
دندانپزشکی
همدان
حضوری
همدان
تلفنی
متنی
تخصص
دندانپزشکی
کد نظام پزشکی
194622
⮜ بیوگرافی
نوبت اخذ شده در سایت پذیرش 24 صرفا جهت معاینه میباشد.
توجه : نوبت درمان پس از معاینه تعیین میشود.
روزهای کاری :
شنبه تا چهارشنبه عصرها از ساعت ۱۵ الی ۱۹
شنبه تا پنجشنبه صبح ها از ساعت ۱۰ الی ۱۳
امکان پرداخت اقساطی با چک صیادی
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب دکتر احسان ریحانی
تلفن مطب
71 دیدگاه
ع
عنایتی ضمیر .
کاربر پذیرش 24
01 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا دکتر عالی هستند ،من هم دندان عقل پیششون جراحی کردم هم دندان عصب کشی کردم هم دندان ترمیم کردم هم جرمگیری انجام دادم درد هم بعد از جراحی یا عصب کشی نداشتم ،بسیار خوش اخلاق هستند و کارشون رو واقعا به نحو احسنت انجام میدند علاوه بر این ها منشی و دستیار های خیلی خوش اخلاق و خوش برخوردی هم دارند
ع
علی شجاعی
کاربر پذیرش 24
24 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
با توجه به اینکه کامنت دیگران را دیده ام اقای دکتر ریحانی را برای عصب کشی دندان شماره ۷ خودم، انتخاب کردم. بسیار حرفه ای، خوش برخورد و متین بودند. از کار ایشان هم واقعا راضی بودم و با کمترین درد ممکن به سرانجام رساندند. این کامنت را گذاشتم که دیگران هم بدانند و کمگی برای انتخاب بهتر آن ها باشد.
ز
زهرا همراهی
کاربر پذیرش 24
29 بهمن 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من ازآقای دکترریحانی بسیاربسیارراضی ام ایشون برای من دندون عقل کشیدن وباوجوداینکه دندونم چهارشاخه بودوبسیارکاردشواری بود ومن خیلی میترسیدم امابااخلاق عالیشون بهم روحیه دادن وتونستن دندونم روبه راحتی بیرون بکشن به دوستان توصیه میکنم دندوناشون روباخیال راحت به دکترریحانی بسپرن
کاربر پذیرش 24
18 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا معلوم نیست دکترا چیکار میکنن. من برای کشیدن ریشه دندونم چندتا کلینیک رفتم همه میگفتن باید جراحی بشه! توی اینترنت جستجو کردم و آقای دکتر رو پیدا کردم ، ایشون عکس دندون منو دید گفت جراحی نمیخواد و توی پنج دقیقه خارجش کرد. کارشون عالیه و درجه یک هستن.
ع
عنایتی ضمیر .
کاربر پذیرش 24
02 آبان 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
عالی بودندمن هم دندان عقل پیششون جراحی کردم هم دندان عصب کشی کردم هم دندان ترمیم کردم هم جرمگیری ،بسیار خوش اخلاق مودب هستند و کارشون رو واقعا به نحو احسنت انجام میدند علاوه بر این ها منشی و دستیار های خیلی خوش اخلاق و خوش برخوردی هم دارند
ع
علی رضا معینی
کاربر پذیرش 24
20 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
همه چی عالی از مطب ایشان گرفته تا نحوه برخورد خود آقای دکتر و خانم منشی کاملا راضی بودم با حوصله و دقت کارشون رو انجام دادن من که اصلا متوجه ترمیم و کشیدن دندان عقل خود نشدم در ضمن همه سئوالاتم را جواب میدادن درجه یک بودن موفق باشن
م
میثم قاسمی
کاربر پذیرش 24
08 آبان 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
در مراجعه به پزشک اول محیط کاملا بهداشتی و پرسنل خوش برخورد نظرمو جلب کرد تبهر پزشک هم نکته مهم بعدی بود البته اینو هم در نظر داشته باشید که موادی که در ایران هست از کیفیت درجه دو و سه هست پس از پزشکان هیچ گله ای نداشته باشید
خ
خورشید کریمی
کاربر پذیرش 24
16 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا بی نظیرن اقای دکتر .من با توجه به نظرات رفتم پیش ایشون و با وجود ترسی که داشتم واقعا کارشون، برخوردشون عالی بود.عصب کشی و کشیدن دندان آسیاب که پوسیده بود بدون حتی یک ذره درد بعد جراحی هم درد نداشتم.
ا
ابوالفضل بیگلری
کاربر پذیرش 24
31 فروردین 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام بنده چندتادندانپزشک مراجعه کردم برای دندون عقلم همه دندون پزشک هاگفتندجراحی باید بشه ازنوسخت هم هست خدااقای دکترریحانی روخیربده بدون جراحی بدون هیچ دردی برام کشیدن کارشون حرف ندارد
م
مریم فلاح
کاربر پذیرش 24
07 مهر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من هیچ دکتری رو در تمام زندگیم ندیدم که مثل اقای دکتر صبور باشه و برای مریض وقت بزاره، هر چقدر از ادب و مهربانی و صبوری ایشان بگم کم گفتم کارش هم که عالیه، خدا انشالله عمرش بده
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.