
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
اصفهان
حضوری
اصفهان
تلفنی
متنی
تخصص
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
14252
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر طالب اذرم در اصفهان
تلفن مطب
520 دیدگاه
ز
زینب خاتون رحم دزفول
کاربر پذیرش 24
14 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر آزرم همیشه بسلامت باد منش ایشان بسیار بزرگوارانه هست بطوریکه با بیماران و همراه بیمار آنچنان با احترام و آداب صحیح اجتماعی برخورد می نمایند که اگر برای ورود به اتاق جهت ویزیت شدن ساعتها در انتظار باشی به هیچ عنوان خسته کننده نیست . انشاالله که همیشه در پناه خداوند شاد و تندرست باشند
کاربر نوبت
01 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام آلوپسی داشتم و سال 82 پیش ایشون رفتم و برام آزمایش چکاب کامل خون نوشتن و در جواب آزمایش به من گفتن سیستم دفاعی بدن دچار تداخل شده و باید حرص و جوش نخوری و خودت رو کمتر دچار استرس کنی
کاربر نوبت
06 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار دقیق و خونسرد که آرامش را به مراجع باز میگردانند. پزشک قبلی نمونه برداری نغز استخوان رو دستور دادند ولی ایشون با یک صحبت منطقی و البته تجویز مقداری مکمل، کم خونی رو معالجه کردند.
م
مریم محمدی
کاربر پذیرش 24
13 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر نوبت دادنشون فقط و فقط حضوری هست اصلا تلفن جوابگو نیستن،دم مطب زده از شنبه تا چهارشنبه عصرا هستن ونوبت خیلی زود میدن،فقط شنواییشون یکم کم هست وباید بلند صحبت کنین. خرداد 1403
ن
ناشناس ناشناس
کاربر طبیبی نو
16 فروردین 1404
سلام از چه ساعتی حضور دارن همون روزمراجعه کنیم نوبت میدن؟
میپسندم
نمیپسندم
کاربر نوبت
14 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام و عرض ادب اوایل پریود شدنم بود و کمی نامنظم بود که فهمیدم کم خونی دارم پیش ایشون ویزیت شدم و بسیار بسیار از ایشون راضی ام و حداقل به 50 نفر معرفیشون کردم
کاربر نوبت
25 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام فبلا برای کم خونی پسرم مراجعهکردم با دونسخه بهترشد ولیحالا برای کمخونی شدید پسرم که عمل جراحی داشته میخواهم هرچه زودتر مطب مراجعه کنم
کاربر نوبت
02 فروردین 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام بنده کم خونی شدید داشتم ده سال بیشتر بود درمان میکردم ولی مقطعی تا ایشون رو دکترم خوش فطرت معرفی کردن یک نسخه پیش ایشون درمان شدم
کاربر نوبت
16 آذر 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر آزرم فوق العاده هستن ،قبل از تجویز دارو مشکل رو ریشه یابی میکنن کاری که خیلی از پزشکان الان انجام نمیدن ،تشخیصشون عالی هست
کاربر نوبت
11 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل لوسمی داشتم تشخیص عالی البته سال 77 تحت نظرایشون بودم وگاهی چکاپ میرم پیششون خوب هستن ایشون به سواد نتیجه درمان شدم
کاربر نوبت
16 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار با سواد خونسرد و با تجربه. به ویژه اینکه از دوران قدیم تحصیل کردن و بدون سهمیه وارد شدن و فوق العاده هستن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی