
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
41457
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر زهرا عباسی رنجبر در رشت
تلفن مطب
543 دیدگاه
کاربر نوبت
22 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خدمت خانوم دکتر من الان یک ماه تمام دارم زنگ میزنم دوشنبه و چهارشنبه ولی منشی جواب نمیده یعنی واقعا انسانیت مرده شاید یکی واقعا حالش بد باشه یعنی اگه خانواده منشی هم زنگ بزنه جواب نمیده یا پارتی بازی راه میندازه سریع نوبت میده خیلی حرف می خواستم بزنم ولی ارزش نداری حتی بی احترامی کنم
ز
زهرا عباسی رنجبر
دکتر
26 آذر 1404
سلام عزیزم،خیلی متاسفم. لطفا پیام ساده بفرستید حداکثر 72 ساعته جواب میدهند.چون فقط شنبه،دوشنبه و چهارشنبه مطب باز است.
میپسندم
نمیپسندم
کاربر نوبت
30 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خانم عباسی رنجبر دکتر خیلی خوبی هستند خوش برخورد مادر چند سال پیش گواتر خیلی بزرگی داشت با معرفی ایشون عمل شد بعد هم درمان رو با همین خانم دکتر ادامه داده تا الان حال مادر خیلی خوب بوده
کاربر نوبت
04 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانوم دکتر خیلی دکتر خوبی هستن ولی منشی خوبی ندارن نوبت نمیدن جواب زنگو نمیدن و اگه از طریق واتساپ پیام بدیم با اینکه میبینه پاسخگو نیست از راه دور باید حضوری بریم نوبت بگیریم
کاربر نوبت
22 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
کار ایشان خوب هست ولی برای نوبت گرفتن واقعا مشکل دارم . درضمن باید ساعات بسیار طولانی برای ویزیت باید معطل بشیم خیلی خوب هست برای وقت بیمار هم ارزش قائل باشند.
کاربر پذیرش 24
20 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
یکبار مراجعه کردم فعلا در حال درمان هستم خیلی ضرورت داره مراجعه دوم چون داروهام احساس میکنم برام زیاده البته داروی دیابت میخوام نوبت بگیرم
کاربر نوبت
10 اسفند 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی دکتر با اخلاق و مهربانی هستند .من کم کاری تیروئید دارم با تجویز ایشان تیروئیدم تنظیم شد و خدا رو شکر خیلی عالی هستم.ازشون ممنونم
ف
فاطمه علیدوست
کاربر پذیرش 24
29 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای کم کاری تیروئید و گره تیروئیدی که با دارو کنترل کردند خیلی خانم دکتر مهربونی هستند تنها ضعف مطب منتظر ماندن طولانی
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
12 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
۷ ماه است ک از خشکی دهان وگلو رنج میبرم خانم دکتر با صبوری به حرفام گوش دادن تحت نظر هستم تا درمان کامل بشه
م
مانیا
کاربر دکترتو
26 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار شلوغ بود و خیلی معطل شدیم(تقریبا ۷ ساعت)بر خلاف رفتار منشی پزشک خیلی خوب و دقیق و با حوصله بررسی کردند
کاربر نوبت
21 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
تیروئید کم کار دارم. تازه درمانو شروع کردم دکتر توجه کافی رو داشتند. معطلی در مطب حدود بیش از 2 ساعت هست..
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی