوب در مورد بیماری راهنمایی میکنند خدا پشت وپناهشان باشد
ع
عاطفه لشگری
کاربر پذیرش 24
23 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
پرکاری شدید تیروئید داشتم و حالم خیلی بود، که با تشخیص ایشون درمان شدم و سه سالی هست که اصلا دارو مصرف نمیکنم....عالیییییی هستن
کاربر نوبت
13 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوب ومتعهدی هستند به مدت 6 سال است که به خاطر وجود ندول متعدد تحت نظر ایشان هستم اینکه بدون نیاز به بیمار دارو نمیدهند
کاربر پذیرش 24
17 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای درمان تیروئید کم کار 5 سال تحت نظر خانم دکتر هستم و کاملا راضی از تشخیص و درمان ایشون هستم،قرص ایتیروکس مصرف میکنم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی