
متخصص زنان، زایمان و نازایی
ارومیه
حضوری
اولین نوبت خالی: هماکنون
ارومیه
100,000تومان
تخصص
زنان، زایمان و نازایی
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
30229
*** لازم به ذکر است اختلاف مبلغ ویزیت در مطب به صورت حضوری از شما دریافت خواهد شد ***
هیستروسکوپی
آی یو آی (IUI)
میومکتومی (برداشتن فیبروم)
بیوپسی دهانه رحم
چکاپ بارداری
هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)
سزارین
لاپاراسکوپی فیبروم رحم
افتادگی رحم
خونریزی رحم
مطب دکتر کتایون برادران نخجوانی در ارومیه
تلفن مطب
153 دیدگاه
ز
زهرا
کاربر دکترتو
28 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
خیلی پزشک خوب و خوش اخلاق و با تجربه و حساس به مریض هاشون هستن منتهی زمان انتظار تو مطب خیییلی زیاده و مخصوصا برا باردار ها که ماه های اخرشون هست نشستن های طولانی مدت خیلی اذیتمون میکنه....
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
19 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خوش اخلاقی هستن خیلی کار بلد خیلی وقته خودم تحت نظر ایشون هستم تو چهارده سالگی کیست خونم ترکیده بود با درمان درد درست شد بعد تو بارداری تحت نظر ایشون بود خدا ازشون راضی باشه
پ
پویا
کاربر دکترتو
30 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام از هر نظر عالی هستن رفتار اخلاق هر چی بگم کم گفتم واقعا ممنوم ازشون لطفی که کردن رو هیچ وقت فراموش نمیکنم خدا بهشون همیشه سلامتی بده و لبشون همیشه خندان خوش باشه
م
محمدحسین
کاربر دکترتو
11 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
1
نوبت اینترنتی گرفتن مسخره ای بیش نیست.۲۰ت هم دادیم که ساعت ۱۷۳۰ مطب باشیم،اما وقتی رسیدیم قبل ما ۲۰نفر منتظر بودن. بهمون هم گفتن اولویت ویزیت با افراد حضوری هست
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
29 اردیبهشت 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار راحت نوبت ویزیت گرفتم ،دکتر بسیار حاذق و نکته مثبت معاینه ی تک تک بیماران برخلاف یک سری از متخصصان که چند نفر باهم ویزیت میشه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
05 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر بسیار باحوصله و باسواد و مودب هستند در بیمارستان ها همیشه حامی مریضاشون هستند هیچ کادری نمیتونه بی احترامی به مریضاشون بکنه
ص
صالحه
کاربر دکترتو
07 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا عالی و با تجربه من اولین بارم بود با معرفی یکی از دوستانم با ایشون آشنا شدم و به همه توصیه میکنم از تجربیاتشون استفاده کنن
کاربر نوبت
05 آذر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
خودشون عالی هستن،فقط منشی بی نظم دارن که باعث میشه یه خانم حامله ساعتهااااامعطل بمونه،وودرنهایت خیلیها امتناع میکنن از رفتن
کاربر نوبت
15 خرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر باتجربه ایهستن رحم مادر م روعمل کردن کارش فوق العاده بوداخلاق خوبیم داره خانم متین وباحجابی هستند خداحفظشون کنه
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
26 شهریور 1403
این پزشک را توصیه میکنم
2
چکاپ بعد از سقط دکتر عالی بود از همه نظر من معروف ترین دکترای شهر هم مراجعه کرده بودم ولی خانم نخجوانی عالی ترین هستند
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.