
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
24599
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر سعید کلانتری در رشت
تلفن مطب
349 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
09 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من سالها گذشته شاید 15ساله پیش پرکاری تیروئید داشتم، اوایل تشخیص بیماری بود وبا قرص متی مازول درمان شدم، با مصرف قرص حدود 3سال درمان شدم بیشتر ازهمه برخورد آقای دکتر بودن، که با نحوه صحبت وبرخورد بسیار خوبشون، به من آرامش فراوان دادن، چون من، در اون سال در بدترین شرایط روحی بودم
کاربر پذیرش 24
27 دی 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
2
درمورد رفتار پزشک : دکتر اگر خوب بودن و محترم، هیچوقت به منشی هاشون اجازه ی بدرفتاری به بیماران را نمیدادند، منشی های خیلی پرخاشگر و بد رفتار دارن که با بی محلی و با صدای بلند جواب همه رو با اکراه میدن،بخاطر همین مساله که هربار باید عصابم خورد میشد از منشی هاشون دکترم رو عوض کردم.
کاربر پذیرش 24
09 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام چندین بار تماس گرفتیم جواب نمیدن استادکسانیکه ازشهردیگه میخوان بیان چطوری نوبت بگیرن ممنون میشیم استاد اگه همکاری ازمطب نوبت میخوام بگیرن یکم منشی همکارکنن ممنونم استاد
ع
عبدالاه حسین زاده
کاربر پذیرش 24
23 فروردین 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1.33
دکتر خوبی هستن.تشخیص خوبی دارن داروی که تجویز میکنن عالی..منشی که گذاشتن توی مطب انگار از فضا اومدن طرز برخورد با بیمار طوری هست که تمایلی برای نوبت بعدی ندارین ...
کاربر پذیرش 24
04 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
کیفیت درمان : عالی مدت زمان درمان : بیش از 10 سال با آقای دکتر کلانتری و چندسال کنار گذاشتن قرص داروری مصرفی : لووتیروکسین 10 نحوه برخورد پزشک : عالی
کاربر پذیرش 24
23 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
درود کیفیت درمان با تجویز داروهای مفید بسیار عالی هستند فقط آقای دکتر جهت تایید مدارک برای بیمه تکمیلی مشکل داریم عدم همکاری کادر درمان
کاربر نوبت
19 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر قدیمی وخوبیه من از 13 سالگی پیشش میرم اول تیروئید پر کار داشتم ید درمانی کرد کم کارش کرد 21 ساله میشناسمش
کاربر نوبت
02 اسفند 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
دخترم تیروئید داشت که بهبودی حاصل شد ودخترم خیلی بهتر شد فقط مشکل ما نوبت دهی میباشد چون خیلی دیر نوبت میدن
کاربر نوبت
29 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
از حدود 20 سال پیش به جهت کم کاری تروئید در تحت نظر ایشان میبودم و از کارهای درمانی ایشان راضی می باشم
کاربر نوبت
12 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
تشخیص و درمان ایشان بسیار رضایت بخش و موثر بود. به علاوه خوش اخلاق و پای بند اخلاق حرفه ای هم بودند.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی