
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کرج
حضوری
کرج
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
32486
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر ساسان عباسی شرقی در کرج
تلفن مطب
4.3
(بر اساس نظر 517 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
1
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
1
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
3
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
3
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
2
امکانات رفاهی مطب
1
517 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
16 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
2.67
دکتر بسیار حاذق وتوانایی هستن و تشخیصشون درست و دقیقه .ولی توصیه من اینه که با بیمار بیشتر صحبت کنه و انرزی مثبت به بیماراش بده چون بیمار لازمه با راهنماییهای دکتر مورد اطمینانش به آرامش برسه و پروسه درمان رو با انگیزه بیشتر طی کنه و اینکه به احترام بیماران از کشیدن پیپ توی اتاق خودداری کنه .
کاربر نوبت
24 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
برای رشد دخترم رفتم پیش ایشون،اینقد که باید،نتیجه نگرفتم.نکته منفی ش اینه که خیلی شلوغه و معطلی داره به نسبت وقتی که منتظر می مونی ،خیلی سریع دکتر ویزیت میکنه و تمام.یعنی برا دیدن رئیس جمهور بری بیشتر برات وقت میذاره
کاربر نوبت
14 فروردین 1401
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند ولی مطب ایشان بسیار شلوغ هست و کیفیت کار واقعا بخاطر تعداد مراجعه کنندگان کمتر میشود زیر پزشک وقت بسیار اندکی برای هر بیمار میگذارند.
کاربر نوبت
20 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
کم کاری تیروئید ، ایجاد ندول سرد که نیاز به جراحی پیدا شد و به دلیل برداشته شدن تیروئد و پاراتیروئد مصرف داروهای لازم برایم ضروری است.
کاربر نوبت
09 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
من به خاطر کم کاری تیروئید پیشش میرفتم خوب بود مشکلی نداشتم ولی الان دو ساله نرفتم ولی خیلی کم حرفن آدم جرئت حرف زدن نداره پیشش
کاربر نوبت
14 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
نودل تیروئید،فعلا درحال مصرف دارو هستم،هرچنده ماه آزمایش و سونوگرافی تا بیماری تحت کنترل باشد.ممنون از دقت کاری آقای دکتر
ن
نسرین نجفی
کاربر پذیرش 24
30 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار پزشک خوش اخلاق و حاذقی هستند. به دقت گوش میدن ، از بیمار سوال میکنن و در مورد بیماری توضیح میدهند. رفتار و تشخیص عالی.
ر
راحله تاجیک
کاربر پذیرش 24
25 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3.67
تشخیص پزشک خوبه✔️ فقط متاسفانه زمان ویزیت دکتر صحبت نمیکنن ! پرسنل جوابگو برخورد خوبی ندارن ! پرسنل اتاق 1 عالی هستن✔️
کاربر نوبت
21 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
کم کاری تیروئید داشتم که چند سال پیش ایشون میام و راضی هستم؛مریض رو با ازمایشات بی مورد اذیت نمی کنن؛و تشخیصشون عالیه
ز
زهرا مقیسه
کاربر پذیرش 24
11 اسفند 1401
این پزشک را توصیه نمیکنم
2
برخورد بسیار ضعیف نوبت دادن وآرامش در اتاق انتظار صفر تشخیص بیماری خوب ولی با این حال عطایش را به لقایش بخشیدم
تلفنی
متنی