
بیماری های روماتیسمی (روماتولوژی)
اصفهان
حضوری
اصفهان
تلفنی
متنی
تخصص
بیماری های روماتیسمی (روماتولوژی)
کد نظام پزشکی
61980
بوتولیسم
سیتومگالوویروس (CMV)
زگیل مقعدی (کندلیما)
آمیبیازیس
سلولیت (عفونت بافت)
درمان تبخال ناحیه تناسلی
آسپرژیلوزیس
ژیردیازیس
آبله مرغان
کلامیدیا
مطب دکتر امیرحسین سالاری در اصفهان
تلفن مطب
1252 دیدگاه
ز
زهرا
کاربر دکترتو
26 فروردین 1404
این پزشک را توصیه میکنم
1
وقتی نوبت اینترنتی از قبل گرفته میشه ۵۰تومان بعنوان بیعانه داده میشه و ۲۲تومان بعنوان زیرساخت (که نمیدونم منظور از این هزینه زیرساخت چیست) پرداخت میشه نباید وقتی به منشی مراجعه کردی بشینی تا اونایی که وقت حضوری گرفتن بروند داخل و شما بعد از آخرین نفر که در اتاق انتظار هستند نوبتت بشه ، پس این نوبت اینترنتی و زمانبندی برای چی هست ؟ منشی اصلا کاری به اینکه شما نوبت اینترنتی قبلی گرفتی نداره میگه بشین بعد از آخرین نفر برو داخل ، این اصلا درست نیست بنده وقتی نوبت اینترنتی میگیرم حداکثر بعد از یک ربع از زمان نوبتم باید برم داخل نه ۴۵ دقیقه تا یکساعت بعد
ک
کبری
کاربر دکترتو
22 فروردین 1403
این پزشک را توصیه میکنم
با سلام از شدت درد توان بلند شدن و راه رفتن نداشتم خوابیدن بدون درد شدید برام رویا شده بود 49 ساله هستم با اولین ویزیت و روز دوم بطرز باور نکردنی بدون کمک بلند شدم و راه رفتم و شبها خوابم میبره فقط کمی درد دارم که قابل تحمله 25 نوبت دارم دکتر رو پیشنهاد میکنم فقط دوستانی که از راه دور میان اولین نوبت رو بگیرند تا اگه آزمایش داشتند (آزمایش حدود 2 ساعت جوابش طول میکشه) و آقای دکتر ساعت 11میروند و ساعت 3 بر می گردند علاف نشوند موفق و سلامت باشید
س
سید کیامرث
کاربر دکترتو
12 تیر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
چند سالی هست که تحت نظر و درمان جناب آقای دکتر هستم، پزشک حاذقی هستند تشخیص عالی دادند. در خصوص محیط مطب سالن انتظار بسیار گرم بوده، اینکه از خدمات تامین اجتماعی و عدم ثبت دارو در سیستم جهت استفاده از دفترچه بیمه و بیمه مکمل در گرفتن دارو ایراد اساسی دارند.داروهای ضروری بایستی متأسفانه آزاد تهیه گردد و داروخانه ها با نسخه فیزیکی داروها را آزاد حساب میکنند. با تشکر
ف
فهیمه
کاربر دکترتو
05 آبان 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
سلام وخسته نباشید من ازمایش تراکم استخوان دادم و کمی پوکی استخوان داشتم و مشکوک بودم به شروع بیماری روماتیسم و از انجایی که چند سال مادر و خواهرم بیمار اقای دکتر هستن خدمتشون رسیدم چون بهبودی خانواده ام را دیدم تشخیص ایشون بسیار دقیق و با تجربه همراه با توضیح کامل درباره بیماری دادن به نظر من بسیار دکتر خوب و کاردان هستن امیدوارم پاینده و پیروز باشن🙏🏻🙏🏻
ا
افسانه
کاربر دکترتو
06 تیر 1402
این پزشک را توصیه میکنم
4
بسیار عالی و کاملا به صحبت های من توجه کردند و معاینه کردند و تجویز آزمایش جهت چکاپ کلی دادند اما چیز بسیار مهم که برایم ارزش داشت این بود که ایشان پرونده ۹ سال پیش من را داشتند دقیقا با همان عارضه که رفته بودم و با اینکه یکبار مراجعه کرده بودم پرونده مرا به طور کامل داشتند و اصلا این موضوع در ذهن من نبود که مراجعه دوم من هست.
ل
لیلا
کاربر دکترتو
14 مهر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
من رماتیسم مفصلی دارم و در زمان کرونا التهاب بدنم به شدت بالا رفت دردهای زیادی داشتم که با ادامه ویزیت با آقای دکتر به درمان قطعی و پایدار رسیدم ایشون زیاد صحبت نمی کنن ولی دلسوز و تشخیص عالی و نوع درمان فوق العاده تخصصی است خیلی محبت کردن آقای دکتر من ازایشون خیلی ممنونم
ت
توران
کاربر دکترتو
04 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
درود من دچار درد دستها مخصوصا انگشت شصت بود به طوری که انگشتم ول میشد و دردناک .دکتر برایم تراکم استخوان نوشتند و روماتیسم تشخیص دادند ،الان با مصرف دارو و طبق توصیه دکتر که از دستام کمتر کار یکشم خیلی خوبم .با تشکر فراوان از جناب دکتر سالای انشاالله موفق باشند 🌹
س
سمانه
کاربر دکترتو
10 آذر 1403
این پزشک را توصیه میکنم
5
بعلت بیماری نقرس چند سال پیش به آقای دکتر مراجعه داشتم که به لطف خداوند و با تجویز دارو و توصیه های کاربردی جناب دکتر سالاری بهبودی حاصل گردید . ایشان پزشکی دلسوز و توانا در تخصص خود هستند خداوند به ایشان و خانواده محترمشان سلامتی و توفیق روز افزون عنایت بفرماید .
م
مجتبی
کاربر دکترتو
16 دی 1403
این پزشک را توصیه میکنم
4
با سلام والافرد هستم بیمار آقای دکتر سالاری بزرگوار با کلی استرس پیش آقای دکتر رفتم و ایشون با چنتا آزمایش تشخیص دادن رماتیسم ندارم و نوعی التهاب مفاصل دارم و دارو دادن برای دوماه دیگ باز مراجعه کنم،دکتر با آرامش و ب سوالات پاسخ میدن خداحفظشون کنه
ا
اخ
کاربر دکترتو
01 مرداد 1402
این پزشک را توصیه میکنم
5
من رماتیسم و ارتروز دارم دفعه دوم که رفتم پیششون بهتر شدم دکتر خوب و با حوصله بیمار رو معاینه میکنن و به تک تک سوالها با حوصله جواب میدن حتی دو بار برگشتم پیششون چون سوال برام پیش اومده بود و هر دوبار با احترام و صبوری جواب من رو دادن خدا خیرشون بده
سوالات متداول
ثبتنام در طبیبینو بسیار ساده است. کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن شوید، نقش خود را بهعنوان بیمار، پزشک یا مرکز درمانی انتخاب کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. پس از دریافت و وارد کردن کد تأیید، حساب شما فعال میشود و میتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.
تلفنی
متنی