
جراحی قلب و عروق
اراک
حضوری
اراک
تلفنی
متنی
تخصص
جراحی قلب و عروق
کد نظام پزشکی
56350
ماموپلاستی (جراحی زیبایی سینه و پستان)
بزرگ کردن باسن
لیپوساکشن (لیپو ساکشن شکم)
ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم)
لیفت سینه (ماستوپکسی)
رفع غبغب
ایمپلنت باسن
ایمپلنت سینه
برداشتن غده تیروئید
جراح سرطان لاپاراسکوپی
تلفن مطب
33 دیدگاه
ر
رمضانعلی سلطانی
کاربر پذیرش 24
07 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر ملکی واقعا بهترین دکتری بودن که تاالان دیده بودم و برخورد داشتم باایشون، هم ایشون هم تیم پزشکی عالیشون دکتر هاشمی و دکتر فروزش فرد و بقیه تیم ، برخورد دکتر عااالی، جراحی عمل قلب باز واسه ی مادرم انجام دادن و ما راضی هستیم خداروشکر ، انشالله همیشه خودشون سالم و سلامت باشن
آ
آسیه حسین پور
کاربر پذیرش 24
25 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
سلام جناب دکتر ملکی دکتر فوق العاده ای هستن من 40 سالمه این همه دکتر رفتم، دکتر به این با حوصله ای ندیدم واقعا با دقت منو معاینه کردن و حتی از پشت میزشون بلند شدن و حرکت ورزشی به مت یاد دادن
ز
زهرا بختیاری
کاربر پذیرش 24
12 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
زیاد معطل شدم ولی برخورد دکتر بسیاااار عالی بود خیلی با حوصله سوال و جواب میکردن از من و خیلی خوب توضیح میدادن داروهامو عوض کردن ان شاالله که نتیجه خوبی خواهم گرفت
ف
فریده فرحبخش
کاربر پذیرش 24
19 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر با شخصیت مهربان و با اخلاق هستند با آرامش به تمام صحبت های شما گوش میکنند و حتی مشکلی دیگه ی هم داشته باشید کامل راهنمایی تون میکنند
ح
حسین عباسی مقدم
کاربر پذیرش 24
19 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوش اخلاق و با تجربه است که تماما برآب مریض خود وقت میگذارد دلسوز است ، رفتار پرسنل و کارکنان درمانی خوب و پسندیده بود
م
معصومه محمدی
کاربر پذیرش 24
27 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتربسیارمتدین..آرام..وخوش برخورد...امیدوارم خداوند همیشه به ایشان سلامتی و طول عمر بده..وبرای مردم شاهرود حفظش کنه...
ف
فاطمه عامری
کاربر پذیرش 24
18 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
امکانات مطب کمبود دستگاهیکه سی دی رو میخونه نداشت رفتار پرسنل اون آقای که نوبت میداد با مردم زیاد خوب نبود بفیه عالی بود
ف
فاطمه عامری
کاربر پذیرش 24
24 بهمن 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی دکتر خوبی هست با صبر وحوصله تمام مشکلات رو بررسی میکنه ولی هنگام ویزیت اگر داخل مطب شلوع نباشه بهترهم میشه
کاربر پذیرش 24
25 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی خوب بود فقط نحوه نوبت دان اشکال داشت به همه بیماران در یک ساعت نوبت داده شده بود سخت بود چند ساعت نوبت نشتن
ن
نصرت دهقان بنادکی
کاربر پذیرش 24
22 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی دکتر عالی هستش و خیلی خوب به مشکل بیمار توجه میکنه و حواسشون به مشکل بیمار هست
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی