طبیبی نو
doctor profile picture

دکتر مرضیه نایینی

دندانپزشکی

تهران

5

(36)

36 دیدگاه
بدون پرسش و پاسخ

معرفی

خدمات

اطلاعات تماس

گالری

نظرات

پرسش و پاسخ

نوع مشاوره را انتخاب نمایید:

ویزیت

حضوری

اولین نوبت خالی: 30 خرداد - 14:00

تهران


350,000تومان

مشاوره

تلفنی

اولین نوبت خالی: 30 خرداد - 14:00

15 دقیقه گفتگو


350,000تومان

درباره دکتر مرضیه نایینی

تخصص

دندانپزشکی

کد نظام پزشکی

169520

تمام تلاشم برای حفظ دندانهای شماست.

از دست رفتن حتی یک دندان افسوس بزرگی برایم خواهد بود.

خدمات

لمینت دندان

پولیش دندان

بلیچینگ دندان (سفید کردن دندان)

دندان مصنوعی

پرکردن دندان

پروتز ایمپلنت

جرم گیری دندان

روکش ایمپلنت

عصب کشی دندان

کامپوزیت دندان

روت کانال

اطلاعات تماس

زعفرانیه

تهران، خیابان زعفرانیه (شهید فلاحی)- سه راه آصف ( اعجازی) - پلاک 22 - ساختمان مدرن زعفرانیه- طبقه 6 - واحد H

تلفن مطب

شریعتی

تهران، بالاتر از چهار راه قصر- نبش کوچه جهاد-پلاک838 طبقه دوم

تلفن مطب

امتیاز و دیدگاه کاربران

5

(بر اساس نظر 36 بیمار)

رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)

5

اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده

5

مهارت پزشک در تشخیص و درمان

5

فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل

5

شرایط محیط مطب و اتاق انتظار

5

امکانات رفاهی مطب

5

36 دیدگاه

ر

رضوان اشوبی

کاربر طبیبی نو

16 آبان 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام.خانوم دکتر دست گلت درد نکنه.هم ادم شیفته اخلاقت میشه هم اینکه نتیجه کار جوری شده که هرکی میبینه فقط کف میکنه.از ذوزی که پیش شما لمینیت کردم هیچ کس نفهمیده اما همه گفتن یه تغییری کردی که نمیدونستن چه تغییریه.این ینی کار نچرال.مرسی اینقدر سرتایم برام وقت گذاشتین و ممنونم بابت رفتار خوب همکاران محترمتون و اقای دکتر نایینی که ایشالا ایمپلنت مادرم رو هم زحمتشو ایشون بکشن.من شما رو به همه معرفی میکنم.من دکتر زیاد ندیدم اما اگه دکتری هست که تبحر شماو رفتار خوب شمارو داشته باشه بهش میگن دکتر وگرنه که همه باید شمارو تجربه کنن تا بفهمن دندونپزشکی نه تنها ترس نداره بلکه کیف میده.

1

0

ا

احسان نایینی

ادمین

28 آذر 1404

سپاس خانم اشوبی جان

می‌پسندم

نمی‌پسندم

کاربر طبیبی نو

15 آبان 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام خانم دکتر.منو شناختین.من همکلاسیتون در دانشگاه تهران هستم در رشته مامایی.داشتم سرچ میکردم صفحتونو اینجا پیدا کردم.بسیار خوشحالم که مسیری که همیشه دربارش حرف میزدین رو رفتین.یادمه میگفتی من برای مامایی نیستم.عاشق دندونپزشکیم.اگه بتونم شمارتونو داشته باشم بسیار خوشحال میشم که بتونم بیام ببینمتون.قطعا میدونم همونقدر وسواس و مسیولیت پذیری که در زایمانهای دانشگاه داشتین الان هم در دندونپزشکی دارید.حتما خدمتتون میرسم.همیشه از دندونپزشکی میترسیم اما الان لحظه شماری میکنم برای دیدن دندونپزشک.

1

0

ا

احسان نایینی

ادمین

28 آذر 1404

عزییییییزم

می‌پسندم

نمی‌پسندم

م

میرسجاد حسینی

کاربر طبیبی نو

15 اسفند 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

با تشکر فراوان و خسته نباشید به این مجموعه و اللخصوص خانم دکتر و برادر محترمشان دکتر نائینی به همه پیشنهاد میکنم فقط یکبار امتحان کنند چون واقعن ماهرانه،مهربانانه و دلسوزانه کار میکنند!! به جرات میگم از بهترین دندانپزشکان ایران و حتی خاورمیانه هستند!چون بارها دیده و شنیده ام که بیماران از خارج کشور زیاد مراجعه میکنند و همه راضی و خشنود از مطب ایشان میروند

می‌پسندم

نمی‌پسندم

ا

احسان نایینی

ادمین

28 آذر 1404

سپاس ازمحبت شکا سجاد جان

می‌پسندم

نمی‌پسندم

ف

فریده ابطحی

کاربر طبیبی نو

20 فروردین 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

سلام . واقعا ممنون از خانم دکتر. من لمینت فک بالا رو پیششون انجام دادم بسیار کارشون عالی و با کیفیت هست قطعا برای فک پایین هم پیششون میاد. با اخلاق مهربون و دوستانشون محیط مطب رو ارامش بخش کردن توی مطبشون دیگه دندون درست کردن کار پراسترسی ب نظر نمیاد. واقعا ممنون که خنده‌ام رو زیبا کردید

