
متخصص قلب و عروق
تهران
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 17:30
تهران
330,000تومان
تخصص
قلب و عروق
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
47595
سی تی آنژیوگرافی
اکو قلب جنین (اکوکاردیوگرافی جنین)
ارزیابی / درمان اختلالات مادرزادی
آنژیوپلاستی مغز کاروتید
کاشت ضربان ساز
جراحی قلب مادرزادی
آنژیوگرافیهای پیوندی
بالون دریچه میترال
ابلیشن قلبی
سونوگرافی داخل عروقی
مطب دکتر فرهاد محرابی
تلفن مطب
64 دیدگاه
ح
حسین ایزدی فر
کاربر پذیرش 24
16 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر محرابی عزیز وکادر درمان بیماران عزیزی که نسبت به طبابت دکتر محرابی میخوان بدونن . من زیر نظر ایشون درمان شدم وزیر نظرشون هستم.پزشکی بسیار کاربلد ومهربان که به فکر طبابت ودرمان بیمارشه وپیگیر دوا ودرمان بیمارش هست تا سلامتی کاملش رو بدست بیاره من از استان یاسوج اومدم کنگان پیش دکتر محرابی واز همینجا از این دکتر دلسوز تقدیر وتشکر میکنم کوچیک شما (مسلم ایزدیفر)
ن
نسیم
کاربر دکترتو
04 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
تجربه اول از ویزیت با دکتر محرابی رو داشتم که بسیار رضایت بخش بود پزشک بسیار با حوصله و خوش برخورد و با سوادی بودند همه مواردی که لازم بود رو با گذاشتن وقت کافی انجام دادند براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
ح
حدیث
کاربر دکترتو
14 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار خوش اخلاق و مهربان و اینکه با حوصله برای معاینه بیمار وقت می گذارد و با تجربه و به کارش مسلط هست.آقای دکتر سعی می کند که بیمار متحمل هزینه های زیاد و اضافی نشود
کاربر پذیرش 24
30 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
با توجه به اینکه سالیان قبل هم به پزشکان قلب مطرحی مراجعه کرده بودم.ایشان نیز نظرات و نکات تخصصی مشابهی رو بیان کردن که بیانگر صطح مهارت و تجربه و تخصص وی می باشد.
ح
حسین ایزدی فر
کاربر پذیرش 24
16 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک مهربان ودلسوز بیمارشه وتا درمان وسلامتی کامل بیمار پیگر درمانشه از همینجا از دکتر محرابی عزیز وکادردرمان که ما رو درمان میکنند تقدسر وتشکر میکنم
ع
عباس
کاربر دکترتو
17 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من احساس درد در سمت چپ سینه ام داشتم نوار قلب و اکو ازم گرفتن گفتن خدا را شکر مشکلی ندارم و برای اطمینان برو بیمارستان یه تست ورزشی هم بده
کاربر پذیرش 24
30 فروردین 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
چندین مرحله هست که به ایشون مراجعه میکنم،بسیار با اخلاق و با حوصله هستن و توضیحات کافی به بیمار میدن و کار درمان را مرحله به مرحله پیش میبرن
کاربر پذیرش 24
01 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکل قلب داشتم به پزشک مراجعه کردم ،یکی ازبهترین ومهربونترین وباوحدانترین پزشکی هست که دیدم
کاربر پذیرش 24
25 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
برخورد مناسبی داشت و با حوصله به صحبت من گوش داد و راهنماییهای لازم هم انجام داد
ر
رحیمه محمدی
کاربر پذیرش 24
27 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
سلام از همه راضی دست شما درد نکنه ولی چیزی که است دور آمدن دکتر منتظر ماندن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.