
متخصص قلب و عروق
حضوری
تلفنی
متنی
تخصص
قلب و عروق
درجه علمی
متخصص
دانشگاه
تهران
سال فارغ التحصیلی
1401
کد نظام پزشکی
162366
من دکتر علی نظری نژاد هستم
سی تی آنژیوگرافی
اکو قلب جنین (اکوکاردیوگرافی جنین)
ارزیابی / درمان اختلالات مادرزادی
آنژیوپلاستی مغز کاروتید
کاشت ضربان ساز
جراحی قلب مادرزادی
آنژیوگرافیهای پیوندی
بالون دریچه میترال
ابلیشن قلبی
سونوگرافی داخل عروقی
620 دیدگاه
م
محمدرضا پنیری
کاربر پذیرش 24
28 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
اتاق معاینه ایشون حضور نداشتند درواقع خانمی در اتاق پزشک حضور داشتند که سوال و احوالات مریضها رو جویا میشدند آقای دکتر در قسمت اکو و تست ورزشی حضور داشتند خب اینطور روال ویزیت و پذیرش بیمارا انجام میشد به هر حال من از قبل اکو و نوار داشتم اما اسکن انجام ندادم به خاطر عوارض و هزینه که در کلینیک مدنی با انجام فقط تست ورزشی وجواب اون که موردی نداشت مقداری از نگرانیهام کم شده تا انشا الله مرحله تجویز دارو برای فشار خون.
کاربر پذیرش 24
21 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
متاسفانه پزشک مورد نظر اصلا توجهی به حرف بیمار نمیکرد، با توجه به حساسیت و اهمیت بیماری های قلبی، در معاینه نیاز به دقت و بررسی همه جوانب بیماری باشد. کهاین پزشک محترم انگار به اجبار و اکراه تو بیمارستان نگه داشته بودنش خیلی سریع. وبا عجله تو کمتر از چند دقیقه نسخه تجویز کرد. من توی کل ۵۰ سال عمرم اولین بار بود به بیمارستان قلب رفتم و دیگه نخواهم رفت. آیا گوش شنوا و یک وجدان بیدار هست پیگیر باشد؟؟؟؟؟
ع
علی صالحی
کاربر پذیرش 24
15 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
سلام قبل ازاینکه چیزی بگویم فرمودن زودزودزود بگو چه دا ویی مصرف کردی ؟تاامدم بگم .گفت زودتر عجله دارم .گفتم دکتر من مشکلم اینه شما داروهای قبلی که درسیستم بود برایم تجویز نمودی ؟درضمن من این مشکل رادارم گفتند من توی سالن بیماران زیادی دارم زودتر بگو .گوشیم رودراوردم تا مشکلاتم راکه دردراون یادشت کرده بودم نشان دهم که باتندخویی گفتندزودباش .
کاربر پذیرش 24
31 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید پزشک ما جناب دکتر نظری نژاد بسیار حاذق و خوش برخورد بود و عوامل مستقر در درمانگاه و بخش قلب برخورد بسیار مناسبی داشتند و از لحاظ انجام امورات محوله بسیار قابل تقدیر هستند ولی مکان درمانگاه قلب بیمارستان شهید مدنی خرم آباد بسیار کوچک می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سیل مراجعه کننده و بیماران نمی باشد.
کاربر پذیرش 24
31 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دختر من گهگاهی مشکل درد قفسه سینه داشتن که دکتر با گرفتن شرح حال و نوار قلب و اکو خیالمون رو از لحاظ بیماری های قلبی راحت کردن و خدا رو شکر مشکل خاصی نداشت بیمارستان مدنی برا ویزیت رفتم واقعا شلوغ بود و ۲ ساعت معطل شدیم. خدا نگزره از مسولین دانشگاه با اون فضایی که برا مطب قرار دادن . خیلی مطب کوچیک و از هر لحاظ افتضاح بود .
کاربر پذیرش 24
17 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
دکتربه من گفت نوارواکوبگیر گرفتم وبعدش بهم گفت بایداسکن بشی اسکن انجام دادم جواب آوردم پیش دکتربهم گفت برو3ماه دیگه بیا جمعن 2دقیقه هم نشدهیچ توضیحی هم برام ندادکه مشکلم چیه حتی ازشم پرسیدم ولی اصلن جوابموندادخیلی ناراحت شدم ولی برخوردمنشی های این قسمت عالیه تشکرمیکنم ازشون من کلن ازطرزبرخورددکترناراضیم.
کاربر پذیرش 24
30 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
من مشکل درد خفیف در قفسه سینه و تنگی نفس در هنگام فعالیت شدید داشتم ، مراجعه کردم و چون نوار قلب و اکو تازه گرفته بودم تست ورزش تجویز کردند که انجام دادم ، پزشک خوش برخورد و صبور است ، توضیحات نسبتاً کافی می دهد ، ولی فضای درمانگاه بسیار کوچک است و برای مراجعین حداقل امکانات رفاهی موجود نیست .
کاربر پذیرش 24
05 دی 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنده فشار خون دارم به چند دکتر متخصص قلب مراجعه کردم ولی متاسفانه هیچ کاری برای کنترل فشار خون من انجام ندادن ولی با پیشنهاد یکی از آشنایان به دکتر نظری مراجعه کردم و خدا رو شکر الان مدت 2ساله فشار خون کنترل شده و هیچ مشکلی ندارم و از جناب دکتر نظری خیلی خیلی تشکر میکنم
کاربر پذیرش 24
25 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
رتبه صفر رو میدم . چون دکتر اصلا توضیحی در مورد اینکه مریض مشکلش چیه نداد . هولهولکی نوار قلب و تست ورزش گرفت و به بیمار هیچ توضیحی نداد .من بیشتر از ۵ ساعت معطل شدم بی جواب برگشتم به خانه . متاسفم برای اینکه الکی میان نظر میدن همه خوبه وتعریف الکی از دکتر کردن .
کاربر پذیرش 24
08 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشگل فشار خون داشتم دکتر نظری نژاد واقعا کار بلد هستند داروهایی که تجویز میکنن واقعا عالی هستند من الان ۶ماهی هست تحت نظر ایشون هستم فشارم کاملا کنترل شده است دکتر پیگیر ی هستند دکتر خیلی خیلی خیلی بی نظیری هستند امیدوارم ماندگار باشه تو خرم اباد
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی