
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
رشت
حضوری
رشت
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
62656
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر فرشته محمدی بیجاییه در رشت
تلفن مطب
4.4
(بر اساس نظر 290 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
5
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
5
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
5
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
1
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
1
امکانات رفاهی مطب
1
290 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
30 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3.33
واقعا منشی برخورد مناسب ندارن من جاهای زیادی رفتم اما منشی اینجوری ندیدم و اینکه پاسخ دهی تلفنی ندارن یک هفته مداوم برای گرفتن نوبت تماس گرفتم پاسخ ندادن راجب خانم دکتر هم چون درمان نشدم هنوز نظری نمیدم اما متین و صبور هستن
کاربر نوبت
11 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشان دکتربسیاربامهارت وواردی هستند.علم ودانش پزشکی ایشان درزمینه رشته تخصصی شان بسیارزیاداست.تمام دستورات ورهنمودات ایشان درزمینه درمان بیماری مان که دیابت بوده گره گشا وکارسازبوده است.تشکرازایشون.
س
سیده سکینه علوی املشی
کاربر پذیرش 24
22 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر در طبابت بسیار ماهر و با اخلاق هستند استاد به تمام معنی و کامل هستند من بسیار بسیار راضی هستم و دارای سعه ی صدر و بسیار خوش اخلاق و متین هستند واقعا اسم فرشته برازنده ی خانم دکتر عزیز هست
ف
فاطمه عبدالهیان
کاربر طبیبی نو
06 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
3
منشی یه مرد بی ادب که حتی نمیتونی ازش سوال بپرسی اما بقیه پرسنل و دکتر عزیز خیلی حوصله به خرج میدن اما این اقا غیرقابل تحمله کاش این نظرو بخونه بلکه کمتر دماغ بیمارو توی جمع بسوزونه
کاربر نوبت
25 شهریور 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
دارم از بدو تولد در طرح غربالگری تیروئید انجام دادند که متوجه شدیم کم کاری تیروئید دارد .و از همان ابتدا دکتر فرشته محمدی را به عنوان پزشک معالج انتخاب کرده که خیلی هم راضی هستیم
کاربر نوبت
05 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم دیابت نوع دو دارن . افت قند داشتن خانم دکتر انسولینش رو تغییر داد و مقدار و دفعاتش روتنظیم کردن. الآن وضعیت مادرم خیلی بهتر شده وقندش هم کنترل شده. باتشکر فراوان اززحماتشون
آ
آمنه یوسفی
کاربر پذیرش 24
12 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
از زمان تشخیص کم کاری تیروئید دارو مصرف می کنم و طبق نظر پزشک باید دارو را همیشه مصرف کنم ، فقط میزان مصرف دارو بر اساس چگونگی کار کرد غده تیروئید توسط پزشک کنترل می شود .
س
سیده سکینه علوی املشی
کاربر پذیرش 24
22 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر در طبابت بسیار ماهر و استاد به تمام معنی هستند دارای اخلاق نیک و صابر من خیلی خیلی راضی هستم و واقعا فرشته اند اسم ایشون برازنده خانم دکتر عزیز هست
م
مریم گلدوست
کاربر پذیرش 24
07 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
2.33
اقای منشی بسیار تند برخورد میکند اصلا با ارباب رجوع درست صحبت نمیکند و تشر میزند اما خانم دکتر خیلی مودب و بسیار باسواد هستن
کاربر پذیرش 24
18 فروردین 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقتتون بخیر،من برای رشد قدی پسرم که تازه 15ساله شده خواستم اقدام کنم آیا باید به خانم دکتر محمدی باید مراجعه کنم؟
تلفنی
متنی