
داخلی
قم
حضوری
قم
تلفنی
متنی
تخصص
داخلی
کد نظام پزشکی
78261
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر ابراهیم عبدی
تلفن مطب
356 دیدگاه
کاربر نوبت
02 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من چندین مشکل رو باهم داشتم، حساسیت و عفونت به علاوه کم خونی شدید و همه اینا رو ایشون با دقت بسیار زیادی معاینه کردند و مشخص شد که من نه ویروس گرفتم نه ریه هام مشکل داره فقط حساسیت و التهابه و در ادامه درباره وضعیت کم خونیم بهم اطلاعات کافی دادن و هشدارهاشون رو جدی گرفتم. بسیار با دقت هستن و عالی.
ف
فاطمه صادقی
کاربر پذیرش 24
15 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
ایشون واقعا عالی بودند. این همه دکتر رفتم تا به حال عیچ دکتری حتی فوق تخصص، وقت نگذاشته بود برای ویزیت. تمام آزمایش و عکس هایم رو دید، معاینه فیزیکی کردند، داروهای قبلم رو دیدند و چقدر هم توضیح دادند. حدود 20 دقیقه برای هر بیماری وقت می گذارند. خدا خیرشان بدهد. عالی به تمام معنا
کاربر نوبت
08 تیر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
برادرم مشکل معد داشته خیلی دکتر رفتیم اما جواب درستی نگرفتیم تا اینکه پیش اقای عبدی رفتیم ایشو با ماینه کامل وتشخیص بجا بیماری برادرم را درمان کردن الان خیلی خوب وسلامت هست ممنون از لطفتون دکتر عزیز اقای عبدی
کاربر نوبت
04 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم دیابت داشتن و کرونا گرفتن واقعا خیلی دکتر با حوصله و با تجربه و خیلی مهربان هستن وقت زیادی برای بیمارانش را می گذارند و به خوبی به سوالات بیمارانش جواب میدن خدا ازشون راضی باشه
کاربر نوبت
28 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام ..خیلی دکتر خوب ومهربان و باحوصله هستن برای همه مریصها وقت زیادی میزارن من دوسال هست تحت نطر دکتر هستم خداراشکر حالم خوب شد ..ازشون ممنونم امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشن
ز
زهره حسینی
کاربر پذیرش 24
16 اسفند 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پرسنل عالی و مهربان.خود اقای دکتر صبور و خوشبرخورد و پر معلومات.فعلا دارو و ازمایش نوشتن انجام بدم ان شالله بهتر شدم حتما بارم نظرم رو میدارم
کاربر نوبت
05 شهریور 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من یکبار ویزیت شدم ودفعه اولم بود خیلی دکتر با شخصیت وبا حوصله ی زیاد هستند ایشون خیلی هم کارشون عالیه وتوضیحاتشون واضح هست
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
09 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام ایشان خیلی خوش برخورد و تشخیص شان عالی است باکمال تواضع پزشکان دیگری که می توانند مشکلتان را حل کنند معرفی می نماید
کاربر پذیرش 24
05 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار با حوصله و دقیق در طبابت من سال 98 بعد از مراجعه با چند پزشک که نتیجه نگرفتم پیش ایشون رفتم و نتیجه عالی بود
ن
ندا ایلانلو
کاربر پذیرش 24
09 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
پزشک بسیارباتجربه بسیارخوبی اخلاق وواقعابرای هربیمارزمان زیادی میزاره ومبلغ ویزیت هم کم عالی خداییش بده
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی