
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
131148
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر ندا ربیعی
تلفن مطب
481 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
27 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار با اخلاق و خوبی هستن و به بیمار استرس وارد نمیکنن، ولی انتظار داشتم برای بیمار دیابتی درخواست چکاپ کلیه و همینطور توصیه به چکاپ چشم و عروق رو داشته باشن. طبق گفته همکاران غددشون دیابت روی همه اینها تاثیرگذاره و اگر پزشک بیمارو آگاه نکنه و چکاپ لازم رو درخواست نکنه ممکنه چشم یا عروقش درگیر بشه. مثلا ما طی یه چکاپ کاملا اتفاقی متوجه شدیم که چشم بیمار ما در اثر دیابت دچار خونریزی شده و اگه متوجه نمیشدیم چشمش آسیب میدید.
کاربر پذیرش 24
12 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای درمان دیابت تحت نظر ایشان هستم. همچنین سالهاست دچار بیحالی های بسیار شدید و ناگهانی هستم که اخیرا برای این موضوع هم به ایشان مراجعه کرده ام. ایشان با نهایت دقت نظر و نهایت انسانیت با موضوع درمان بیماری بیمارانشان برخورد میکنند و هررر نوع کاری که از دستشان برمی آید برای من که دریغ نکردند. به شدت با سواد و کار درست هستند و برای تشخیص درست راه هارو به درستی انتخاب و پیش می روند. برایشان بهترین ها و تندرستی همیشگی را آرزو میکنم
کاربر پذیرش 24
06 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
دکتر خوبیه معلومات خیلی بالایی داره و با دقت هستش فقط خیلی عجوله طوری که از صحبت و رفتارش مشخصه میخواد زود تمومش کنه و مریض بعدی و ویزیت کنه من چند تا سئوال داشتم از بس که عجله داشت ازش نپرسیدن نمیدونستم که دو تا از داروهام رو باید بخورم یا نه بیست دقیقه بعد به منشی زنگ زدم و موضوع رو گفتم به من گفت بایستی پیش خانم دکتر بودی سئوال میپرسیدی گفت دیگه نمیشه از واتساپ از دکتر بپرس الان دو روز گذشته و هنوز جواب نداده . ممنون
م
مجید احسانی
کاربر پذیرش 24
11 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار پیگر باحوصله خوبی هستن.من واس غده ادر نال مراجعه کردم .یه ازمایش واسم نوشتن.گیلان هر آزمایشگاهی رفتم گفتن گیلان که هیچ ایران گیر نمیاد این.رفتم پیش خانم دکتر .خودشون زحمت کشیدن ازمایشگاه رو واسم قلهک تهران هماهنگ کردن.همدردی بسیار بالایی با بیماراشون دارن.حتی تو سایت هم که نگاه کنید میزان رضایت مندی مراجعین 100٪.
کاربر پذیرش 24
10 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
3.67
مدت زمان انتظار داخل مطب زیاد هست .محیط مطب خوب وتمییز هست .برخورد پرسنلشون خوب هست .فقط یه مشکل دارن که اونم هر کسی آشناشون هست از بیرون میاد بدون در نظر گرفتن حقوق بقیه که خیلی منتظر نشستن وتو صف هستن همون لحظه میرفستنشون داخل .زمان ویزیت توسط پزشک فقط 3تا 4دقیقه بود فعلا ام ار ای و آزمایش نوشتن تا ادامه درمان
س
سمیرا هوشیار
کاربر پذیرش 24
24 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا دکتر ندا ربیعی یه دکتر خوب و با حوصله و دقیق و مهربون و با وجدانی هستن کاش همه دکترا آنقدر با وجدان و با حوصله بودن واسه مریض وقت میذاشتن . دکتر مهربونی که به همه سوال ها دونه دونه جواب میدن . فوق العاده هستن هرچی بگم کم گفتم ..... کاش چند سال پیش با ایشون آشنا میشدم . خدا خیرشون بده هم این دنیا هم آخرت
کاربر پذیرش 24
14 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکل دیابت داشتم دکتر برخورد خوبی داشت و با تجربه بود برایم آزمایش و سونوگرافی از تیروئید نوشت و کلی ویتامین نوشت و گفت سه ماه دیگه با آزمایش پیشش بروم ولی منشی خیلی عصبانی بود ی چیزی رو باید از اول میگفتم فکر کردم از من هر وقت سئوال کرد باید بگم و منشی گفت من وارد سیستم کردم چرا زودتر نگفتید همین
کاربر پذیرش 24
18 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای مشکل تیرویید مراجعه کردم که آزمایشات و سونوگرافی وبقیه مدارک رو چک کردن وعلارقم نظر پزشک قبلی با توضیحات شفافی که دادن و رژیم غذایی مناسب تونستن مشکل دیگه بیماری که گوارشی هم بود تشخیص بدن وارجاع به پزشک گوارش هم انجام دادن ،پزشک خوش برخوردی هستن وراهنمایی کامل به بیمار میدن
ن
نادیا حیدری
کاربر پذیرش 24
10 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا دکتری با این اخلاق و تجربه و علم کامل من ندیده بودم،چقدر ایشون حاذق هستن و بااخلاق چندماه پیش جهت کم کاری تیروئید و کمبود آهن مادرم مراجعه کردیم به صورت آنلاین و بعد از چندماه نتیجه عالی حاصل شد و تمام مشکلات مادر بنده تحت کنترل و درمان قرار گرفت،بی نظیرن خانم دکتر ربیعی
س
سعیده
کاربر دکترتو
21 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای کم کاری تیروئید تو دوران بارداری مراجعه کردم برخورد و تشخیص و تجویز ایشون با توضیحات و تشریح کامل برام انجام شد.برخورد منشی ایشون هم مثل خودشون عالی بود،من قبلا تهران بودم و پیش بهترین دکتر های غدد می رفتم که خانم دکتر ربیعی هم همون تجویز رو کردن منتها با توضیحات کاملتر
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی