
متخصص زنان، زایمان و نازایی
ارومیه
حضوری
اولین نوبت خالی: 1 ساعت دیگر
ارومیه
100,000تومان
تخصص
زنان، زایمان و نازایی
درجه علمی
متخصص
کد نظام پزشکی
112579
هیستروسکوپی
آی یو آی (IUI)
میومکتومی (برداشتن فیبروم)
بیوپسی دهانه رحم
چکاپ بارداری
هیسترکتومی (عمل برداشتن رحم)
سزارین
لاپاراسکوپی فیبروم رحم
افتادگی رحم
خونریزی رحم
مطب بلوار مولوی
تلفن مطب
144 دیدگاه
ل
لاله
کاربر دکترتو
02 آذر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر با توجه به سوالات مختلفی که از بیمار انجام می دهند پی به بیماری مریض برده و نسبت به درمان آن اقدام می کنند و داروهای موثری را می نویسند . هر چند تجربه اول ما از این خانم دکتر بود ولی در همون روز اول داروها اثر خوبی داشتند .
کاربر نوبت
10 اردیبهشت 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر خیلی خوبی هستن من که راضیم اولین درمانم رو ایشون با یه نسخه انجام دادن فقط مشکلشون تو نوبت دهی منشی که دو ساعت باید بشینی تا بری تو بااین حال که نوبت گرفتی یکی هم اتاق لیزر و اتاق سونو یکی شده یعنی نگرانیم بیشتر از این موضوع
کاربر نوبت
28 مرداد 1400
این پزشک را توصیه میکنم
5
راضی بودم از مراجعه به خانم دکتر چون خیلی دقیق و باحوصله به مریضشون میرسن مثل اکثر دکترها دو دیقه ای هم ویزیت هم معاینه نمیکنن با اخلاق هم هستند از شون نتیجه هم گرفتم
م
مهناز
کاربر دکترتو
11 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای بار دوم هنگام بارداری تحت کنترل خانوم دکترم واقعا تشخیص و درمانشون بی نظیره وقت و حوصله زیادی هم برای معاینه خرج میکنن یه دنیا ممنون از خانوم دکتر عزیز❤️
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
24 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار پزشک با تجربه و خوش اخلاقی هستن و صمیمانه با بیمار برخورد میکنن و خیلی خوب راهنمایی میکنن به نظر من بی نظیر هستن و تشخیص بسیار عالی دارن
کاربر نوبت
26 آذر 1399
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر خیلی با صبر و حوصله به مریضهاشون میرسن و دقیق من مشکلی داشتم که با مراجعه به خانم دکتر خوب شدم ممنون از دقت در کارشون
م
معصومه
کاربر دکترتو
09 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار صبور پر حوصله و با دقت وزیت انجام شد از همه مهمتر اخلاق و برخورد خوب ایشون با من بود که باعث ایجاد آرامش در من شد
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
22 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
زمان خیلی خوبی رو برای گرفتن شرح حال صرف میکنن. رفتارشون هم بسیار محترمانه و دلسوزانس ، در کل پیشنهاد میکنم
ف
فهیمه
کاربر دکترتو
03 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانمم کیست تخمدان داشت 6سال باردار نمیشد تا این که پیش خانم دکتر اومدیم الان یه پسر دارم بچه دومم تو راه هست
کاربر نوبت
26 مهر 1400
این پزشک را توصیه میکنم
2.5
تخمدان پلی کیستیک دارم یک ماه درمان رو با دکتر شروع کردم فعلا نمیتونم نظر بدم اما دکتر دلسوزی هستن
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.