
داخلی
گرگان
حضوری
گرگان
تلفنی
متنی
تخصص
داخلی
کد نظام پزشکی
87376
⮜ بیوگرافی
عضو انجمن گوارش و کبد ایران
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر سیدمحمدمهدی حقی
تلفن مطب
30 دیدگاه
م
محسن
کاربر دکترتو
16 اردیبهشت 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بندرعباس خدمتشان ویزیت شدم خیلی عالی بودند کاش چنین پزشکانی پس از کسب تجربه باز هم در بندرعباس به مردم خونگرم جنوب خدمت می کردند در هر صورت برای ایشان آرزوی موفقیت دارم ان شاالله باز هم توفیق خدمت به مردم بندرعباس را پیدا کنند و مانیز از خدمات ایشان بهره مند شویم.
کاربر پذیرش 24
13 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
مسیر دسترسی به پزشک آسان و برخورد منشی بسیار عالی بود البته ساعت کاری پزشک تغییر کرده بود و ایشان ساعت ۱۲ و نیم تشریف آوردند اما از لحظه ورود یک ساعت زمان برد تا نزد ایشان برم ازمایشاتم بررسی شد و بسیار با حوصله پاسخ سوالاتم داده شد ممنون از ایشان
کاربر پذیرش 24
28 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای کنترل قند و فشار و چربی به دکتر مراجعه کردم و اینکه ماه رمضان میتوانم روزه بگیرم یا نه دکتر پس از معاینه و بررسی داروها چند نکته با حوصله فرمودند که باید رعایت کنم و اینکه مشکلی برای روزه ندارم آزمایش چکاب نیز نوشتند
کاربر پذیرش 24
05 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
معمولا هرمطبی که برویم مقداری معطلی دارد دردوموردی که به ایشان مراجعه کردم زیاد معطل نشدم وبرخورد ایشان وهمکانشان عالی بود
کاربر پذیرش 24
05 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من وخانمم به مطب مراجعه کردیم برای معاینه، زیاد معطل نشدیم، وازهمه مهم تر اینکه برخورد پزشک وهمکارانشان خیلی عالی بود
کاربر پذیرش 24
16 فروردین 1405
این پزشک را توصیه میکنم
5
من ۵ سال هست که تحت درمان ایشون هستم ، پزشک فوق العاده باسواد و باادب و باوجدانی هستن تمام کمالات یک پزشک در ایشون هست
م
میترا
کاربر دکترتو
12 مرداد 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکترخوب با تجربه با حوصله خانمم مشکل معده داشت به ایشون مراجعه کردن خوب شد منم به پیشنهاد خانمم اومدم دکتر
س
سعیده خزاعی
کاربر پذیرش 24
17 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من مشکل گوارشی دارم و تشخیص جناب دکتر انجام ازمایش بود و در حال ادامه فرایند درمان هستیم
م
محمد
کاربر دکترتو
07 مهر 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا دکتر خوب وکار بلد وفهمیده با اخلاق و با حوصله تمام با مریضش ارتباط برقرار میکنه
ر
راحله
کاربر دکترتو
23 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
1
پزشک بسیار خوب و کار درستی هستن چندین بار پیش ایشون مراجعه کردیم هم خودم هم بستگان
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی