
داخلی
همدان
حضوری
همدان
تلفنی
متنی
تخصص
داخلی
کد نظام پزشکی
66290
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر علی عباسی در همدان
تلفن مطب
239 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
11 آبان 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام ایشون بسیار دکتر حاذق وبا تجربه ای هستن من چندین بار به ایشون مراجعه داشتم ودرباره بهترین نتیجه رو گرفتم الان هم برای چسبندگی روده که مربوط به عمل قبلم بود که دکتر زمانی عملم کرده بود به ایشون مراجعه کردم وتحت درمان قرارگرفتم
کاربر پذیرش 24
09 بهمن 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام اقای دکتر بادقت بررسی کردن سونوگرافی بنده رو وبرام دارو نوشتن وسی تی اسکن وکمتراز نیم ساعت ویزیت شدم و منشی ایشون خوش برخورد وخوب بودن درکل راضی بودم مهارت آقای دکتر عالیه بنده چندین بار به ایشون مراجعه داشتم
کاربر نوبت
07 اردیبهشت 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام بنده سیدمصطفی هستم ازدمق همدان دوستان اقای دکتر به نظر بنده یکی ازبهترین دکتر های شاید ایران بگم باشه تو بیماری هم که شاید تخصصش نباشه میتونه درمانت کنه واقعا خوبه من وخانواده ام راضی هستیم خداخیرش بده
کاربر نوبت
13 تیر 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار مهربان و دلسوز هستن و زمان مناسبی برای معاینه بیمار در نظر میگیرن.در کمال تواضع حتی روزهای تعطیل و زمان غر اداری پاسخگوی سوالات بیماران هستند.با سرعت مشکل بیمارم شناسایی و شروع به درمان شد
کاربر نوبت
07 خرداد 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل معده داشتم والان هم تحت درمان خدارو شکر و به لطف دکتر خوب با تجربه و تشخیص عالی ایشون در وضعیت بسیار عالی هستم ایشون بسیار دکتر خوب پیگیر و با اخلاق هستن خدا بشهون سلامتی و تن درستی بده
س
سمیه صادقیان
کاربر پذیرش 24
16 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
بسیار دکتر با اخلاق و باحوصله خوب گوش میکند خوب توضیح میده تشخیص درسته بخاطر اینکه خوب تمام علائم رو می پرسه و گوش میکنه کمی روند راه اندازی طولانیه وگرن ایرادی نداره
ز
زینب یوسفی
کاربر پذیرش 24
13 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
1
آقای دکتر خیلی بی اعصابه. نباید بی احترامی کنن به مریضا. خوب بالاخره مریض از بیماری خودش ناراحته سوال که میپرسه با بی احترامی جواب بیمار و میده....
کاربر نوبت
06 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سرطان سینه دکتر بسیار باتجربه و فوق العاده باسوادالان سه ساله مادرم رو عمل کرده فقط چهار ماه یه بار برا معاینه میریم پیشش
کاربر نوبت
10 فروردین 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل گوارشی داشتم، ایشون داروهای مناسب معرفی کردن، نتیجهی خوبی گرفتم، خدا حفظشون کنه خیلی هم خوش اخلاق و با حوصله هستن
کاربر نوبت
21 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خسته نباشید من تنگی نفس داشتم سرفه شدید داشتم پیش چندتا دکتر رفتم خوب نشدم ولی اینجا خوب شدم
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی