
متخصص ارتوپدی
اصفهان
حضوری
اصفهان
تلفنی
متنی
تخصص
ارتوپدی
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
35156
آسیب رباط صلیبی قدامی (ACL)
آرتروسکوپی
استخوان و مفاصل
درد آرنج
مگنت درمانی (مگنت تراپی)
اوزون تراپی
تزریق پی آر پی (PRP)
درد مفاصل
زانو درد
گردن درد
آدرس و تلفن مطب دکتر محمد دهقانی
تلفن مطب
613 دیدگاه
م
میثم موسوی
کاربر پذیرش 24
03 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام بنده تاریخ 7/7/1400به اقای دکتر دهقان مراجعه کردم وفورا حدود یک هفته دیگر نوبت عمل دادن وبنده اسخوان دستم یک سالی بیشتر بود که شکسته بود ومن به دکتر هایی که اصلا تجربه نداشتن مراجعه کرده ونتیجه ای ندیدم .و به چند دکتر معروف دیگر مراجعه کردم ولی اونها گفتند که عمل جواب نمیدهد واستخوان من جوش نمیخورد ولی اقای دکتر دهقان عمل دست مرا قبول کردند وگفتند که شاید جواب نده عمل ولی هر کاری که ازدستشون بر اومد برای من کردند وحتی چون خون رسانی به این استخوان کم بود یک رگ خون به اسخوان من رساند وبه کمک پیچ فلزی داخل اسخوان دست من را عمل کردن و دست من را واقعا شفا دادن من اهل استان چهارمحال بختیاری هستم بنام سید میثم موسوی من از همینجا از اقای دکتر محمد دهقان کمال تقدیر تشکر وارزوی سلامتی برای ایشان وتمام کادر درمان بیمارستان کاشانی را دارم ایشان واقعا دستشان شفاست .من یک سالی هست که عمل کردم وفقط اگر کارسنگین انجام بدهم کمی درد میگیرد وخدا را هزار مرتبه شکر مشکلی دیگر ندارم
س
سعیده هراتیان
کاربر پذیرش 24
07 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
سلام من در کلینیک کاشانی ویزیت شدم خوب خیلی معطل شدم تا آقای دکتر تشریف آوردند ،قراربود دکتر 9 تا 11 باشند که اینطور نیست دکتر هر وقت کارشون از بیمارستان تموم بشه میان که حدود 11 امدند ولی با دقت مدارک منو دیدن و به دانشجوها گفتن ولی دانشجو ها که قرار بود برام دارو بنویسن خیلی با عجله و بدون دقت عمل کردن حتی بخودم نگفتن که چی برات نوشتیم و تعداد و زمان مصرف دارو را مشخص نکردن خیلی با عجله من را از اتاق بیرون کردن
ع
علی خنجری
کاربر پذیرش 24
26 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام بنده در تاریخ 1/9/1399دست دخترم توسط شیشه برید و متاسفانه تاندون ها و رگ های عصبی دستش پاره شد هر بیمارستانی که دخترمو بردم میگفتن به احتمال زیاد انگشتاش از کار می افتن (دختر بچه 1سال و نیمه) خداروشکر توسط اقای دکتر دهقان دست دخترم مث روز اولش شد اول از خدا دوم از اقای دکتر بسیار ممنونم خدا خیرتون بده
ر
رقیه پیرمرادیان
کاربر پذیرش 24
25 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
سلام . برای تاندون دست مادرم که پاره شده به این پزشک مراجعه کردیم. جناب دکتر بسیار خوش برخورد و حاذق هستند ولی رفتار منشی شون اصلا خوب نیست. درمان مادرم ناتمام مونده چون منشی شون جواب درستی برای نوبت دادن نمیدهند. اصلا مشخص نیست که نوبت هایی که ثبت کردند رو چه جوری راه میندازند.
کاربر پذیرش 24
04 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
محیط درمانگاه خیلی شلوغ و شرایط مساعد برای بیماران و حتی پرسنل نداشت دکتر محمد دهقان به نظر دکتر با تجربه ای می باشند ولی متاسفانه دیدگاه خوبی به حضور در این مکان را ندارند و شاید حس میشود از روی اجبار این نصف روز را در درمانگاه بیمارستان ویزیت میکنند
س
سیما نیکدل
کاربر پذیرش 24
03 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
ایشون خیلی با تجربه و متخصص میباشند ولی اگر در کلینیک شما را ببینند بسیار برخورد افتضاحی دارند بیشتر اونجا از بیماران برای کیس شاگردانشون استفاده میکنند نه برای خودبیمار تقریبا با بیماران مثل موش ازمایشگاهی برخورد میشود تا یک انسان بیمار
کاربر پذیرش 24
02 دی 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار با تجربه و با دانش فراوان و تشخیص کاملاً صحیح و معالجه درستی تجویز کردن من حدود ۱۰ سال پیش آقای دکتر دهقان زانوم عمل کرد و واقعاً از عملی که انجام دادند خیلی راضی هستم و پای من مثل پای فرزندی که از شکم مادر زاییده شده هستش
کاربر پذیرش 24
15 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
همسرم در کلینیک بیمارستان کاشانی ویزیت شدن پارگی تاندون دست راست داشتن خدا خیر وسلامتی به آقای دکتر بده درهمین بیمارستان عمل شدن بسیار دکتر مهارت وعلم ودقت دارن رزیدنتشونم بسیار پیگیر بودن حالا دوماه گذشته و در حال کارپرمانی هستن
کاربر نوبت
29 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
جهت گرفتگی شانه مراجعه کردم تشخیص تریگرپوینت داده شد راضی بودم / اصلاح سبک زندگی ورزش های اصلاحی و طرز ایستادن درست و نشستن درست و ماساژ خیلی به افرادی که این مشکل رو دارن کمک میکنه حتما در گرم کردن و سرد کردن هنگام ورزش دقت کافی بشه
س
سارا تاجمیری
کاربر پذیرش 24
04 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام سال 90 خواهرم مشکل داشت توی دست چپش و به دکتر دهقانی مراجعه کردیم با اینکه خواهرم خیلی برای دستش دلگیر و نگران بود ولی با یه وزیت دکتر خوب و عالی شد کارشون اخلاقشون عالی هستش دکتر از همه نظر بی نظیر هستن خدا حفظشون کنه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی