
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
تهران
حضوری
تهران
تلفنی
متنی
تخصص
خون و سرطان بزرگسالان (هماتولوژی آنکولوژی بزرگسالان)
کد نظام پزشکی
69388
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر علی ارش انوشیروانی در تهران
تلفن مطب
متخصص پزشکی دکتر علی آرش انوشیروانی
تلفن مطب
متخصص پزشکی دکتر علی آرش انوشیروانی
تلفن مطب
256 دیدگاه
ا
الهه صادقی
کاربر پذیرش 24
10 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقت بخیر میخواستم بگم مریض خود آقای دکتربودیم عمل کردیم مشکلمون حل شدودورهای زیادی روگذرونیدیم سوال چکارکنیم از گرفتگی روده راحت بشیم روده ام هیج جوری با نمیشه ماهی یه بارشربت لاکتوزمیخورم
کاربر پذیرش 24
19 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
همه چیز عالی اما خواهشا آقای دکتر یک شماره برای مریضهای شهرستانی خودتان بگذارید که باشما در مواقعی لازم بتوانند از شما مشاوره بگیرند بدانید بعد از خدا این مریضه ها امیدشان به شماست ممنون
کاربر نوبت
10 آذر 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر با تجربه و خوبیه هرچی بگم کمه واقعا وجودش اراک لازمه یه مدت نبودن مادر من هر دکتری میرفت برای درمان کم خونیش نتیجه نمیگرفت خدا خیرش بده
کاربر نوبت
09 آبان 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من کنسرغده بزاقی داشتم که نزد دکتر شیمی درمانی ورادیوتراپی انجام دادم والان هشت سال ازآن زمان می گذردوبه لطف خدا ودانش دکتر درمان شدن
کاربر نوبت
09 آذر 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم به سرطان لنفوم مبتلا بود که تحت نظر اقای انوشیروان بودن و کنترل شد ایشون پزشکی کم حوصله هستن ولی گویا مجرب و در کارشون توانا و خوبن
کاربر نوبت
20 آبان 1398
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام.آمبولی در ساق پا داشتم و بعد از درمان باردار شدم و دکتر خیلی خوب منو راهنمایی کردن.ممنونم از زحماتشون
کاربر نوبت
05 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مادرم اولین جلسه شیمی درمانی رو به دستور اقای دکتر انجام داد خدا روشکر حالش خوبه و مرخص شد
ر
رضا رحمانی
کاربر پذیرش 24
04 بهمن 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام دکتر انوشیروانی را بخام توصیف خلاصه به تمام معنا انسان شریف هستنازهرنظر
ا
ایوب خاکسار
کاربر پذیرش 24
11 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
3
ھفت ماہی است کہ تحت نظر ایشان شیمی درمانی میشوم وبہ امید خدا حالم خیلی بہتر شدہ
کاربر نوبت
24 خرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من مادرم سرطان تخمدان دارن 6سال است تحت مراقبت ایشان است خیلی کارشون خوبه
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.