
دکتری حرفهای دندانپزشکی
همدان
حضوری
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 10:30
همدان
100,000تومان
تلفنی
اولین نوبت خالی: 06 تیر - 10:30
15 دقیقه گفتگو
100,000تومان
تخصص
دندانپزشکی
درجه علمی
دکتری حرفهای
کد نظام پزشکی
116202
کشیدن دندان
روکش دندان
ایمپلنت دندان
کشیدن دندان عقل
پروفیلاکسی دندان
بستن فاصله بین دندان
درمان ریشه دندان کودکان (پالپکتومی)
طراحی لبخند
لمینت دندان
عفونت (آبسه) دندان
مطب دکتر نسرین علی زاده
تلفن مطب
5
(بر اساس نظر 8 بیمار)
رفتار حرفه ای پزشک (برخورد صبورانه و محترمانه)
5
اختصاص وقت و توضیحات کافی برای مراجعه کننده
5
مهارت پزشک در تشخیص و درمان
5
فرایند پذیرش و رفتار منشی و پرسنل
5
شرایط محیط مطب و اتاق انتظار
5
8 دیدگاه
ح
حمیدرضا
کاربر دکترتو
31 فروردین 1403
این پزشک را توصیه میکنم
تجربه بسيار زياد و كار حرفه اى . بسيار با اخلاق و ظرافت و دقت بالا در كار.من براى خودم كار زيبايى(ونير كامپوزيت انجام دادم) و ترميم و عصب كشي و روكش .الان ده ساله كه مثل روز اول هست و بسيار راضی هستم. براى پسرم و دختر كوچكم هم درمان ترميم و عصب كشي كودک انجام دادن. بسيار صبور و مهربان با كودكان و كار حرفه اى. بسيار ممنون از ايشان.
ط
طیبه
کاربر دکترتو
07 خرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
محيط مطب بسيار شيك و مدرن بود .در همدان همچين دكوراسيون آرام بخش و بسيار تميز تابحال نديدم.خانم دكتر و دستيار و منشي بسيار با حوصله و مهربان.كادر حرفه اى. خانم دكتر عليزاده واقعا هم مهارت بالايي دازند و هم تشخيص عالى. از نظر اخلاق درجه يك هستند.صد در صد پيشنهاد ميكنم.من و كل خانواده پيش ايشون ميريم.
ا
امیر حسین
کاربر دکترتو
20 فروردین 1403
این پزشک را توصیه میکنم
باسلام خواستم بگم ایشون فوق العاده صبور هستن و برای من که پسر 3/5ساله م رو بردم پیششون بی نهایت عالی کار کردن متاسفانه الان برای کودکان سریع دستور بیهوشی میدن ولی ایشون با داشتن صبر و اخلاقی بی نهایت آرام و مهربان سه تا از دندون های پسر من رو انجام دادن خدا خیرتون بده
ک
کاربر دکترتو
کاربر دکترتو
19 خرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بسیار عالی و مهربان بودند و برخورد خوب مخصوصا با کودکان پسرم میگه هر وقت دندونم خراب بشه میام پیش خانم دکتر خیلی مهربونه
ن
نسرین علی زاده
کاربر پذیرش 24
19 مرداد 1401
این پزشک را توصیه میکنم
5
مهارت بسیار زیاد در حرفه خود داشتند و برخورد عالى، فضای مطب پر از آرامش و استریل و زیبا
ب
بصیرا
کاربر دکترتو
15 مرداد 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
دکتر صبور و مهربانی هستند اما معطلی خیلی زیاد بود و فضا خیلی گرم و نامناسب بود
ن
نسرین علیزاده
دکتر
14 مهر 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
واقعا دکتر خوبی هستن و تشخیص و درمانشون حرف نداره
ف
فریده
کاربر دکترتو
27 مرداد 1404
این پزشک را توصیه میکنم
5
خوب بود
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.