
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
لاهیجان
حضوری
لاهیجان
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
118913
بیماریهای تیرویید، دیابت، تشخیص و درمان پوکی استخوان، بیماریهای هورمونی زنان و مردان، بیماریهای هیپوفیز و غدد فوق کلیه
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر مهدیه محمدزاده سلطانمرادی
تلفن مطب
121 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
06 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام. از رفتار منشی ها و خانم دکتر محمدزاده خوشم اومد، چون با حوصله پاسخ میدادن، اما متاسفانه خیلیییی منتظر شدیم تا نوبتمون بشه و به شدت مطبشون شلوغه، کاش کمتر پذیرش داشتن تا اینجوری کسی ساعتها معطل نمونه، واقعا کلافه کننده هست، مطبشون از بس شلوغه حتی جا برای نشستن رو صندلی نبود و بیرون از مطب رو پله ها نشستیم، هم سرد بود و به خاطر معطلی زیاد گرسنه شدیم،ما که از راه دور میاییم نباید اینقدر معطل بشیم.
ا
ایوب فراهانی
کاربر پذیرش 24
28 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
من مشکل کورتیزول زیاد ک به اعضای بدنم اذیت میکرد رو توضیح دادم قفسه سینه و کبد ،ک پزشک گفت اینا ربطی به کورتیزول نداره در صورتی ک استرس زیاد من باعث این چیزا شده و من قبلا آزمایش دادم و نوار قلب و توضیحات دیگری ک دادم ولی گفت اینا ربطی به این قضیه ندارد توضیح کامل و تکمیلی ک واضع باشد رو ندادن و ۲ ساعت هم انتظار بعد توسط پزشک ویزیت شدم
کاربر پذیرش 24
08 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
برای اختلال رشد قدی پسرم پیش ایشون رفتم که با دیدن عکس رادیوگرافی و آزمایش گفتن اصلا مشکلی نیست و جای رشد داره و فقط مکمل دادن و راهکارهایی برای افزایش رشد قدی ...خیالمو راحت کردن ..برخورد خیلی عالی داشتن و با صبر و حوصله جواب میدهند ولی نزدیک دو ساعت و نیم سه ساعت منتظر ماندم تا وارد اتاق پزشک شدم
کاربر پذیرش 24
23 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک بسیار خوب و با مهارت بالا به تمام حرفهای بیمار با حوصله گوش میدهد و بهترین نسخه درمان را برای بیمار در نظر میگیرد ،،، دقت کار و تشخیص دکتر محمد زاده خیلی عالیه ،، تا بهبودی کامل بیمار پیگیر بیمارش هست ، پزشکی دلسوز و مردمی ،، درروود فراوان به پدر و مادر این دکتر عزیز 🙏🙏🙏
ا
احمد پورسید
کاربر پذیرش 24
02 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
اولین جلسه بود که ویزیت شدم، همانقدر که دکتر خوب بود، مسئول پذیرش و نوبت دهی مطب بسیار بدخلق و طلبکارانه با ارباب رجوع برخورد میکرد، که لازم میدونم خانم دکتر در استخدام مسئول پذیرش و نوبت دهی دقت بیشتری را عنایت فرمایند.
کاربر پذیرش 24
13 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
پرونده درمانی مرحله به مرحله ثبت میشه در مطبشون و خودشون یه پرینت از مدارک ها و ازمایشات در مطب دارند که در هر بار مراجعه از ابتدا دوباره روند درمان رو چک میکنند و اینکه با حوصله گوش میدن و توضیح میدن
کاربر پذیرش 24
01 دی 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
با آرامش و گرمی برخورد کردند، آزمایش را به دقت بررسی کردند، توصیه های غیردارویی و تجویز دارویی انجام دادند. محیط مطب مناسب بود. برخورد منشی و کادر مطب خیلی گرم و صمیمانه و با محبت بود.
م
مینا قاسم زاده
کاربر پذیرش 24
19 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من به راحتی وقت گرفتم وحدود ۴۰ دقیقه معطل شدم قبلا آزمایش های مربوط را انجام داده بودم و تشخیص پزشک عالی بود روند معالجه بسیار عالی پیش میره و شکر خدا راضیم واز پزشک محترم سپاسگزارم .
کاربر پذیرش 24
21 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام مشکل تیروید وقند وچربی وعفونت اداری خداروشکر هم خودم راضی هستم وهم پزشک از آزمایش من راضی هستند پزشک حاذق وباحوصله ای هستند خدا حفظش کنه البته بخاطر بیمار زیاد کمی معطلی داره
ر
راضیه احتشامی
کاربر پذیرش 24
26 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار با دانش و محترمی هستند. برای بررسی وضعیت دیابت و افت قندم وقت گذاشتند و با دقت و حوصله مسائل مطرح شده رو گوش دادند و ویزیت کردند. فضای مطب بسیار آرامشبخش و عالی بود.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی