
داخلی
اهواز
حضوری
اهواز
تلفنی
متنی
تخصص
داخلی / اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی) / بیماری های مادرزادی قلب و عروق در بزرگسالان
کد نظام پزشکی
79494
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر مصطفی اریافر در اهواز
تلفن مطب
275 دیدگاه
ا
الناز خدادادی
کاربر پذیرش 24
06 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر اریافر دکتری حاذق با اخلاق با حوصله و بسیار مهربانو دلسوز بیمار خدا خیرشون بده مادر من بیمار ایشون هستن و بسیار ازشون راضی هستم مادرم رگ بسته دارن دکتر قبلیشون گفتن جراحی باز ولی ایشون گفتن عمل باز برا مادرم خطرناکه و با دارو کنترل کردن و خدا رو شکر حال مادرم رو به بهبوده
کاربر پذیرش 24
22 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
ما از طریق بیمارستان اقدام کردیم و با دکتر آریا نفر اونجا آشنا شدیم خدارو شکر بعد از معاینه قلب ( نوار قلب و اکو ) دکتر تشخیص داد که باید برای رف انسداد بالن کنن بعد انجام این کار حال بیمار خیلی بهتر شد و از اون موقع تا الان داروهایی که دکتر تجویز کرد داره ادامه میده
کاربر پذیرش 24
06 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
علی عبیداوی هستم .ضربان قلبم 20 بود . تحت نظر دکتر و درمان ایشون ضربان قلبم به 50 رسید. وضعیت قلبیم بسیار بهبود پیدا کرده و هنوز تحت درمان ایشون هستم.دکتر بسیار دلسوز و وظیفه شناسی هستن و با دقت و حساسیت درمان بیمار رو پیگیری میکنن.ممنونم از دکتر آریا فر عزیز
کاربر پذیرش 24
24 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام مردی هستم 42 که حال راه رفتن نداشتم به دکتر مراجعه کردم دو فنر برام گذاشتن خدا رو شکر میکنم شدم عین یه جون 20ساله کارم بنایی است خدایی نفسم راحت شد دست دکتر درد نکنه انشالله خدا عمر باعزت بهش بده ازشهرستان مسجدسلیمان نظر میدم
کاربر نوبت
10 اسفند 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سالها پیش مشکل آسم یا عفونت حاد ریوی داشتم..ایشون بدون ریا و بدون دریافت هیچ دستمزدی عاشقانه منو درمان کردند.ایشون یک فرسته ی مهربون هستند.البته اونزمان رزیدنت داخلی بودند.خدارو شاکرم میبینم اینقدر موفق شده اند..خدا پشت و پناهشون.
کاربر نوبت
01 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک بسیارخوش اخلاق وخوش عقل ایشان پدرم راعمل آنژیدگرافی کردو2تاازعروق قلبش رابارکرد تازه دستمزددستش روهم نگرفت مادرم هم پزشکان ماهشهر بهش گفتن قلبت مشکل داره ولی من وخودش به دکترآریافرمراجعه کردیم گفت هیچ مشکلی نداره
ا
ابراهیم قاسمی عدیوی
کاربر پذیرش 24
21 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
به جرات قسم میخورم دلسوزترین وباشخصیت ترین دکتری هست که توزندگیم بهش مراجعه کردم من توبدترین شرایط زندگیم بودم دکتر لطف کرد وبرای چندبار مراجعه حتی پول ویزیت ازم نگرفت خیرببینی دکتر ابراهیم قاسمی
کاربر نوبت
24 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من کمی درد داشتم انزیم شدمبعددکتر گفت سه رگ فرعی بسته داری بایدمادامالعمر دارومصرف کنی سری بعد گفتن میشه فنربزاری فعلا هیچ کارری نکردم الان تپش دارم بهترین دکتر . است
کاربر نوبت
23 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام یکی از بهترین پزشکان قلب می باشد که مهارت و استعداد شگرفی در تشخیص نوع بیماری قلبی و مداوای آنرا دارد ، در ضمن انسانی فرهیخته ، رئوفو متواضع است .
کاربر پذیرش 24
17 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار کار درست و حاذق ،پدرم و انژیو کرد ،بعد از ده سال که دوبار انژیو کرده بود و کاندید عمل قلب باز بود دکتر انژیو کرد و نتیجه هم عالی شد
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی