
داخلی
بوشهر
حضوری
بوشهر
تلفنی
متنی
تخصص
داخلی
کد نظام پزشکی
112600
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب خیابان یادگار امام
تلفن مطب
86 دیدگاه
ح
حوری مرزوقی
کاربر پذیرش 24
11 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
2
نحوه نوبت دهی نیاز به اصلاح دارد... بنا به سیستم یه نوبت و زمان حضور اعلام میشود و وقت در ساعت مشخص شده در درمانگاه حضور پیدا می کنی اشخاصی که از ساعاتی قبل. در درمانگاه حاضر شدند و مثلا اگر نوبت. شما 11 باشه شماره های 23 و 35 اعتراض میکنند میگویند شما که توی خونه، خواب بودی ما اینجا نشسته بودیم و این درحالی است که پذیرش باید نوبت شخص را محفوظ بنا به ترتیب حضور افراد در درمانگاه پذیرش نوبت ورودبه اتاق پزشک را مشخص کنند. درضمن یه منشی مسلط به کامپیوتر درکناردکتر قرار دهید تا دکتر تمام حواسش به مریض باشه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
07 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
نوبت اینترنتی برای مطب بوشهر خوب هستش ولی شهر خورموج چون تلفنی وساعت نوبت دهی در حد بیست دقیقه هستش بیمار برای یه ویزیت مجبور هستش راه طولانی بیاد بوشهر که برای من که باردار بودم مسیر طولانی واقعا سخت بودش
س
سهراب خسرو مقدم
کاربر پذیرش 24
06 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
2.33
نحوه ویزیت خوب بود.امکانات رفاهی بدنبود تلوزیون طبقه سوم خراب است.رفتار پرسنل خوب است.دکتر منصوری دکتر حاذقی است ولی هموقع مراجعه من ظاهرا خیلی عجول بودند وسریع نسخه را نوشتند .
غ
غلامرضا
کاربر دکترتو
20 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
از ویزیت دکتر لذت بردم خیلی صبور و در عین حال خیلی دقیق و عمیق به مطالب توجه داشتند. و شکی نیست که مراحل درمان با نگرش خاصی تعقیب می کنند آرزو می کنم که موفق و سلامت و تندرست باشه.
م
مسعود
کاربر دکترتو
28 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
جناب دکتر منصوری را ۹سال که میشناسم بسیار با شخصیت صبور حاذق و از همه مهمتر ایشون بومی هستند و درک بهتری از گفتار و رفتار همشهریان خود دارند. با آرزوی سلامتی و تندرستی
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
02 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بدلیل دیابت نوع ۲ و چکاپ دوره ای هرماه مراجعه میکنم و بسیار راضی هستم دکتر علاوه بر رفتار حرفه ای بسیار خوش برخورد هستند و بیمار در مطب ایشان احساس آرامش میکند .
ع
عبدالله
کاربر دکترتو
18 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتری مودب و به معنی واقعی پزشک هستن به بیمار احترام میذارن و شرح حال کامل می گیرن و توضیحاتشون کامل بود ان شالله خدا به ایشون سلامتی و به بیماران شفا بده.
کاربر پذیرش 24
04 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار عالی بودن .مهربان و دلسوز.خیلی وقت گذاشتن .با دقت به حرفام گوش دادن مطب هم مرتب و تمیز بود .مهم تر از همه تشخیص عالیشون بود به همه پیشنهاد میکنم .
ک
کلثوم گنجی
کاربر پذیرش 24
29 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام خدمت کاربران عزیز ،من زیر نظر دکتربودم کارش عالیه حرف نداره ،به شماهم پیشنهاد میدم برای یه بارم شده بهش مراجعه کنید ممنون از اعتمادتون
کاربر پذیرش 24
15 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
برخورد ویزتورشون خیلی محترمانه بود خود دکتر هم بسیار دکتر باشخصیت وخوش برخورد وبا حوصله ای بودن الحمداله با دونوبت ویزیت بهبودی حاصل کردم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی