
فلوشیپ اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی)
آمل
حضوری
اولین نوبت خالی: 23 خرداد - 15:30
آمل
500,000تومان
تلفنی
اولین نوبت خالی: 23 خرداد - 15:30
15 دقیقه گفتگو
400,000تومان
تخصص
اقدامات مداخله ای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشنال کاردیولوژی)
درجه علمی
فلوشیپ
دانشگاه
علوم پزشکی تهران
کد نظام پزشکی
141245
ویزیت و معاینه قلبی عروقی
نوار قلب
اکوکاردیوکرافی و تست ارزیابی بیماری های قلبی
بررسی و ارزیابی فاکتورهای خطر قلبی عروقی
مشاوره قلبی قبل از عمل جراحی
مشاوره قلبی مادران باردار
آنژیوگرافی
آنژیوپلاستی و باز کردن عروق قلبی
واریس و اسکلروتراپی
کلینیک قلب دکتر عابدی
تلفن مطب
5
(بر اساس نظر 4 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
5
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
5
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
5
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
5
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
5
امکانات رفاهی مطب
5
4 دیدگاه
ر
ریحانه حقگو ملازمی
کاربر طبیبی نو
22 تیر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام خدمت جناب دکتر.اولا تعجب میکنم که چرا برای چنین متخصص فروتن و انسانی کسی نظری نداده.چرا که من که یکبار به دلیل حادثه برای مادرم در امل به طور تصادفی خدمت ایشان رسیدم کلینیکشان بسیار شلوغ بود.اما اینکه کسی احساس مسیولیت برای نظر دادن برای این فرشته را نکرده بسیار تعجب برانگیزه.من ساکن تهرانم و مادرم متخصص ویزه خودش را دارد.اما در سفری که در دوران جنگ به امل داشتیم در حالیکه بسیاری از پزشکان فعالیت نمیکردند ایشان در حال خدمت به مردم بوند.از این مهمتر بسیار فروتنانه پرونده درمانی و مراقبتی مادرم را مطالعه کردند و حتی با پزشک متخصص مادرم تلفنی صحبت کردند و با مشورت ایشان و نظر خودشان طرح درمان تجوی زکردند که این نشان فروتنی بسیار جناب عابدی میباشد.احساس وظیفه کردم این نظر را به اطلاع تمامی کسانی که ایشان را نمیشناسند برسانم تا بدانند که پزشکانی هستند که هم انسانند و هم متخصص.قدردان محبت شما هستیم جناب دکتر.سلامت و در پناه خدا باشید.
2
0
ج
جمشید عابدی لفورکی
دکتر
25 تیر 1404
لطف شماس سلامت و پاینده باشین💐🙏
1
0
ت
ترانه سلطانی
کاربر طبیبی نو
01 آذر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
آقای دکتر خیلی رفتار محترمانه و حرفه ای داشتند با دقت پرونده همسرم رو بررسی کردند تشخیص عالی برای استنت گذاری داشتند و بسیار صبورانه رفتار میکنند اجرشون با خدا
میپسندم
نمیپسندم
آ
آرمان رستمی
کاربر طبیبی نو
06 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
برخوردشون بسیار با حوصله و محترمانه ست، زوند درمان پدرم خداروشکر داره عالی پیش میره 🌹 جناب دکتر متشکرم 🌹🌹
1
0
تلفنی
اولین نوبت خالی: 23 خرداد - 15:30
15 دقیقه گفتگو
400,000تومان