می‌پسندم

نمی‌پسندم

ا

احسان نایینی

ادمین

28 آذر 1404

سلام واحترام.ممنون از محبت شما خانم ابطحی عزیز

می‌پسندم

نمی‌پسندم

م

ملیحه ملک

کاربر طبیبی نو

02 اسفند 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

مطب محیطی آرام و زیباست خانم دکتر با صبر و حوصله. و آرامش ابتدا به تشخیص و و بعد توصیه می‌پردازند و در تمام مراحل کار برای بیمار توضیح میدن که چه کاری براش انجام شده احتمالات و عوارض رو بعد از کار رو کامل میگن و تا کنون از مراجعه به مطب ایشان رضایت داشته ام

1

0

ا

الهه طاهری

کاربر طبیبی نو

24 شهریور 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خیلی خیلی دوسشون دارم، کارشون که عالیه. حساسیت و دقتی که توی کار دارن بی نظیره، اخلاق و رفتار و احترامی که به مریض میزارن که دیگه حرف نداره. خلاصه که مرسی دکتر خوشگلم که هستی و من با خیال راحت دندونامو میسپارم بهت❤️

می‌پسندم

نمی‌پسندم

ا

احسان نایینی

ادمین

24 شهریور 1404

ممنون الهه عزیزم.شما دندونات بسیار خوب و خودتم خیلی خوب ازشون نگهداری مینکنی.امیدوارم همیشه لبت خندان و سلامت باشی.

می‌پسندم

نمی‌پسندم

ا

احسان نایینی

ادمین

28 آذر 1404

ممنون الهه عزیزم.شما دندونات بسیار خوب و خودتم خیلی خوب ازشون نگهداری میکنی.امیدوارم همیشه لبت خندان و سلامت باشی.

می‌پسندم

نمی‌پسندم

م

مهسا راعی

کاربر طبیبی نو

20 بهمن 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

دکتر نائینی کارشون عالیه و حرف نداره من پیش ایشون چند تا عصب کشی انجام دادم و یک ذره هم دردی رو حس نکردم :> (خیلی میترسیدم برای انجام این کار ولی ایشون خیلی حرفه‌ای پروسه درمانم رو انجام دادن) حتما پیشنهاد میکنمم🤍

می‌پسندم

نمی‌پسندم

م

مسلمی

کاربر طبیبی نو

12 دی 1403

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

هر چی از خفن بودن کار پزشک های این کیلینیک بگم کم گفتم یه تیم کار بلد و حرفه ای بهترین تجربه ی من این بود لمینت هام رو پیش خانم دکتر عزیز و دوستداشتنی انجام دادم و بینهایت از کارشون راضی ام

می‌پسندم

نمی‌پسندم

ا

احسان نایینی

ادمین

15 اسفند 1403

تو هیچوقت برام فقط دستیار نبودی و نیستی.جای شما تو قلب منه دخترم.

می‌پسندم

نمی‌پسندم

م

مجید هاشمی

کاربر طبیبی نو

08 تیر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

کار خانم دکتر و اخلاق ایشان بسیار عالی و خوش برخورد بودند رضایت کامل دارم و پیشنهاد میکنم درمان و زیبایی هاتون را به ایشان بسپارید

می‌پسندم

نمی‌پسندم

ا

احسان نایینی

ادمین

28 آذر 1404

سلام واحترام.ممنون از محبت شما اقای هاشمی عزیز

می‌پسندم

نمی‌پسندم

ش

شهرزاد گهرور

کاربر طبیبی نو

11 تیر 1404

این پزشک را توصیه می‌کنم

5

خانم دکتر نائینی بسیار حرفه ایی و با دقت هستند تنها دکتری که پیششون احساس استرس نداشتم و تیم بسیار منظم و حرفه ایی دارند. عالی عالی

می‌پسندم

نمی‌پسندم

ا

احسان نایینی

ادمین

28 آذر 1404

سلام واحترام.ممنون از محبت شما شهرزاد عزیزم

می‌پسندم

نمی‌پسندم

پرسش و پاسخ

مایلم سوالم برای پزشکان دیگر هم ارسال گردد تا سریعتر پاسخ دریافت کنم

پاسخ دکتر به صورت خصوصی فقط برای من قابل مشاهده باشد

بدون پرسش و پاسخ


سوالات متداول

سؤالات شما، پاسخ‌های شفاف ما

ثبت‌نام در طبیبی‌نو بسیار ساده است. کافی است وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را به‌عنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال می‌شود و می‌توانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

بیمار

بیمار

جستجو، رزرو آنلاین و ثبت تجربه درمانی در چند دقیقه

ثبت نام
پزشک

پزشک

وقت بیماران، پرونده‌ها و امور مالی را در یک پلتفرم ساده مدیریت کنید

ثبت نام
کادر درمان

کادر درمان

عضو شبکه مراکز درمانی شوید و فرصت‌های کاری تازه را پیدا کنید

ثبت نام
مراکز درمان و دارو

مراکز درمان و دارو

نوبت‌دهی، پرونده‌ها و تیم درمان را با ابزارهای طبیبی‌نو ساده‌تر کنید

ثبت نام

خانه

پزشکان

پروفایل

طبیب یاب