
داخلی
همدان
حضوری
همدان
تلفنی
متنی
تخصص
داخلی
کد نظام پزشکی
79519
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر طهماسب تقی زاده ایرانی در همدان
تلفن مطب
63 دیدگاه
ا
اسماعیل درگاهی
کاربر پذیرش 24
27 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
با عرض سلام واحترام درگاهی هستم من نزدیک دوسال معده درد سرگیجه حالت تهوع داشتم زیاد دکتر رفته بودم تشخیص نمیدادن اقای دکتر بااندوسکپی مشکل من گفت معدام دوتا زخم داشت الانم تحت درمانم خیلی دکتر باتجربه تشخیص درست بااخلاق باحوصله هستن از خداوند مهربان بزرگ میخوام همیشه به خودشو خانواداش سلامتی بده
س
سمانه حسینی لیاقت
کاربر پذیرش 24
30 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.33
مادرم بیمار ایشونه و همیشه دعاگوشونیم.هیج جا تشخیصشون مثه ایشون در مورد مادرم درست نبود و هروقت بمشکل میخورن فقط اصرار دارن تحت نظر ایشون باشه نه دیگری. از تهران حتی میاریم اونجا چون اینجا مطلقا تشخیصشون مثه دکتر تقی زاده نبود. برخی اقوام مریضشون هستن و همگی راضی.
ا
اسماعیل درگاهی
کاربر پذیرش 24
22 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
من دوسال مشکل معده دارم زیاد دکتر رفته بودم ولی خوب نمیشدم رفتم خدمت اقای دکتر مشکل منو گفت دوبسته قرص داده کمی خوبم برام اندوسکپی نوشته خیلی دکتر خوش اخلاق وکار بلد بودن نمیدونم چجوری ازایشان تشکر کنم
کاربر نوبت
21 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
۷ سال مشکل زخم مری و ورم مری داشتم وهرسری پیش یه دکتر وهربار دارو های الکی بهم دادن برای بار اول پیش دکتر تقی زاده اومدم و مشکلم رو فهمید وخداروشکر یه ماه حالم بهتر از قبله دکتر عااااالی و با حوصله ی هستن
کاربر پذیرش 24
09 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر تقی زاده پزشک خوب و با حوصله و مودبی هستن که برای بیمارانش خیلی وقت میزارن و خیلی خوب گوش میدن من ازشون متشکرم
کاربر نوبت
25 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
باسلام،بالغ بر ۱۰ سال مشکل گوارشی داشتم طی مراحل مختلف طبابت و رمانی الحمدالله ۹۰ درصد بهترم
س
سهیلا اکبری منظم
کاربر پذیرش 24
24 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
اینکه خیلی با حوصله به حرف بیمار گوش میدن و اطلاعات کافی هم به بیمار میدن بسیار ارزشمنده
کاربر نوبت
05 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
مشکل زخم معده و یبوست داشتم. با آندوسکوپی و تشخیص دقیق و تجویز ایشان خیلی خیلی بهتر شدم
م
ميترا ساعتی
کاربر پذیرش 24
17 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی پزشک محترم و مهربانی هستند و برخورد فوق العاده ای دارند و خیلی واضح توضیح میدن
کاربر نوبت
13 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
ناراحتی ریه داشتم و مدام سرفه می کردم که با یه نسخه ایشان کاملا درمان شدم.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی