
دندانپزشکی
همدان
حضوری
همدان
تلفنی
متنی
تخصص
دندانپزشکی
کد نظام پزشکی
176788
درمان ریشه_زیبایی_ترمیمی-روکش_اطفال-خدمات زیبایی و طراحی لبخند - کامپوزیت_بلیچینگ_
(نوبت شما صرفا جهت معاینه، ثبت راديوگرافی ، شرح درمان توسط پزشک و تعيين وقت درمان ميباشد.)
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب دکتر الهام صلاحی راد
تلفن مطب
22 دیدگاه
س
سارا امیرپور
کاربر پذیرش 24
15 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام واقعا خسته نباشید میگم به خانوم دکتر عزیزم ایشون خیلی دکتر با درایت و تجربه هستن.من دندونام اکثرا پوسیدگی دارن در حال درمان پیش ایشون هستم کارشون عالی هستش.ولقعا نا امید بودم چون قبلش پیش چند دکتر رفته بودم وبهم گفته بودن قدری پوسیدگیت زیاده بکش بره.اما خانوم دکتر واقعا با علم زیادشون تا الان 2تاشون رو درست کردن و همچنان تحت درمان هستم.خدایا شکرت.ممنونم اول از خداوند بعد خانوم دکتر عزیزم الهی همیشه در پناه خداوند سلامت باشن به موفقیتهای بالاتر تو کارشون برسن.
س
سارا امیرپور
کاربر پذیرش 24
09 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام من تازه روجوع کردم به مطب خانوم دکتر بسیار برخورد عالی دارن.به سوالات بادقت گوش میدن با دقت راهنمایی میکنن.و در درمان بسیار دقت به خرج میدهند. در حین تمیزی کلینیکشون و برخورد خوب منشی ایشان.راضی هستم.خانوم دکتر رو برای همه توصیه میکنم نکته دیگه اینکه ایشون متخصص دندون بچه هام هستن.میتونید بچه هاتون روهم پیش ایشون ویزیت کنید.در کل خیلی راضی هستم الهی شکر.براشون ارزوی موفقییت دارم
کاربر پذیرش 24
03 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وقت بخیر من مراجعه کرده بودم برای عصب کشی دندونم خیلی می ترسیدم ولی خانم دکتر خیلی مهربون بودند واصلاامپولی که زدند رو حس نکردم و موقع عصب کشی هم چیزی حس نکردم و دندانم مثل روز اولش شد . ترسم از دندانپزشکی دیگه از بینرفت و خانم دکتر رابه هرکسی که مثل من میترسه پیشنهاد میکنم
کاربر پذیرش 24
10 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
فوق العاده... طراحی لبخند انجام دادم پیش خانم دکتر با کمترین تراش و با ظرافت خاصی انجام دادن هرکسی میبینه باورش نمیشه چون دندانم قبلا خیلی نامرتب و زرد بود هر شش ماه هم رایگان برام پالیش میکنن بعد 4 سال مثل روز اوله هنوز
کاربر پذیرش 24
03 شهریور 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
برای طراحی لبخندمراجعه کردم بسیار اصولی و با حوصله هستند و اخلاقشون هم عالیه من از نتیجه کار راضی بودم ایشون رو پیشنهاد میکنم انشاالله همیشه بدرخشند
م
مائده رجبیان
کاربر پذیرش 24
11 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
سه تا دندون برای من درست کردند هم کارشون خوب بود و هم اخلاقشون . خیلی راضی بودم برای دخترم هم کار انجام دادند برخوردشان با بچه ها هم عالیه
ا
اکرم قانع
کاربر پذیرش 24
17 خرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر برای من ونیر انجام دادند، خیلی از کارشون راضی هستم. با دقت خاصی کارشون انجام میدن. کیفیت موادی هم که استفاده میکنند عالی هست.
م
منیره محتشم
کاربر پذیرش 24
04 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
رفتاربسیارعالی بود/خدمات خوب،رفتارکارکنان بسیار خوب بود خانم دکتر مهربون ودلسوز هستن کارشونم خوبه
ا
اعظم زرین
کاربر پذیرش 24
08 آذر 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
خانم دکتر بسیار باسواد و دقیق و حرفه ای هستند من و خانواده من از خدمات مطب ایشان بسیار راضی هستیم .
کاربر پذیرش 24
06 اسفند 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دندونم درد میکرد و ایشون با نهایت مهارت پر کردن بطوری ک نزدیک عصب بود اما به عصب کشیدنرسید
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی