
داخلی
همدان
حضوری
همدان
تلفنی
متنی
تخصص
داخلی
کد نظام پزشکی
104044
⮜ بیوگرافی
متخصص بیماری های داخلی . گوارش . غدد . ریه
ریاست بیمارستان سینا همدان
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر مهدی رضوان
تلفن مطب
1095 دیدگاه
و
ویدا حسین پناهی
کاربر پذیرش 24
18 اردیبهشت 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سالهاس که از دیابت و کم کاری تیروئید رنج میبرم.هر چی دکتر که اسمی داشته و ازش تعریف کردن من رفتم ولی هیچ حوابی نگرفتم وبدتر شدم تا اینکه چندنفر از اقوام وآشناها توسط ایشون ویزیت و درمان شدن و من هم رفتم.خداازش راضی باشه.برای اولین باره که قندخونم به 100 الی 120 رسیده.قبلا هیچوقت از 250پایینتر نمیومد و بین 259تا500متغییر بود.... تیرویید هم باید آزمایش بدم ولی حس میکنم خیلی بهتر شدم.سه ماه دیگه بازم میرم وببینم چقد بهتر شدم..بهترسن دکتریه که تا حالا رفتم پیشش.
آ
آمنه جلیلوند
کاربر پذیرش 24
11 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
1
با دیورتیکول مزمن اثنی عشر و فتق هیاتال مراجعه کردم پزشک اصلا آندوسکوپی آزمایش و سونوگرافی دو ماه منو نگاه نکردن و برام آزمایش مجدد نوشتن من گفتم هیچ سابقه فشار خون قند خون در خودم و خانواده ام ندارن آزمایش ها اصلا نگاه نکردن بهم گفتن شما مشکوک به قند و فشار خون هستید که اصلا صلاح ندونستم نه آزمایش ها را انجام بدم و نه دیگه مراجعه کنم چون با بیماری مشخص رفتم و قصد ندارم ازاول برا تشخیص و توضیح واضحات مراجعه کنم و بیخودی هزینه کنم
ز
زینب عنایتی حمید
کاربر پذیرش 24
24 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتربسیارباتجربه ومتین هستن بادقت ب حرفهای مریض گوش میدن میکروب معده دارم تحت نظرایشون هستم ودارو میگیرم فعلا ایشان برایم آندوسکوپی انجام دادن اصلااذیت نشدم منشی های خوبی ندارن فکر میکنن اونادکترن اصلابه آدم توجه نمیکنن یکیشون گویاخواهرزاده آقای دکترهستن ولی بعیدمیدونم خیلی بی شخصیت تشریف داره اینطور آدمااعتباردکترم میبرن زیرسوال ممنون پیگیری کنیدآقای دکترعزیز
کاربر پذیرش 24
02 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
کبد چرب گرید 3 با آنزیم های کبدی بسیار بالا داشتم که توسط یکی از دوستان با دکتر رضوان آشنا شدم و توسط ایشان مداوا شدم الان گرید کبدم به یک رسیده و آنزیم های کبدم درمان شده در ضمن من چربی خون داشتم و قند خونم در مرز بود که به لطف خدا و تشخیص و مداوای بسیار عالی آقای دکتر رضوان مداوا شدم. در ضمن ایشان و همکارانشان بسیار برخورد خوبی با مراجعه کنندگان دارند.
کاربر پذیرش 24
18 اسفند 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوبی بود فقط ی مشکل بزرگی داشت برا خانمم داروهای خیلی گرونی نوشت بدون در نظر گرفتن شرایط بنده و یا سوالی که این داروها گران است آیا میخوای بنویسم من برا فشار و دیابتم مراجعه کرده بودم متاسفانه داروی فشار فراموش کرد بنویسه برگشتم که بگم بنویسه گفتن دکتر رفت مجبور شدم خودم آزاد بگیرم و منشی بداخلاقی داشت و با همه مراجعه کنندگان برخورد بدی داشت
ف
فاطمه رحمتی
کاربر پذیرش 24
23 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
واقعاپزشک حاذقی هستند کلی وقت میذارن.چقدر با آرامش وصبوری جواب بیمار رو میدن منشی خیلی خوب وبا اخلاقی هم دارن.مشکل کم کاری تیروییددارم که با تجویز ایشون نرماله درصورتیکه پزشک غدد هم مراجعه کردم و نتونستن کنترل کنن ایشون با تجویز درست و بهترین داروها به بنده کمک کردن وچندنفراز آشنایان هم بخاطردیابت مراجعه کردن عالی بودن دکتر.درپناه حق باشن
م
معصومه داودپور
کاربر پذیرش 24
02 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
در قیاس با سایر مطب ها و مراکز هم امکانات رفاهی خوبی داره و هم برخورد پرسنل و منشی ها خوب و کاملا پاسخگو به سوالات هستند،رفتار جناب دکتر هم قابل تقدیر و تشکر هست بخصوص دقتی که در نحوه درمان دارند و همچنین آرامش و حوصله ای که برای بیار به خرج میدهند ،شخصا سپاس گذارم و حدود 6 سالی هست برای درمان های مختلف به ایشان مراجعه میکنم.
م
مرجان نصرتی
کاربر پذیرش 24
27 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
با سلام از رفتار بسیار با محبت ودلسوزانه دکتر که برای هر بیماری وقت میگذارد و با دقت بسیار درمان هر بیماری را درمان میکند بسیار سپاسگزارم در این مدت دوسال که تحت نظر ایشان هستم الحمدالله کبد چرب ،قند خون،کم کاری تیروئید و....کنترل شده و خیلی خوب شده ام .انشاالله عاقبت به خیر بشود. رفتار منشی وی هم بسیار خوش برخورد میباشد.
م
محمد حسینی
کاربر پذیرش 24
20 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
نظر امثال من بیشتر میتواند جنبه عاطفی و نشٱت گرفته از رابطه انسانی و اخلاق مدار آقای دکتر باشد، از طرفی حضور من بعنوان بیمار مۊید اثر و نتیجه مثبت،همچنین رضایت خاطر از اعتمادی که به ایشان کرده ام ،وصد البته رضایت از نتیجه مراجعات قبلی اینجانب از نتیجه نسبی ، برای آقای دکتر رضوان، آرزوی توفیق روز افزون دارم،
ا
افروز کاووسی مظفر
کاربر پذیرش 24
26 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4
واقعا دکتر بی نظیری هستند ، برای بیمار وقت میگذارند ، تشخیصشون دقیق هست ، در مطب آندوسکوپی با بیهوشی هم خودشون انجام میدن ، داروهایی هم که تجویز میکنند واقعا درمان کننده است بهترین دکتر، فقط روی حرف زدن همراه و توضیحاتشون حساس هستند و خود بیمار باید فقط توضیح بده روی این مورد دقت کنید و وسط حرف نپرید
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی