طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان کرج
  3. غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
doctor profile picture

دکتر طاهره کرامتی

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

کرج

4

(642)

642 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

کرج


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


در صورتی که دکتر طاهره کرامتی هستید، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

درباره دکتر طاهره کرامتی

تخصص

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

کد نظام پزشکی

78004

خدمات

بوتولیسم

سیتومگالوویروس (CMV)

زگیل مقعدی (کندلیما)

آمیبیازیس

سلولیت (عفونت بافت)

درمان تبخال ناحیه تناسلی

آسپرژیلوزیس

ژیردیازیس

آبله مرغان

کلامیدیا

اطلاعات تماس

مطب بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی

کرج، کرج، بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی، بالای داروخانه دی، طبقه اول

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

642 دیدگاه

ا

ابوالفضل محمدی

کاربر پذیرش 24

01 خرداد 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

دکتر کرامتی بعنوان یک پزشک فوق متخصص غدد و متابولیسم کاملا ماهرانه در خصوص معالجه ی بیماران خودشون و عمیقا دلسوزانه درپی مداوای هرچه سریعتر بیمارانی هستند که به ایشون مراجعه میکنند بعنوان یک ایرانی اولا به خاطر داشتن همچین نعمت بزرگی در سرزمینم خدای متعال رو شاکرم و ثانیا به وجود چنین هموطن زحمتکش و مهربانی افتخار میکنم و ممنون زحماتشون هستم انشالله توفیقی داشته باشم زحماتشون رو جبران کنم با تشکر بیمار ابوالفضل محمدی

ک

کاربر دکترتو

کاربر دکترتو

28 تیر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

1

دکتر بسیار باسواد و مهربان هستند و درمانشون هم بسیار نتیجه بخش اما منشی محترمتان متاسفانه عدالت را رعایت نمی کنند و اشخاصی را که از قبل می شناسند بدون نوبت راه می اندازند محل مطب محل بسیار خوبی است سیستم سرمایشی بسیار ضعیف است . سرویس بهداشتی همیشه بسته است افرادی که مراجعه میکنند اکثراً دیابت دارند که این امر مشکل بسیار بزرگی برای این افراد است

ن

نرگس لکی زاده

کاربر پذیرش 24

15 تیر 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با سلام خانم دکتر کرامتی بسیار با حوصله وبا تجربه وبا سعه صدر ویزیت رو انجام دادن واقعا ممنونم از ایشون.اما متاسفانه منشی پذیرش بیمارستان تخت جمشید در تاریخ 13تیر1401 بسیار بی ادب وبی نزاکت وبی حوصله بودن.اگه بدونم مطب خانم دکتر کجاست اونجا میریم دیگه دوست ندارم پامو بیمارستان تخت جمشید بزارم.واقعا رفتارای پرسنلش پراز عصبانیت وطلبکارانه اس.

کاربر پذیرش 24

30 اردیبهشت 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خانم دکتر هم پیگیر وضعیت بیمارشان هستن هم پیگیر به موقع بیمارشان در تاریخ مشخص شده مراجعه کنند و پیگر ازمایشات که برای بیمار تجویض میشود را بیمار انجام دهد و سر تاریخ آزمایش انجام شده را جهت قرار گرفتن وضعیت بیمار با مشاهدی آزمایش و ضعیت بیمار مورد برسی جدید قرار دهد جهت تجویز و چگونه بودن بیمار در تاریخ جدید سپاس

کاربر پذیرش 24

24 آذر 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

2

مدت دو سال است که مراجعه می کنم و متاسفانه راکثر اوقات ازمایش را در سیستم ثبت نکردن و هزینه را ازاد پرداخته ام . اصلابا بیمار حرف نمی زنند مگر خودم چیزی بپرسم . آن هم فقط با یک کلمه ( بله ، خیر ) جواب داده اند . چند بار نوبت گرفته ام بی دلیل آن را لغو کرده اند و برای بیماران ارزشی قائل نیستند . بالاخره پزشکم را عوض کرد .

م

محمد امین پروینی

کاربر پذیرش 24

16 بهمن 1402

این پزشک را توصیه نمی‌کنم

2

رفتار دکتر مناسب بود ولی از نظر معاینه کردن ،دکتر معاینه انجام نداد بنظر دکتر بجای سوال کردن خود باید محل درد را مشاهده و معاینه کند بعد در مورد بیماری سوالات لازم را از بیمار بپرسد و شروع به نوشتن آزمایشات لازم و دارو نماید رفتار پرسنل خوب بود و امکانات نسبت به خصوصی بودن بیمارستان معمولی بود

س

سحر

کاربر دکترتو

24 شهریور 1403

این پزشک را توصیه نمی‌کنم

1

متاسفانه تنها چیزی که اهمیت نداره در این مطب وقت و سلامتی شماست، بعد از دو ساعت و نیم انتظار در حالی که اینترنتی نوبت گرفته بودیم، در حد 5 دقیقه ویزیت شدم. متاسفانه تو صف و در انتظار موندن بیمار براشون افتخاره که مطب هرچه شلوغتر باشه....

کاربر نوبت

19 مرداد 1400

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

دکتر با تجربه . مهربان خوش برخورد مادرم در اثر قند بالا سکته مغزی کردن بدلیل شلوغی بیمارستانها نتوانستیم بستریشون کنیم و سرپایی درمان را شروع کردیم خانم دکتر در بخش عدد کمک کردن قندشون بهبود پیدا کنه.

کاربر نوبت

10 بهمن 1400

این پزشک را توصیه می‌کنم

2.5

سلام برای دیابت مادرم به ایشون مراجعه کردیم الحمدالله داروهایی که ابتدا دادن خوب بوده و بعد از یک ماه آزمایش نوشتن آزمایش انجام دادیم تا ببینیم وضعیتشون بعد یک ماه داروها دارو خوردن چه جوری هست

ن

ناهید آقائی پوردائمی

کاربر پذیرش 24

06 دی 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

باسلام فقط در مورد وقتی که گرفته بودم ساعت 12.45 دقیقه بود که ایشون ساعت 2 تشریف اوردن یعنی کلی مریض رو الاف خودشون کردن .ایشان فرد خوش رفتاری هستن و از روابط اجتمایی بالایی برخوردارند

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

کرج


بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی