
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
لاهیجان
حضوری
لاهیجان
تلفنی
متنی
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کد نظام پزشکی
67542
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر سایه علیزادجهانی در لاهیجان
تلفن مطب
560 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
09 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین دکتری که میتونم به همه آشناهام معرفی کنم هستن خییییلی خوش برخورد هستن و برای بیمار واقعا وقت میذارن و بعضی از دوستان نوشته بودن خیلی سریع ویزیت میکنن اما اصلااا اینطور نبود و دکتر واقعا وقت میذارن و کاملا راهنمایی میکنن پرسنل هم عااالی بودن و خوش برخورد تماس گرفتم و یک ماه و نیم بعد نوبت داشتم و وقتی رفتم خیلی هم سریع و عالی نوبتم شد
کاربر نوبت
08 بهمن 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی خوبی هستند..همسرم مشکل دیابت داشتند که نمیتوانستیم کنترل دقیق کنیم..الان دو سالی نزد خانم دکتر میرویم و الحمدلله با ویزیت های ایشان در حال حاضر قندشون کنترل شده و پایین هست
ص
صغری ابراهیم پور
کاربر پذیرش 24
17 تیر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
2.67
نوبت دهی خیلی سخته بعدش چندساعت تو مطب معطل میشیم تهش توی یک دقیقه با عجله ویزیت میکنه ولی تشخیصش دقیقه ولی خیلی به همکارانش پاسکاری میکنه همونایی که معرفی میکنه باید بری
کاربر پذیرش 24
16 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
این درد درمان ندارد ، میماند و پایان ندارد . مرض قند را میگویم . مهم این است که داروها و سفارشات و ممنوعیت های دستوری ایشان ، در کنترل قند و چربی ، بسیار کارامد بود
کاربر نوبت
26 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
پرکالری تیروئید داشتم وتحت نظرهستم وحالم نسبت به گذشته خیلی بهتر است ولی یک هفته هست که داروم پیدا نمیشه اسم داروی من پرواوراسیل پنجاهست چکار باید بکنم
کاربر نوبت
13 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام ایشان بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای می باشد و در خصوص بیماری بنده خیلی تلاش و زحمت کشیدند و توانستم بیماری خود را کنترل کنم
کاربر پذیرش 24
19 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
ایشون بسیااار خوش اخلاق و خوش برخورد هستن با سن کمشون مثل یک مادر مهربان برخورد دارند همونجور که گفتم در حال درمان هستم
کاربر نوبت
02 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
دخترم مشکل بالا بودن غده مردانه داشت پس از مصرف دارو کمی مقدارش پایین اومد با توصیه متخصص پوست رفتیم پیش ایشان
کاربر پذیرش 24
29 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خانم علیزاده جهانی بسیار خوب با اخلاق دوست داشتنی منشی هاشون عالی ممنونم از زحماتشون بازم سپاسگذارم
کاربر نوبت
14 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون دکتر فوق العاده خوبی هستن دست شون شفاست تیرویید کم کار داشتم الان خوب شده ولی هنوز دارو مصرف می کنم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی