
فوق تخصص بیماری های روماتیسمی (روماتولوژی)
اصفهان
حضوری
اصفهان
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های روماتیسمی (روماتولوژی)
درجه علمی
فوق تخصص
کد نظام پزشکی
103586
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
تلفن مطب
77 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
07 دی 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من به دلیل دفع پروتئین از کلیه ها تحت نظر پزشک روماتولوژی بودم و بهم گفتن لوپوس خفیف داری و برام دارو تجویز کردن ولی وقتی به خانم دکتر انصاری مراجعه کردم با معاینه کامل و پرسش و بازبینی ازمایشاتم بهم گفتن که احتمال لوپوس خیلی ضعیفه و اصلا دارو نباید برای من تجویز میشده و مجددا آزمایشات تکمیلی برام نوشتن و من جواب آزمایش رو برای ایشان ایمیل کردم و برام وقت گذاشتن و جواب بنده رو دادن. خانم دکتر خیلی دلسوز هستن و تمام توضیحات کافی رو بهم دادن، علم و دانش ایشون خیلی به روز هست و باتجربه هستن. تشکر میکنم از ایشان انشالله که همیشه سالم و تندرست باشند باید خداروشکر کنیم که هنوز پزشکان متعهدو مسئولیت پذیر و باوجدان کاری مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
کاربر پذیرش 24
27 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
سلام بنده توسط پزشکی دیگر به ایشان ارجاع داده شدم و ایشان هم سؤالاتی پرسیدند و آزمایشات تکمیلی برای تشخیص بهتر نوشتند. خانم دکتر محجبه خیلی با اخلاق و به بیمار احترام می گذارند و بررسی ها را انجام می دهند. اما نکته ای که هست این که چند بیمار با هم داخل اتاق هستند و اول دستیار از آنها در مورد بیماری که دارند شرح حال می گیرد و بعد خودِ خانم دکتر ویزیت را انجام می دهند. این که چند بیمار با هم داخل اتاق هستند حریمِ خصوصی بیمار رعایت نمی شود و باید به این نکته توجه بیشتری داشته باشند که بیماران به صورت یکی یکی داخل اتاق باشند. رفتار منشی هم انصافا خوب بود. باتشکر
کاربر پذیرش 24
19 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
4
سلام من واقعا از اینکه اطلاع رسانی نمی کنند واقعا ناراضی هستم من چند روز پیش نوبت داشتم بخاطر شرایط جنگ مطمئن نبودم که پزشک حضور دارد یا نه . چندین بار با بیمارستان الزهرا تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود ناچارا مجبور شدم حضوری برم که متوجه شدم بیمارستان را تخلیه کردند و اکثر دکترها نیستند. من انتظار دارم حداقل زمانی که پزشک حضور ندارد نوبت ها را لغو کنند. الان برای هفته بعد هم نوبت دهی پزشک فعال است.خب اگر پزشک تا زمانی که جنگ تمام نشده در بیمارستان حضور ندارد پس چرا دیگر سامانه نوبت دهی فعاله؟؟؟؟
کاربر پذیرش 24
14 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
من ۷ سال بیماری وگنر داشتم ولی بامراجعات زیاد به پزشکان مختلف هیچکس تشخیص نداده بود خانم دکتر یک آزمایش برام نوشتند و الان که بیماریم در حال بهبوده واقعا از ایشان که دکترباتجربه علم بالایی هستند متشکرم و همچنین دکتر علی پرورش که ایشان هم بسیار دکتر عالی بودند که تشخیص دادند بیماری من مربوط به خانم دکتر میشه و همچنین دکتر پور صیرفی که این عزیزان رو به من معرفی کردند متشکرم
کاربر پذیرش 24
17 فروردین 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
به نوعی بیماری ریوی مبتلا شدم با حال بسیاربد بستری شدم وبا تشخیص به موقع خانم دکترانصاری بیماریم روبه بهبودی رفت وظرف مدت ۳ الی ۴ماه به سلامت نسبی قبلم برگشتم وبا توصیه ها وتجویز داروهای مناسب بعداز یکسال کاملا حالم خوب وزندگی عادی روزانه ام را سپری میکنم .ازسرکار خانم دکتر بخاطر برخورد عالی وحوصله شون برای وقت گذاری بیمارانشون بینهایت سپاسگذارم .
کاربر پذیرش 24
21 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر انصاری از پزشکان متخصص شهر اصفهان هستند که ضمن برخورداری از سواد و مهارت بسیار خوش برخورد و با حوصله هستند و از حافظه بسیار خوبی نیز برخوردارند من به دلیل روماتیسم که ریه ام را درگیر کرده است مدت یکسال تحت درمان هستم که به لطف خدا و تلاش پزشکان اکنون در حال بهبودی هستم
کاربر پذیرش 24
08 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
پسرم دفع پروتئین دارد دکتر نفرولوژی به بیماری لوپوس مشکوک بود و به دکتر انصاری ارجاع دادند که ایشان با آزمایشات کامل ،معاینات و بررسی های دقیق گفتند که خداراشکر لوپوس نمیباشد. پزشک بسیار با اخلاق ،حاذق ،با علم و دلسوز میباشد.
کاربر پذیرش 24
31 شهریور 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خانم دکترانصاری پزشک بسیاردلسوزومهربان وتشخیصشون عالیه بسیارحاذق هستندبه صحبتهای بیمارقشنگ گوش میدهندمن خیلی راضی هستم خداحفظشون کنه واقعا نمونه هستندمخصوصا تشخیص نوع بیماری خودایمنی که من داشتم خدابراشون خوش بخواد
ج
جانی فیروز
کاربر پذیرش 24
05 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من روماتیسم دارم برای اولین بار جهت معاینه و ویزیت پیش خانم دکتر رفتم، ایشان علاوه بر سؤال کردن در مورد دردها و بیماری ام کلی هم خودشان معاینه کردند و دارو و آزمایش نوشتند. خیلی دکتر خوبی بودند
ا
امید ابراهیم زاده قهنویه
کاربر پذیرش 24
13 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
با سلام. تشکر وقدردانی میکنم از خانم دکتر انصاری بابت رفتار محترمانه صبر خیلی زیاد ایشان و گوش کردن به تمام مسائلی که بیمار می گوید.واقعا دکتر خیلی خوبی هستند. منشی ایشان خیلی خوش اخلاق با شخصیت است.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی