
داخلی
سیرجان
حضوری
سیرجان
تلفنی
متنی
تخصص
داخلی
کد نظام پزشکی
118993
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر امین ایران نژادپاریزی در سیرجان
تلفن مطب
60 دیدگاه
ک
کوکب دستور جهانداری
کاربر پذیرش 24
31 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بخشیده سلام دکتر شما خیلی دکتر خوبی هستین با تجربه بالای دارین خداوند پشت پناهتون باشه مادر با دوم میخواهم بیار خدمت شما بخشیده دکتر مادر خیلی قند ودیابتش بالا دراثر همین میگه از چشم درد میکنه اشک از چشم اش مییاد خیلی اشتهای زیاد مصرف نون بالا هست میشه راهنمایم کنی چربی اش بالا هم چنین فشار خون اگر راهنمایی ام کنی یاد برای نوبت دهی توصیح بیشتر از میخواهم متشکرم
کاربر پذیرش 24
11 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
بنده بخاطر ناراحتی معده مراجعه کردم ،خیلی دکتر با حوصله، باتجربه ای هستند، من نزدیک ده روز از داروهای متخصص دیگه استفاده کردم اما هیچ نتیجهای نداشت ،ولی داروهای دکتر ایران نژاد را دو روزه مصرف میکنم خیلی خدا را شکر بهترم،ومنشی خیلی با اخلاقی دارن که بسیار به مریض آرامش میدن ،با تشکر فراوان
م
مریم محمودآبادی
کاربر پذیرش 24
06 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار عالی در این مدتی که تحت درمان هستم هم از نظر برخورد با بیمار وهم از تظر گوش سپردن به مشکلات بیمار و تشخیص بیماری و نحوه درمان کاملا رضایت دارم انشاالله که در همه مراحل کاری و زندگی موفق باشن
م
مجتبی جهانداری
کاربر پذیرش 24
27 آذر 1402
این پزشک را توصیه نمیکنم
5
نوبت دهی عالیه اگرانلان باشه خیلی عالیه باعث ازدحام نمیشه هر سر وقتش نوبت خودش 5 دقیقه اونجا حاضر باشه خیلی عالیه میشه
کاربر پذیرش 24
16 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بهترین دکتر در سیرجان بهترین تشخیص ' تجویز صحیح داروها ' بهترین برخورد ' بسیار نجیب و متواضع
م
مینا محمودی مقدم
کاربر پذیرش 24
15 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
تشخیصشون عالی بود تو دوران بارداری درد زیاد زیر دنده راستم داشتم که با داروهاشون رفع شد
کاربر پذیرش 24
15 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام پزشک حاذق و خوش برخوردی هستند که با تمام جان و دلشان گوش به اظهارات بیمار میدن
ک
کیان حدادی پاریزی
کاربر پذیرش 24
07 دی 1400
این پزشک را توصیه میکنم
3.67
ایشون دکتری بسیار خوش اخلاق و فروتن وبسیار کاربلد وحاذق در تخصصشون هستند
کاربر پذیرش 24
22 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی عالی،دکتر بسیار خوش برخورد و کاربلد و باحوصله ای هستن
کاربر پذیرش 24
08 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
کیفت خوب است. دو سال تحت درمان هستم.انسولین مصرف میکنم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی