طبیبی نو
  • خانه
  • پزشکان
  • تخصص ها

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب

vectorvector
https://t.me/Tabibinohttps://wa.me/989033459324https://www.instagram.com/tabibino
Tabibino

دسترسی سریع

خانه

تخصص ها

پزشکان

سوالات

طبیبی نو

درباره ما

قوانین و مقررات

سوالات متداول

مقالات

تماس با ما

ارتباط با ما

crm@tabibino.com

online-buisiness-certificate
enamad-certificate
samandehi-certificate

کلیه حقوق این وبسایت برای طبیبی نو محفوظ است. ©2025

  1. خانه
  2. پزشکان کرج
  3. غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
doctor profile picture

دکتر ساسان عباسی شرقی

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

کرج

4.3

(517)

517 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

کرج


مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی


در صورتی که دکتر ساسان عباسی شرقی هستید، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

درباره دکتر ساسان عباسی شرقی

تخصص

غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

کد نظام پزشکی

32486

خدمات

بوتولیسم

سیتومگالوویروس (CMV)

زگیل مقعدی (کندلیما)

آمیبیازیس

سلولیت (عفونت بافت)

درمان تبخال ناحیه تناسلی

آسپرژیلوزیس

ژیردیازیس

آبله مرغان

کلامیدیا

اطلاعات تماس

مطب دکتر ساسان عباسی شرقی در کرج

کرج، کرج چهارراه هفتم تیر،بسمت بلوار دانش اموز،روبروی ساختمان بورس،ساختمان پزشکان یاس طبقه سوم مرکز سنجش تراکم استخوان کرج | مطب: طالقانی جنوبی ک عین الهی ساختمان سبز ط همکف

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

4.3

(بر اساس نظر 517 بیمار)

رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)

1

اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده

1

مهارت پزشک در تشخیص و درمان

3

فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل

3

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

کرج


بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

شرایط محیط مطب و اتاق انتظار

2

امکانات رفاهی مطب

1

517 دیدگاه

کاربر پذیرش 24

16 آذر 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

2.67

دکتر بسیار حاذق وتوانایی هستن و تشخیصشون درست و دقیقه .ولی توصیه من اینه که با بیمار بیشتر صحبت کنه و انرزی مثبت به بیماراش بده چون بیمار لازمه با راهنماییهای دکتر مورد اطمینانش به آرامش برسه و پروسه درمان رو با انگیزه بیشتر طی کنه و اینکه به احترام بیماران از کشیدن پیپ توی اتاق خودداری کنه .

کاربر نوبت

24 شهریور 1400

این پزشک را توصیه می‌کنم

2.5

برای رشد دخترم رفتم پیش ایشون،اینقد که باید،نتیجه نگرفتم.نکته منفی ش اینه که خیلی شلوغه و معطلی داره به نسبت وقتی که منتظر می مونی ،خیلی سریع دکتر ویزیت میکنه و تمام.یعنی برا دیدن رئیس جمهور بری بیشتر برات وقت میذاره

کاربر نوبت

14 فروردین 1401

این پزشک را توصیه می‌کنم

2.5

دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند ولی مطب ایشان بسیار شلوغ هست و کیفیت کار واقعا بخاطر تعداد مراجعه کنندگان کمتر میشود زیر پزشک وقت بسیار اندکی برای هر بیمار میگذارند.

کاربر نوبت

20 شهریور 1400

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

کم کاری تیروئید ، ایجاد ندول سرد که نیاز به جراحی پیدا شد و به دلیل برداشته شدن تیروئد و پاراتیروئد مصرف داروهای لازم برایم ضروری است.

کاربر نوبت

09 مرداد 1400

این پزشک را توصیه می‌کنم

2.5

من به خاطر کم کاری تیروئید پیشش میرفتم خوب بود مشکلی نداشتم ولی الان دو ساله نرفتم ولی خیلی کم حرفن آدم جرئت حرف زدن نداره پیشش

کاربر نوبت

14 بهمن 1400

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

نودل تیروئید،فعلا درحال مصرف دارو هستم،هرچنده ماه آزمایش و سونوگرافی تا بیماری تحت کنترل باشد.ممنون از دقت کاری آقای دکتر

ن

نسرین نجفی

کاربر پذیرش 24

30 آذر 1402

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

بسیار پزشک خوش اخلاق و حاذقی هستند. به دقت گوش میدن ، از بیمار سوال میکنن و در مورد بیماری توضیح میدهند. رفتار و تشخیص عالی.

ر

راحله تاجیک

کاربر پذیرش 24

25 اردیبهشت 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

3.67

تشخیص پزشک خوبه✔️ فقط متاسفانه زمان ویزیت دکتر صحبت نمیکنن ! پرسنل جوابگو برخورد خوبی ندارن ! پرسنل اتاق 1 عالی هستن✔️

کاربر نوبت

21 دی 1400

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

کم کاری تیروئید داشتم که چند سال پیش ایشون میام و راضی هستم؛مریض رو با ازمایشات بی مورد اذیت نمی کنن؛و تشخیصشون عالیه

ز

زهرا مقیسه

کاربر پذیرش 24

11 اسفند 1401

این پزشک را توصیه نمی‌کنم

2

برخورد بسیار ضعیف نوبت دادن وآرامش در اتاق انتظار صفر تشخیص بیماری خوب ولی با این حال عطایش را به لقایش بخشیدم

مشاوره

تلفنی


مشاوره

متنی