
ریه
شهرکرد
حضوری
شهرکرد
تلفنی
متنی
تخصص
ریه
کد نظام پزشکی
59177
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر اکبر سلیمانی
تلفن مطب
108 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
22 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ،خسته نباشین ،من دوماهی هست که بیمار دکتر هستم ،بانفس تنگی شدید والرژی زیاد مراجعه کردم بعداز اولین نسخه ومصرف داروها خیلی خوب شدم ،الان که نزدیک دوماه میشه هم الرژیم خیلی خوب شده ،نفس تنگی هم الان درحد بسیار مطلوبی کم شده ،بسیار ممنونم از اقای دکتر ،درضمن دکتر اخلاق بسیار خوبی دارن وبرخوردخیلی عالی ،بازهم بسیار تشکر میکنم
کاربر پذیرش 24
08 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
سلام دوستان ،من به دکتر سلیمانی واسه مشکلات شدید الرژی وتنگی نفس مراجعه کردم ومشکلاتم درطول دوماه اول درمان تاحدبسیار زیادی رفع شد والان که تقریبا نه ماه هست از اولین مراجعه ام میگذرد خیلی خوب هستم ،اخلاق دکتر وخانم منشی خیلی عالی بود ،فقط دکتر زمان ویزیت بیمارش خیلی کوتاه بود
ر
راضیه عالی ده چناری
کاربر پذیرش 24
26 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی یک ماه برای بیماری ریه وحمله عصبی پانیک در حال درمان هستم بسیار پزشک حاذق ومهربان برخورد عالی دارن با بیمار بسیار خوش برخورد به دیگران پیشنهاد میکنم چون من در طول یک ماه با مصرف دارو حالم بهتر شد.
ع
عباس مالکی
کاربر پذیرش 24
04 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
4
من مادرم را که کرونا داشت پیش او بردم برخورد با مریض عالی ،انتظار نوبت خوب اما چون خیلی شلوغ است باید در انتظار نوبت گرفتن بمانیم وعملکرد پزشکی هم خوب بوده تا الان چون مادرم کمی رعایت نکرد طول کشیده
کاربر پذیرش 24
26 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام خوب نسبت به دیگر دکترها رابطش با مریص وبرخوردش بهر بوده ولی تنها مشگل که بود با بنیاد جانبازان قرارداد نداشت که این خودش برای ما جانبازان مشگل بود وقیمت ویزیت ونوار ریه هم خیلی گران است
کاربر پذیرش 24
19 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار مهربون و خوش اخلاقی هستند ما را از ناامیدی نجات دادند انشاالله بیمار ما و همهی بیماران زودتر درمان شوند از برخورد خوب منشی های آقای دکتر هم تشکر میکنم
کاربر پذیرش 24
26 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک قابلی هستن از تجربه ی علمی خوبی برخوردار هستن، ای کاش وقت بیشتری برای ویزیت بیمار میگذاشتن وشرح بیماری میکردن بیشترراضی میشدیم ،خداحفظشون کنه باتشکر
ص
صفیه کاظمی
کاربر پذیرش 24
09 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
سلام من از سال 98 زیر نظر ایشون هستم حساسیت ریه داشتم بعدم دوران کرونا ک با تجویز به موقع داروهای ایشون حالم خوب شد حساسیت هم زیاد ندارم دیگه
کاربر پذیرش 24
17 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
در زمانی که کرونا داشتم مراجعه کردم ایشون با روی باز مرا پذیرفتن وداروهایی دادن که خیلی موثر بود انشالله که خدا سلامتی بهشون بده
ف
فروغ عزیزی
کاربر طبیبی نو
26 آبان 1403
این پزشک را توصیه نمیکنم
2
من بخاطر نگرانی از وضعیت بیمارم ازش سوال پرسیدم پرخاشگرانه جواب داد ادبیات حرف زدنش رو نپسندیدم و بخاطر معروف بودنش تعجب کردم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.