
داخلی
نجف آباد
حضوری
نجف آباد
تلفنی
متنی
تخصص
داخلی
کد نظام پزشکی
35424
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر احمد فلفلیان
تلفن مطب
160 دیدگاه
ش
شهناز
کاربر دکترتو
18 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
درود برشما، برای سرفه های خلطی و درد پشت قفسه سینه که یک هفته درگیرش بودم، به ایشون مراجعه کردم، بسیار عالی مشکل ریوی منو رو تشخیص دادن،بعد از تست اسپیرومتری دارو تجویز و توصیه های لازم رو فرمودند، آقای دکتر تخصص و تبجرخاصی در رشته تخصصی خودشون دارن، و با راهنماییهاشون آرامش و روحیه بهتری پیدا کردم، یک دنیا ازشون سپاسگزارم ،🤍💙🌹👍👌 صدها ستاره بهشون تقدیم میکنم،
کاربر نوبت
02 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام مشکل تنفسی داشتم بیش از ده دکتر عوض کردم نتونستن منو درمان کنند یه دفعه مراجعه کردم پیش دکتر فلفلیان خداخیرشون بده خوب شدم الهی خیر ببیند درزندگی خیلی سختی کشیدم کاش زودتر پیداشون میکردم
کاربر نوبت
02 دی 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنده مشکل زخم اثنی عشر داشتم که به شدت دردهایی وحشتناکی میکشیدم که باید به بیمارستان مراجعه میکردم واز وقتی پیش آقایی دکتر آمدم وویزیت شدم تقریبا 80درصد بهبودی پیدا کردم وهنوزم تحت درمانم
کاربر نوبت
23 اسفند 1398
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
زخم اثنی عشر وورم شدیدمعده ودرهفته 20بارداری هستم دردشدیدحالت تهوع واستفراغ وکاهش 9کیلووزن درطول 3ماه .باتجویزداروبهترشده ام اماورم معده شبانگاهی دارم ونوبت مراجعه بعدی دارم
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
15 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام، من زخم اثنی عشری داشتم و ایشون متوجه شدند و در حال درمان هستم و بهبودی زیادی پیدا کردم.کاش زودتر به ایشان مراجعه می کردم و از پزشک قبلی بیهوده دارو مصرف نمی کردم.
س
سوکند
کاربر دکترتو
06 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
آزمایش انجام داده بودم اومدم پیش آقای دکتر برای جواب آزمایش .خدا قوت و خسته نباشید فراوان به آقای دکتر خیلی مهربون و خوش برخورد بودن. انشالله که خدا بهشون سلامتی بده
کاربر پذیرش 24
28 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
داداش من زخم معده داشت همراه با درد های خیلی وحشتناک ک میخاستن عملش کنن یک نوبت رفتیم پیش دکتر فلفلیان نتیجه عاااالی گرفتیم الانم داداشم خوبی خوبه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
18 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
3
خوب بود ولی دکتر برای همه خیلی اصرار به اندوسکوپی دارند بنظرم تشخیص خیلی اهمیت داره که زیاد نخواهیم هزینه کنیم و هر دفه اندوسکوپی کنیم
کاربر نوبت
22 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای من که دکتر خوبی بودند..من کرونا داشتم و درگیری ریه وسرفه شدید داشتم که خدارو شکر با مصرف داروهای ایشان خوب شدم
د
داود
کاربر دکترتو
26 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر باید بیشتر با بیمار صحبت کنند و جو دوستانه بیشتری ایجاد کنند و سوالات بیشتری در مورد بیماری بپرسند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی