
دندانپزشکی
سیرجان
حضوری
سیرجان
تلفنی
متنی
تخصص
دندانپزشکی
کد نظام پزشکی
147953
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب دکتر سحر دادالهی ساراب
تلفن مطب
22 دیدگاه
کاربر پذیرش 24
07 مهر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دادالهی بنظر من یکی از بهترین و با تجربه ترین دکترای دندان پزشکی سیرجان هستند و موقعی که به مطب ایشان مراجعه میکنید جوری محترمانه و خوش برخورد هستند که ادم یادش میره واسه چه کاری اومده بود.البته منشی شون هم واقعا عالی و خوش برخورد بودن.ای کاش تمامی دکترای این میهن عزیزمان ایران همچون خانم دادالهی با تجربه و خوش برخورد و مهربان بودند.
س
ساره علوی
کاربر پذیرش 24
22 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
عالی بود هم بهداشتی بود هم اینکه سر وقت کارم رو انجام دادن خانم دکتر بسیار خوش رو بودن هم منشی هم خانم دکتر و دکتر کاملا حرفه ای هستن و با اینکه من فوبیای دندان پزشکی داشتم با نهایت آرامش از لحاظ روحی برام دوتا دندانم رو همزمان با دلسوزی کامل هر کاری از دستشون بر میومد درست کردن و ازشون سپاسگزارم
کاربر پذیرش 24
08 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر خیلی بادقت کارشونو انجام میدن ومن خیلی خیلی ازشون راضی هستم امیدوارم همیشه تو کارشون موفق باشن بسیار دکتر خوش برخورد و عاالی هستن
کاربر پذیرش 24
05 بهمن 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن و به حالات روحی و جسمی بیمار بسیار توجه دارند و استرس بیمار رو با اخلاق و برخورد خیلی خوبشان برطرف می کنند
کاربر پذیرش 24
04 شهریور 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای من تمیزی مطب و ارائه کار تمیز و بهداشتی خیلی مهم بود که خانم دکتر همه را یک جا داشت دستتون درد خانم دکتر من همه جا مبلغ شما خواهم بود
م
مینا حیدری
کاربر پذیرش 24
14 اسفند 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خیلی عالی همه چیز .رفتار کاملا محترمانه .واقعا یه دکتر اول با نحوه رفتارش با مریض شناخته میشه .انشالله زنده باشن.منشی هم خانم خوب ومحترم
ف
فرهاد صالحی
کاربر پذیرش 24
28 دی 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
رفتار خوب و مناسب دکتر و پرسنل و وقت گذاشتن برای بیمار و توضیح دادن کامل برای بیمار. تشکر از دکتر
ج
جبار شهابی
کاربر پذیرش 24
08 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
همه چی عالی بود خوش رفتار خوش برخورد پرسنل باشخصیت و مودب ممنون از کارتون و رفتارتون
ر
راحله شرفی
کاربر پذیرش 24
29 دی 1401
این پزشک را توصیه میکنم
4.67
سلام ،همه چیز عالی خوش اخلاق و با امکانات کامل فوق العاده پزشک با حوصله ای بودن
س
سارا صمدی
کاربر پذیرش 24
10 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای دخترم عصب کشی کردند واقعا حرفه ای و با اخلاق بودند.دخترم اصلا درد نداشت.
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.