
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
کرج
حضوری
اولین نوبت خالی: 08 تیر - 10:00
کرج
400,000تومان
تخصص
غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)
درجه علمی
فوق تخصص
دانشگاه
تهران
کد نظام پزشکی
129643
فوق تخصص غدد و متابولیسم از دانشگاه تهران
رتبه برتر ورودی فوق تخصص سال 98
سابقه هیات علمی و تدریس در دانشگاه
درمان در زمینه:دیابت،فشارخون،پوکی استخوان،رشد و بلوغ،ریزش مو ،بیماری های آدرنال و هیپوفیز
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
معراج توکلی
تلفن مطب
32 دیدگاه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
13 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
3
فضای سالن انتظار خوب و مرتب و تمیز بود ، رفتار منشی بد نبود اما با اینکه ما چند دقیقه قبل از تایم نوبت مون داخل سالن انتظار بودیم ۴۰ دقیقه منتظر موندیم تا بریم داخل . خیلی دیرتر از وقتی که داده بودند نوبت مون شد . نوبت دهی اصلا منظم و سر وقت نبود متاسفانه . رفتار دکتر بد نبود و روند معاینه نسبتا خوب بود.
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
25 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
3
دکتر خوش برخوردی هستند ولی برای من آزمایش پرولاکتین نوشته بودن و این آزمایش شرایطی داره که قبلش باید رعایت بشه در صورتیکه دکتر در مورد این شرایط صحبتی با من نکردن و در آزمایشگاه به مشکل برخورد کردم
ر
رضا
کاربر دکترتو
12 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
از هر نظر خانم دکتر ، منشی و محیط عالی بود خانم دکتر توکلی رو حتما پیشنهاد میکنم با یک جلسه مراجعه تشخیص و تجویز ایشون طبق جواب آزمایش همه چیز نرمال بود ...
پ
پرستو
کاربر دکترتو
29 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی بود همان نوبت اول تشخیص درست بود و برای داشتن نودول یا توده سونوگرافی نوشتند و پاتولوژی که پاسخ را در کمترین زمان دریافت کنید و کار اورژانسی بود.
م
محمدطاها
کاربر دکترتو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
تقریبا همه چیز عالی بود فقط در محل انتظار بیماران بوی فاضلاب یا سرویس بهداشتی خیلی زننده است و هنگام ورود هم کاملا این بو آزار دهنده است
م
مریم
کاربر دکترتو
29 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
هرچقدرازخوبی خانم دکتر بگم کم گفتم هم خودشون وهم منشی گلشون.هم خودم وهم دخترم تحت درمان هستیم وواقعا راضی ام.خدابهشون سلامتی بده.
م
مهدیه
کاربر دکترتو
17 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
ب شدت از خانم دکتر راضی بودم تشخیص بسیار عالی بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و با حوصله و وقت کافی برای همه بیماران گذاشتن
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
12 خرداد 1404
این پزشک را توصیه نمیکنم
1
من برای ساعت ۱۳:۴۰ وقت گرفته بودم.توی گرمای ظهر از مهرشهر رفتم تا جهانشهر.دیدم مطبشون تعطیله بدون اینکه اطلاع بدن!!!
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
01 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون به نظر دکتر باتجربه ای میان و محیط کاری ایشون هم خوب بود. البته مراحل درمان من هنوز ادامه داره
م
مریم
کاربر دکترتو
06 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
قطعا به همه پیشنهادشون میکنم.دکتر و منشی هر دو عالی بودن.از دکترتو ممنونم که ایشون و معرفی کردن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.