
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
95658
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر بهرنگ معتمد در رشت
تلفن مطب
296 دیدگاه
م
محترم طاهررفتار
کاربر پذیرش 24
19 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
برخورد پزشک عالی ومحترمانه وقت کافی برای بیمار گذاشته وتوضیحات وتذکرات رو واضح بیان کرده ولی درآن سال درکلیمیک بعثت برای نوبت گیری وانتظار بعلت درد پای شدید وازدحام بیماران بار دیگر مراجعه نکردم ولی درهر محفلی از دوستان وآشنایان تعریف این دکتر جوان روشنیدم الهی عمری طولانی همراه باسلامتی وعزت داشته باشند
کاربر پذیرش 24
10 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
به عنوان یک همکار ؛قریب به اکثریت بیمارانی که به ایشان ارجاع دادم به بهترین شکل ممکن درمان گرفتند قویا ایشان را از هر نظر در حیطه غدد و بیماری های داخلی پیشنهاد می کنم
کاربر پذیرش 24
26 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
آقای دکتر معتمد ،بسیار دکتر حاذق و باهوشی هستند و تشخیص اشون هم عالی...الان هم منشی با مدیریتی که دارند بیماران را بااستفاده از نوبت منظم تر به اتاق پزشک هدایت می کنند.
کاربر نوبت
23 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
تیروئیدم بالا رفته بود بخاطر کنار گذاشتن قرص دکتر برام آزمایش نوشت بعد دوماه رفتم پیشش عالییی پیش رفت ..واقعا ازشون ممنونم ازاخلاقشون نگم ک عااالی مهربون و با حوصله
کاربر پذیرش 24
08 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بهرنگ معتمد دکتری جوان ولی با تجربه، برخوردی بسیار عالی با بیمار و همراهانشون دارن، بسیار با دقت و حوصله درمان میکنن. من ازشون بی نهایت راضی هستم
کاربر پذیرش 24
02 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر معتمد انسان فوق العاده باشخصیت، مهربان ، بسیار خوش برخورد میباشند .درمورد بیماری و نحوه ی درمان به نحو مطلوب برای بیمار توضیحات مفیدی میدهند
ف
فاطمه برگ بیدی گشتی
کاربر پذیرش 24
02 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر فوق العاده ای هستن.من تیروئید پرکار داشتم.بارژیم و بدون دارو توسط آقای دکتر درمدت خیلی کوتاه درمان شدم.وبسیار دکتر بااخلاق ومحترمی هستن
کاربر نوبت
27 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکل تیرویید داشتم با تشخیص درست وبه موقع اقای دکتر جراحی شدم والان هم تحت نظرشون هستم بسیار با حوصله وبا سواد هستند براشون ارزوی سلامتی دارم
کاربر پذیرش 24
18 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
من در هر دوره ویزیت که می یام خوبه تنها پزشکی که حداقل از جاش بلند میشه و معاینه میکنه سوال میکنه و میگه چی کار کن وضع بدتر نشه
کاربر پذیرش 24
29 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
دکتر خوب خوش برخوردی هستش به نظر من منشی های این آدمهای خوش برخورد و مهربان هستن بهترین کادر درمان هستن من که خیلی رازی هستم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی